Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Rob Roy
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Rob Roy  (gelezen 1095 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 18 Apr 2006, 13:38 »

Om me een beetje in te leven?de tijd schiet al op?wilde ik de film van Rob Roy nog een keer huren hello2,maar mijn videowinkel (Megavideo) heeft het niet meer in de collectie crybaby2.Wie weet waar wel dontknow??(of waar ze te koop zijnI k ben niet zo koopvideo(alleen off-topic Lord of the rings) laughing8,dus liever huur.Vast bedankt wave
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Apr 2006, 20:17 »

pfew, geen idee of die film nog ergens te huur is, Gerda. Onze videotheek is ook niet zo geweldig qua oudere films (helaas, want Rob Roy 'moet' ik ook nog steeds een keer kijken).
Op bol.com is 'ie in ieder geval nog wel te koop.

Succes met de zoektocht!? icon_thumleft
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Apr 2006, 21:28 »

Als lid van een openbare bibliotheek bent, kan je het daar ook eens proberen. Die van Amsterdam heeft hem in elk geval op DVD (en wij gelukkig ook)

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Apr 2006, 15:57 »

?Top?goede tip notworthy,zo eenvoudig had ik het niet bedacht,bedankt Hans icon_thumleft
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Apr 2006, 16:02 »

pfew, geen idee of die film nog ergens te huur is, Gerda. Onze videotheek is ook niet zo geweldig qua oudere films (helaas, want Rob Roy 'moet' ik ook nog steeds een keer kijken).
Op bol.com is 'ie in ieder geval nog wel te koop.

Succes met de zoektocht!? icon_thumleft

Hoe durven ze die prijs te vragen nono!! Ik had gehoopt dat ie voor 2 euro bij de Blokker zou liggen.(Zeer Schots standpunt,ik weet het :confused5:)
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Apr 2006, 21:09 »

Als lid van een openbare bibliotheek bent, kan je het daar ook eens proberen. Die van Amsterdam heeft hem in elk geval op DVD (en wij gelukkig ook)
Nou Hans hello2,ik heb de film hoor.Mijn biep (bos en? :icon_biggrin:lommer)had em niet,maar Prinsengracht wel sunny.!! hello2
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #6 Gepost op: 22 Apr 2006, 21:26 »

Graag gedaan en veel plezier ermee.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Apr 2006, 21:41 »

hello2
veel kijkplezier!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Rob Roy
Ga naar: