Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 Feb 2012, 22:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Een goed moment om te gaan.........april 2010 ?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Een goed moment om te gaan.........april 2010 ?  (gelezen 1645 keer)
Pascal & Tanja
Schotland fan

« Gepost op: 30 Okt 2009, 13:47 »

Hallo iedereen,

We zijn afgelopen zomer in schotland geweest (juli 2009) dat is ons goed bevallen, nou hebben we vrij gevraagd halverwege april, nou is dus de vraag, hoe is het weer daar in schotland en heeft iemand een leuk b&b adresje, wandelen en wisky......we houden ons aanbevolen, alvast dank voor de reacties.

groetjes pim en tan. bagpiper
doosje24
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Jan 2010, 23:47 »

het is altijd een goed moment om te gaan naat scotland.......
islay zeg dat je wat???

denk het wel he!!!!
het is een eiland en daar heb je ook wisky Islay balmore!!!!!

je kan ff kijken via internet misschien kan je daar iets vinden en ga een naar een wicky converence daar
wten ze ook vast veel

suc7
Connie
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Jan 2010, 11:19 »

Wij zij in de herfst geweest en vonden het geweldig.
Volgens mij maakt het niet uit Schotland is gewoon altijd mooi.

Vr Gr Conny
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Jan 2010, 11:44 »

Wij hebben de boot geboekt voor 22 april. De dikke kleding en de laarzen mee. Schotland is altijd mooi. Vlag Vlag

Margolia
ilonka
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Jan 2010, 13:58 »

Scotland face Ik heb de boot geboekt voor 19 april,3 weken,ruitenkrabber en badpak mee. tongue3
Ilonka
€nette
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Jan 2010, 12:29 »

Wij zijn 2x in Schotland geweest in de laatste week van april en 1e week mei. Beide keren was het prachtig weer, 's nachts kon het echter af en toe nog wel vriezen, dus een ruitenkrabber zou ik wel meenemen  Smiley

Wandelen gaat prima : het is in die periode voornamelijk gele brem dat in bloei staat en de heide ziet er nogal bruin uit, de loofbomen zijn ook nog vrij kaal. Het is dus wel een andere sfeer dan 's zomers.
rjoosten
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 30 Jan 2010, 15:59 »

In April kan het weer zeeer wisselvallig zijn,bijkomend voordeel is dat de B&B"s vrijwel leeg zijn!
Is prachtige maand om te gaan hoor,aanzwellende stroomversnellingen door smeltwater en alles komt in bloei!
Ik zou het maar doen.
Pascal & Tanja
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Feb 2010, 17:01 »

Hee iedereen,

Nou ik word nu blij van de mogelijkheden voor april, nu nog mijn vriendin overtuigen, ja Islay ken ik, voor van de zomer gaan we er een klein weekje naar toe. Uiteraard de meeste dilisterijen op loop/kruip afstand, maar zo'n vaart zal het niet lopen.

pascal hello2
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Een goed moment om te gaan.........april 2010 ?
Ga naar: