Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Nederlandse Fans in de december editie van The Wire
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nederlandse Fans in de december editie van The Wire  (gelezen 1041 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 19 Nov 2009, 18:59 »

Zoals op de Fan dag reeds aangekondigd heeft het Nederlandse Runrig comité (tevens organisatoren van de fandag) een Fan Profile ingezonden voor het officiële fanclubblad “The Wire”.
Vandaag hebben we van het Runrig kantoor in Aberdeen te horen gekregen dat het Fan Profile geplaatst zal worden in de december editie van “The Wire”.   hello2 hello2 hello2
Langs deze weg willen we Mike van harte bedanken voor zijn input en welwillende medewerking.  3some 3some

We zijn weer een stap verder om de Nederlandse fans onder de aandacht te brengen! icon_thumleft

Mocht je nog geen lid zijn van de fanclub, en wil je als Runrig fan het officiële fanclubblad ontvangen, dan kun je je aanmelden op http://www.runrigshop.co.uk

Herma   wave
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Nov 2009, 21:56 »

hey Herma!!!!  hello2

Goed bezig zeg! En leuk dat je er bericht van kreeg...ik ben erg benieuwd wat er in komt te staan, en komt die groepsfoto van de fandag erbij te staan?
Sssssppppaannnnuuunnnnddddd... icon_thumleft

wave Mieke
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Nov 2009, 22:27 »

2009 is het jaar dat de Nederlandse Runrig-fan zich zelf op de kaart heeft gezet.  hello2

PETER  wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Nov 2009, 09:43 »

Daar in Aberdeen kunnen ze echt niet meer om ons heen ........... tongue3

En dan dadelijk op 5 maart al die fans in Oberhausen......... Cheesy icon_thumleft

Ja, Peter, dat hebben we zeker gedaan   hello2

Joke   wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Nov 2009, 19:16 »

Citaat
komt die groepsfoto van de fandag erbij te staan

Ik weet niet of de groepsfoto bij het artikel zal komen te staan. Het is ook mogelijk dat die op de Fanpagina wordt geplaatst. We moesten de tekst en onze foto’s voor het Fan profile al in oktober aanleveren. Wel vroeg Mike me de groepsfoto z.s.m. na de Fandag op te sturen. Het is dus nog even afwachten of de groepsfoto in de december editie geplaatst gaat worden. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Aye
Dus inderdaad Sssssppppaannnnuuunnnnddddd.

Herma  flag
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 20 Nov 2009, 21:44 »

Mooi man!

wave Mieke
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 04 Dec 2009, 20:28 »

De bandleden hebben het artikel al gelezen en weten al wie we zijn en ons logo kennen ze ook al en herkenden ze gelijk toen ik er mee voor hun neus stond als opdruk op mijn speciale T-shirt na afloop van het Runrig concert in Edinburgh.

PETER  hello2 bagpiper wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 05 Dec 2009, 00:13 »

SUPER !!!!!!! Aye Klappen sunny

Joke   wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 05 Dec 2009, 10:34 »

De Wire is op weg naar de fan club leden - kreeg net een SMS-bericht van een Runrig-vriendin in Engeland dat ze de Wire binnen had en het fan profile van het Nederlandse Runrig comité (tevens organisatoren van de 1e Nederlandse Runrig fandag) had gelezen in de nieuwste Wire......  hello2 sunny

PETER  icon_thumleft wave
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 05 Dec 2009, 13:25 »

Citaat
ons logo kennen ze ook al en herkenden ze gelijk

De bandleden zijn sinds woensdag in het bezit van een sticker met “ons logo”, dat maakte waarschijnlijk de herkenning een stuk makkelijker.  Cheesy

Ik ben erg benieuwd hoe het Fan profile eruit komt te zien. Zal nog wel een paar dagen duren voordat the Wire bij ons op de mat valt.
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 05 Dec 2009, 13:36 »

De bandleden zijn sinds woensdag in het bezit van een sticker met “ons logo”, dat maakte waarschijnlijk de herkenning een stuk makkelijker.  Cheesy

Ik ben erg benieuwd hoe het Fan profile eruit komt te zien. Zal nog wel een paar dagen duren voordat the Wire bij ons op de mat valt.

Ja, Rory vertelde me al dat hij de stickers had gezien en ook dat hij en de andere bandleden het artikel hadden gelezen in de nieuwe Wire. Ik heb inmiddels al enkele positieve berichten gehad van fans in Engeland, die het fanprofiel in de nieuwe Wire hebben gelezen. Dus dat is alleen maar goed en nu nog even wachten voor dat we zelf kunnen zien en lezen wat men er van gemaakt heeft in Aberdeen en wat dus nu te lezen valt in de laatste uitgave van het officiële Runrig-fanclub-blad "the Wire"

PETER  icon_thumleft wave
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 07 Dec 2009, 18:36 »

De nieuwe editie van het fanclubblad The Wire is uit en we kunnen eindelijk het Fan Profile van zes Nederlandse Fans die het Nederlandse Runrig Comité vormen lezen. 
Wij hebben met veel plezier het artikel geschreven en we zijn erg tevreden over het uiteindelijke resultaat.
Langs deze weg willen we Mike Smith hartelijk bedanken voor de prachtige lay-out en het redigeren van het artikel.  thumbsup

De fans die zich hebben aangemeld voor de mailinglist zullen zo spoedig mogelijk het betreffende artikel via de mail toegestuurd krijgen.

Ben je ook geïnteresseerd in het  artikel over de Nederlandse fans dan kun je een mail sturen naar : dutch_runrigfans@hotmail.com   
Je krijgt dan het artikel zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Herma   icon_sunny
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Nederlandse Fans in de december editie van The Wire
Ga naar: