Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Boeken over Schotland  |  Topic: Discovering Skye/Jonathan McDonald
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Discovering Skye/Jonathan McDonald  (gelezen 1218 keer)
ilonka
Schotland fan

« Gepost op: 14 Nov 2009, 12:36 »

Scotland face Kent iemand dit boek?Discovering Skye door Jonathan Mc Donald?staan ook veel legendes in.
Of deze: Skye tales door Charlotte McDonaugh?
   of     Skye for beginners door Rupert en Robert Besley?  schijnt grappig te zijn.
Ilonka
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Nov 2009, 13:38 »

Skye for beginners door Rupert en Robert Besley?  schijnt grappig te zijn.

Jaaa, die is leuk Cheesy
"The Isle of Skye is one of Scotland's most popular tourist destinations. At Kyle of Lochalsh thousands of visitors stare into a bank of cloud and mist as they search for the distant Cuillins and then turn around and head north to Ullapool or back to Uxbridge."
Eerg hilarisch en feitelijk totaal onjuist, dus ga het niet als guidebook gebruiken. Voor de humor helpt het wel als je al iets van Skye weet of kent. 

Ook zo'n goede van dezelfde Rupert Besley is Scotland for Beginners, in hetzelfde stramien als Skye for Beginners.
"Garbled, confused, but affectionate, this plain man's guide to Galedonia is one of Scotland's most popular books. With well over 100.000 copies sold to date, Scotland for beginners is the essential souvenir for anyone visiting Scotland and wanting to forget the experience"

En qua plaatjes kun je zoiets verwachten van deze Besleys:
skye
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Nov 2009, 13:53 »

die is inderdaad leuk, heb ik ook. Er is ook een Scoltand for beginers uit deze serie

die andere twee boeken over skye ken ik niet zo 1 2 3 , zal eens gaan googlen

ilonka
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Nov 2009, 15:59 »

Scotland face Op deze site www.skyelight.co.uk ( gaat o.a.over erg mooie kaarsen)staan wat legendes.
Deze meneer Jonathan McDonald heeft een boek over Skye geschreven,met oa. deze legendes.
Te koop op Skye!
Dus daar wordt ik erg hebberig van! tongue3 tongue3
Ilonka
skye
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Nov 2009, 17:58 »

dan moet je weer naar skye ( niks op tegen toch laughing7)

of kijken of je het via ineternet kan kopen

wordt ookwel hebberig van een hoop boeken hoor, ken dat wel!!
heb er dit weekend drie gekocht, de boekenkast was opgeruimd, dus het kon weer.

ilonka
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 15 Nov 2009, 08:30 »

Scotland face Volgend jaar in april zit ik 3 weken in Schotland, waarvan 1 week op Skye tongue3,dus ter plekke aanschaffen!
Discovering Skye lijkt me een heel mooi boek,de andere boeken zijn via Bol.com te koop.Ik wilde alleen weten ,of iemand ze kende.
Maar bedankt voor de reacties!
Ilonka
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Boeken over Schotland  |  Topic: Discovering Skye/Jonathan McDonald
Ga naar: