Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: tarieven Rotterdam - Hull
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: tarieven Rotterdam - Hull  (gelezen 1865 keer)
koopman5
Gast
« Gepost op: 04 Dec 2009, 12:21 »

Voor diegene die graag naar Schotland gaat
Wij boekten altijd rechtstreeks bij P & O ferries via hun site en dat gaat goed, maar prijzig !!
Wie voordelig uit wil zijn, boek dan bij House of Britain wat echt veel scheelt . http://www.houseofbritain.nl/

succes Paul
Dirk
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Dec 2009, 16:55 »

Als ik via die site een overtocht boek voor 24 April en 1 Mei terug  Hull - Europoort en  Europoort Hull  dan kost het me 244 Euro + 22.50 reserverings kosten.

Via de UK site van P&O kost deze overtocht met 328 Pond.

Scheelt dus wel.
Nu alleen nog zien of ik dit ook daadwerkellijk kan bestellen van uit de UK
koopman5
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Dec 2009, 10:19 »

Stuur ze een mail zou ik zeggen naar :     info@houseofbritain.nl

Paul
koopman5
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Dec 2009, 10:22 »

House of Britain werkt echt goed.
Onlangs de vouchers netjes per post binnen gekregen.
En vriendelijk geholpen ook zelfs nadat we de terugreis naar een later tijdstip wilde zetten.

Paul
Dirk
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 05 Dec 2009, 17:04 »

Ik heb ze een mailtje gestuurd, ik zal het antwoord hier wel plaatsen zodra ik die heb.
Ik kwam het zo snel niet tegen in de algemene voorwaarden.
Roald
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 06 Dec 2009, 21:29 »

Op de site kun je gewoon als heenreis Hull - Rotterdam en als terugreis v.v. invoeren, dus: ja, dat kan. Helaas was deze site niet goedkoper dan wat ik zelf aan tarieven had gevonden, maar hopelijk hebben anderen er wel wat aan.

Live and let live
Dirk
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 07 Dec 2009, 18:56 »

Op de site kun je gewoon als heenreis Hull - Rotterdam en als terugreis v.v. invoeren, dus: ja, dat kan. Helaas was deze site niet goedkoper dan wat ik zelf aan tarieven had gevonden, maar hopelijk hebben anderen er wel wat aan.

Ik heb dit een keer eerder gezien en toen was het uiteindelijk toch niet mogelijk.
Dit werd pas bekend op het moment dat je je adres gegevens aan het invoeren was en wilde gaan betalen.

Ik heb inmiddels ook het antwoord van de houseofbritain terug gekregen:

Indien u woonachtig bent in de UK dan kunt u ook via onze website een overtocht boeken.
Let u goed op dat u de juiste heen- en terugreisroute ingeeft.
Nadien wij uw boeking hebben ontvangen zullen wij uw boeking inboeken en aan u bevestigen per mail.
De factuur kunt u dan via de bank of, naar gelang de vertrekdatum, met creditcard voldoen
Haras
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 08 Dec 2009, 08:53 »

Wij zijn lid van de Nederlandse Kampeerautoclub en daar krijg je korting op diverse overtochten als via House of britain boekt. Dus het kan wel ook als je in Nederland woont.  Piper
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #8 Gepost op: 08 Dec 2009, 09:33 »

Wij boeken ook wel "omgekeerd". Hebben het o.a bij Newcastle - IJmuiden gedaan. Was zeker rendabel toen het pond zo laag was. Gewoon proberen. Zorg inderdaad dat je goed de route aangeeft. Ze willen allemaal verdienen hoor. Aye Aye
Margolia
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: tarieven Rotterdam - Hull
Ga naar: