Joke
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 26 Okt 2009, 09:32 » |
|
Nog even een reminder ; 7 NOVEMBER A.S. RUNRIG FANDAG IN EDELocatie: Natuurcentrum Veluwe, te Ede Tijd: 13.00 – 17.00 uur Dit is het programma; Runrig quiz, concert op groot scherm, verder gezellig borrelen en kennis maken met andere fans. ’s Avonds (op eigen kosten) uit eten met wie daar zin in heeft. Kosten: 5 euro, kinderen t/m 15 jaar gratis Inschrijven: via dutch_runrigfans@hotmail.com Joke
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Okt 2009, 23:55 » |
|
NOG 1 WEEK
EN DAN........
RUNRIG FANDAG
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 01 Nov 2009, 09:03 » |
|
En heeft iedereen er ook zin in of is iedereen al met de gedachten bij de\het desbetreffende Runrig-concert(en) waar men dit jaar of volgend jaar naar toe gaat ??  PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLeo
Schotland Moderader
visiting Scotland since 1978, FOL 93701
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Nov 2009, 09:38 » |
|
Ik zit in de zon.....
Leo
|
|
|
|
|
|
Wij rijden rond in een VW T4 Exclusive camper.
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 01 Nov 2009, 10:55 » |
|
En heeft iedereen er ook zin in of is iedereen al met de gedachten bij de\het desbetreffende Runrig-concert(en) waar men dit jaar of volgend jaar naar toe gaat ??  PETER  Dan is de fandag juist een leuk opwarmertje......  Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 01 Nov 2009, 11:22 » |
|
Ik zit in de zon.....
Leo
Veel zonplezier ! PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 01 Nov 2009, 12:44 » |
|
ik dacht dat jij onder water lag Leo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 01 Nov 2009, 14:58 » |
|
Ik zit in de zon.....
Leo
Fijne vakantie, Leo en neem maar wat zon mee terug.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLeo
Schotland Moderader
visiting Scotland since 1978, FOL 93701
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 01 Nov 2009, 17:10 » |
|
ik dacht dat jij onder water lag Leo  Beiden zon en water, hier zit ik dus je kan zien hoe warm het er is... http://www.redsea-divingsafari.com/27 graden is redelijk vol te houden aan het einde van de dag. Leo
|
|
|
|
|
|
Wij rijden rond in een VW T4 Exclusive camper.
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 04 Nov 2009, 09:57 » |
|
Over 3 dagen is het zover !!  Voor de twijfelaars onder ons, Het is mogelijk om gewoon aan te komen zaterdag en dan alsnog te betalen en mee te doen.  Tot zaterdag !!! Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Nov 2009, 14:29 » |
|
MORGEN !!! Wij hebben er enorm veel zin in.....................  Dus iedereen die nu nog twijfelt.........KOMEN !!  Tot morgen, Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 06 Nov 2009, 19:39 » |
|
Heeeeeeeeel veel plezier morgen!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Nov 2009, 19:44 » |
|
het was nog even spannend met onze bijna 15 jarige Jack, maar het ziet er nu naar uit dat ie het wel redt tot morgenavond  , we hebben een goede vriendin bereid gevonden hem een keer (of 2) uit te laten. hebben er nu weer zin in!!!  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 07 Nov 2009, 08:25 » |
|
Ik ben zeer benieuwd! Helaas kan ik maar tot half 4 blijven, heb een condoleance om 4 uur in IJsselstein! Voor wie gaan, tot straks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 07 Nov 2009, 20:07 » |
|
Het was een erg geslaagde dag. Zo'n 30 mensen waren gekomen naar het natuurcentrum bij Ede. De organisatie had erg hun best gedaan om de boel aan te kleden en had een leuk programma bedacht. Na de officiele opening werd er een pub-quiz gehouden in groepjes. Hiervoor had iedereen een cijfer gekregen bij binnenkomst, zodat de groep meteen gemengd werd. Eerst lieten ze 10 geluidsfragmenten horen waarvan we de titels moesten bedenken. En daarna moesten we een 20-tal vragen beantwoorden. En omdat je met meerdere personen bent, konden we redelijk veel vragen beantwoorden (Helaas mochten niet googlen  ) Na de quiz was het ontspannen met een DVD van het concert in Scone. Bij afloop kregen allemaal nog een sticker met het fanclub logo mee. Volgend jaar weer! PS. Ik heb het forum gepromoot met posters en flyers. Er was genoeg interesse is, dus we kunnen straks vast weer een paar nieuwe leden verwelkomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 07 Nov 2009, 21:49 » |
|
Hans, Dank je voor je lovende woorden !! Ik vond het ook erg gezellig en wat ons betreft; tot volgend jaar !! Joke  Je posters en flyers waren erg goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 07 Nov 2009, 21:50 » |
|
Ik ben zeer benieuwd! Helaas kan ik maar tot half 4 blijven, heb een condoleance om 4 uur in IJsselstein! Voor wie gaan, tot straks.
Wilma, Was je nog op tijd ? Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 07 Nov 2009, 21:54 » |
|
Ben weer thuis en was op tijd Joke, precies 3 kwartier over gedaan. Dank je. Ik vond het ook een zeer geslaagde dag, vantevoren weet je niet wat je te wachten staat, maar volgende keer ben ik er zeker bij. Prachtige locatie ook! Wie heeft er gewonnen?  ben ook zeer benieuwd naar de foto's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wynn
Schotland fan
The Witch
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 07 Nov 2009, 21:58 » |
|
Ik redde het dus niet  volgende keer beter...  ben blij om te horen dat het geslaagd was.. dan komt er vast een vervolg 
|
|
|
|
|
|
There is no coincidence...
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 07 Nov 2009, 22:09 » |
|
Jammer Wynn, volgende keer ben je er gewoon bij!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 07 Nov 2009, 22:10 » |
|
Wie heeft er gewonnen?  ben ook zeer benieuwd naar de foto's. Groep 1 heeft gewonnen, met 4 fout. Ze hebben mooie key-cords gekregen. Onze groep (4) werd 2e met 5 fout. De overige uitslagen weet ik niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 07 Nov 2009, 22:24 » |
|
O, hmmm wij hadden meer fout denk ik..... hebben wij dus niet gewonnen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 07 Nov 2009, 23:35 » |
|
Zeer goed om te horen dat iedereen het een geslaagde eerste Nederlandse Runrig Fan Dag vond en tevreden was over de organisatie, locatie etc. - dat motiveert de organisatie nog meer om de ingezette weg te blijven vervolgen en ook in de toekomst eventueel nog andere dingen op touw te zetten - maar dit kan alleen met de input van allen die daar aan deel willen nemen en met aangeven wat men wil en wat men zelf voor ideeën heeft. De organisatie borrelt in ieder geval al weer met nieuwe inspiratie voor het volgend jaar. Vertel ook je positieve ervaringen aan andere Nederlandse Runrig-fans kent en die dit keer niet waren geweest of nog twijfels hadden. Groetjes, PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 07 Nov 2009, 23:50 » |
|
Erg leuk, de eerste positieve reacties zijn binnen. Ook van ons de complimenten voor de goede organisatie. Zoiets is altijd een hele klus. De pubquizz vond ik helemaal super! (tja en die key-cord staat goed he, wou hem eigenlijk ooit nog eens bestellen, maar dat scheelt weer  ) Kirsten, ben errug benieuwd naar je foto's! Je moet er je beroep van maken  En je fillumpie ook natuurlijk. Hopelijk is iedereen weer veilig en wel thuisgekomen? Voor ons in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar!  Mieke (en Eelke)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 08 Nov 2009, 10:23 » |
|
Goedemorgen allemaal!! Ben blij dat de 1ste fandag zo goed verlopen is  Was leuk nu eens gezichten bij de namen te zien en de organisatie was/is natuurlijk blij met alle positieve reacties! Zoals Peter al zei: bij de organisatie zijn al weer nieuwe ideeën opgekomen voor de volgende fandag, maar suggesties van jullie kant zijn altijd welkom! Zo, en nu spring ik maar eens op de mountainbike om alles even te laten bezinken (en om te kijken of alles in het Natuurcentrum goed is achter gelaten  ) Groetjes, Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|