Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Greyfriars Bobby
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Greyfriars Bobby  (gelezen 759 keer)
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Gepost op: 22 Apr 2006, 19:08 »

Ik zapte net wat op de Tv en kwam midden in een programma van Animal Planet terecht dat ging over het maken van een film over "Greyfriars Bobby".  Dit is het verhaal over een schotse terrier in de 19e eeuw die 14 jaar bij het graf bleef waken van zijn overleden baasje. In Edinburgh staat een standbeeld en zijn de graven van het baasje en zijn hond nog steeds te bezoeken.  Grappig detail is dat een deel van de opnames in Edinburgh, niet daar, maar in Stirling Castle zijn gemaakt.
Misschien dat het programma nog een keer herhaald wordt, het heet: Animal Planet at the Movies, On the Set of Greyfriars Bobby.

De film heeft ook een website. Hierop vind je oa de trailer.

De film is 10 februari 2006 uitgekomen in Groot-Brittanie en nog niet op DVD. Ik houd het in de gaten.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 23 Apr 2006, 13:47 »

Het werd vanmiddag herhaald, net gemist.
Morgenochtend (maandag) om 9 uur 's ochtends en vrijdagavond om 21:30 zijn de herhalingen nog een keer te zien op Animal Planet!  thumbsup
stroompje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Apr 2006, 12:10 »

aaaach? crybaby2 mijn allereerste terrier.... Vernah....... ik wist? toen ik haar kreeg nog niet, dat ik later zo verzot op Schotland zou worden.......
 happy7 happy7 happy7
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Greyfriars Bobby
Ga naar: