Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Gratis Hop-on Hop-off buskaartjes Glasgow
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Gratis Hop-on Hop-off buskaartjes Glasgow  (gelezen 2667 keer)
Teije
Administrator
*

« Gepost op: 17 Apr 2006, 18:03 »

We hebben nog 15 gratis kaarten voor de HOHO-bus in Glasgow. Wie dit jaar dus naar Glasgow gaat moet maar even mailen of een berichtje sturen, dan sturen we er een paar op.
iprins
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Mei 2006, 07:04 »

Wij gaan op 7 juli voor een week naar Glasgow. Is het nog mogelijk om nog een paar kaarten te krijgen?
Bij voorbaat dank.
 wave
Irene
coppain
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 01 Jun 2006, 15:18 »

Hey,

Ook wij (2 Belgen) gaan in juli voor 2 weken naar Schotland. Bedoeling is om met de rugzak en het openbaar vervoer Schotland rond te trekken.
We zullen zeker en vast ook een dagje (of 2) in Glasgow vertoeven. Daarom zijn wij ook altijd ge?ntresseerd in die tickets Teije, indien je er nog teveel hebt ...

Groeten,

Davy
jantina
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Jun 2006, 19:52 »

Hallo Teye,

Heb je nog van deze kaartjes?
En zijn die alleen in Glasgow geldig?
Wij gaan 19 augustus naar Schotland en willen Glasgow aandoen.

Groetjes, Jantina
Teije
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 01 Jun 2006, 19:55 »

Jazeker, maar jullie moeten me dan even prive mailen (of een bericht via het forum: klik op mijn naam en kies dan voor Stuur dit lid een priv? boodschap) met jullie adres. We heben er nog 4 liggen (incl. die voor Davy).
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #5 Gepost op: 24 Jul 2006, 22:24 »

We hebben er ook nog 1 over, de buschauffeur liet Thomas gratis meegaan, terwijl we gewoon een Adult kaartje wilden gebruiken.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 30 Jul 2006, 08:53 »

Misschien een rare vraag, maar..

Zijn er nog kaartjes over voor de hoho-bus? Een vriend van me uit Glasgow wil erg graag mee, om zelf zijn inside commentaar te geven. Ik heb gezegd tegen hem dat ik altijd hier kan vragen of er nog tickets over zijn, en zo niet mag hij lekker zelf betalen tongue3

Ik wil absoluut geen tickets onder iemands neus vandaan halen, maar als er kaartjes over zijn die niet gebruikt worden..
Teije
Administrator
*

« Antwoord #7 Gepost op: 30 Jul 2006, 10:03 »

Als je er maar 1 nodig hebt kunnen Hans en Marien die ene die ze over hebben misschien wel opsturen.
Ik heb er nog 2 liggen, maar ik ben bang dat ik die voor Davy vergeten ben op te sturen.  dontknow Zeker weten doe ik het niet, maar de twijfel blijft...  Huh (Op een pm heeft hij niet gereageerd)
Maar goed, hij zou in juli al gaan, dus daar ben ik sowieso wat te laat mee nu en heb er dus nog 2 over.
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #8 Gepost op: 30 Jul 2006, 11:40 »

Zal ik doen Teije.
Sas, zie PM.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #9 Gepost op: 17 Sep 2006, 16:49 »

Vandaag zijn we eindelijk met de hoho-bus gegaan, het was een daverend succes! Vier mensen (er was zelfs een betalend iemand bij dus) met een kater boven op de bus in de regen. Veel dingen kenden we al, er stonden hevige files in de stad, maar het was een leuke zondagmiddagbesteding!  icon_thumleft
Marien
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 17 Sep 2006, 18:08 »

Gratis is vaak leuk!  laughing7

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 17 Sep 2006, 22:31 »

De HoHo bus geeft je toch een anderr beeld van Glasgow, vooral als je boven in zit. Je ziet dan in de stad de prachtige gevels. Ik doe dit vaak met gasten en hoor toch iedere keer zelf nog weer iets nieuws. Kon je de gids wel verstaan Huh?
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #12 Gepost op: 19 Sep 2006, 14:37 »

Kon je de gids wel verstaan Huh?

De gids was prima te verstaan, het geluid stond erg hard. Maar soms was ze even niet te verstaan omdat we zo moesten lachen om haar stamelende commentaar dat soms nergens over ging ("on the left hand side you see eeeerm a little brick wall, and a car park. There are eeeerm quite a lot of car parks in Glasgow", dat soort dingen). Maar wel mooi om de gevels van boven te zien, alhoewel wij wel van die mensen zijn die vaak nekpijn krijgen van steden door het gevelkijken  laughing7
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 20 Sep 2006, 11:55 »

Hee, wat leuk dat je zo enthousiast over Glasgow bent. Ja , Edinburgh heeft de naam, maar het is daar zo toeristisch, wel mooi hoor maar de meeste mensen nemen de moeite niet om Glasgow te komen bekijken.
G'gow en E'burgh worden wel eens met Rotterdam en Den Haag vergeleken. E'burgh en Den Haag zijn chique en daar zetelen de regeringen en in Glasgow en R'dam woont het "gewone werkvolk", allebei hebben ze te maken met de vergane scheepsglorie en hebben ze alternatieven moeten zoeken. Je hebt de kades van de Clyde gezien, er verrijzen enorme flats en qua industire is Glasgow een callcenter city geworden en worden er enorme subsidies gegeven aan bedrijven om zich te komen vestigen.
Ook vind ik het altijd apart hoe Oost - Europeanen welkom worden geheten, hoe meer zielen hoe meer vreugd ! Het bevolkingsaantal daalt, dus jonge mensen die hier willen komen wonen en een gezin stichten zijn welkom.
Groetjes en tot een volgende keer bij Oran Mor ?

Andrea
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #14 Gepost op: 20 Sep 2006, 12:39 »

Inderdaad, wat een nieuwe flats, en van kleurig baksteen in plaats van grijs beton! Vooral ten zuiden van de Clyde viel het ons op dat ze flink aan het investeren zijn in nieuwe (mooi uitziende) flats en kantoren.
We vonden het ook zo grappig om de verschillen te zien tussen het centrum: druk druk druk, iedereen loopt haastig over straat; en het westen: lekker relaxed, een beetje arty farty.

Hopelijk tot ziens (ooit) bij de Oran Mor, ergens over 2 jaar, want volgend jaar  crybaby2 gaan we niet naar Schotland hebben we unaniem besloten.. Trouwens, het leukste plekje wat we dit jaar hebben ontdekt was de Tchai Ovna in Otago Lane, heerlijk om 's middags even te zitten, kletsen en thee te drinken.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Gratis Hop-on Hop-off buskaartjes Glasgow
Ga naar: