Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Tourdata Duitsland / Wie zijn erbij in Oberhausen?
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7   Omlaag
Print
Auteur Topic: Tourdata Duitsland / Wie zijn erbij in Oberhausen?  (gelezen 11513 keer)
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #75 Gepost op: 26 Nov 2009, 21:01 »

Hoera. vervoer geregeld naar Oberhausen.  Smiley Smiley Smiley

Dankzij mijn broer die na het horen van The Big Wheel ook naar een concert van deze voor hem totaal
onbekende band wilde en er geen probleem van maakte om mij ook mee te nemen.
Weer een Fan erbij. Smiley

Ook het bestellen van de kaarten is met dank aan Herma ook geregeld. Smiley

"Eind goed, al goed" en "with a little help of my friends" - ik hoop dat jullie allen gaan genieten van Runrig, Paul  hello2 bagpiper

PETER  wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #76 Gepost op: 26 Nov 2009, 21:02 »

"Eind goed, al goed" en "with a little help of your friends" - ik hoop dat jullie allen gaan genieten van Runrig, Paul  hello2 bagpiper

PETER  wave
Joke
Schotland fan

« Antwoord #77 Gepost op: 27 Nov 2009, 10:27 »

Paul, geweldig !!  hello2   Aye

Fijn, dat je er ook bij bent ! We gaan ervan genieten met z'n allen.  Aye

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #78 Gepost op: 08 Dec 2009, 21:41 »

Zowel op de Hyves als het Schotlandforum melden zich fans aan voor het Oberhausen concert.
Veel fans zijn nieuwsgierig naar het aantal personen dat afreist naar Oberhausen.
Om een totaaloverzicht te krijgen zullen we de gegevens bundelen en zowel op het Schotlandforum als op de Hyves plaatsen.
Het maakt dus niet uit waar je je aanmeldt, want de aantallen worden toch bij elkaar geteld.
Als je niet op Hyves of het Schotlandforum actief bent, dan kun je  je ook opgeven via het mailadres: dutch_runrigfans@hotmail.com
Zouden jullie willen aangeven met hoeveel personen je het concert gaat bezoeken? We krijgen dan op deze manier een juist beeld.  
Het is puur informatief bedoeld, maar als de aantallen echt groot worden kunnen we hiermee misschien de band overtuigen om een keer naar Nederland te komen……..dus misschien toch een reden om je aan te melden…..

Groetjes Mieke en Herma

De stand is nu:

Wie zijn erbij in Oberhausen?     Vlag 3some 3some 3some 3some 3some 3some 3some 3some 3some 3some 3some Aye Vlag  

Leo (2 personen)
Herma (2 personen)
Mieke (2 personen)
Joke (4 personen)
Anke (4 personen)
Hans (1 persoon)
Wilma (2 personen)
Marga (2 personen)
Caroline (1 persoon)
Paul (2 personen)
Joop (4 personen)
Ali en Karin (7 personen)
Peter (1 persoon)

Totaal 34 personen

PS. De totaallijst zal vanaf nu helemaal bovenaan de topic worden bijgehouden.(op pagina 1)
albamar
Schotland fan

« Antwoord #79 Gepost op: 13 Dec 2009, 12:35 »

Vrijdag de schrik van m'n leven!!. Mijn directeur vertelde dat er op 4 en 5 maart een verplichte 2-daagse studiebijeenkomst staat gepland!! BangHead! help help help  crybaby2 crybaby2 Bonk Bonk Bonk Nee!!! Shocked Shocked Shocked help!!!!!!
Dat zal me toch niet gebeuren??? M'n allereerste Runrigconcert en dat zou dan door m'n neus worden geboord??!!
Als ik hier niets creatiefs op kan verzinnen meld ik mezelf gewoon ziek!
Ik baal!!!

Marga
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #80 Gepost op: 13 Dec 2009, 12:45 »

Vrijdag de schrik van m'n leven!!. Mijn directeur vertelde dat er op 4 en 5 maart een verplichte 2-daagse studiebijeenkomst staat gepland!! BangHead! help help help  crybaby2 crybaby2 Bonk Bonk Bonk Nee!!! Shocked Shocked Shocked help!!!!!!
Dat zal me toch niet gebeuren??? M'n allereerste Runrigconcert en dat zou dan door m'n neus worden geboord??!!
Ik baal!!!

Marga, hier moet toch wel op de een of andere manier een mouw aan te passen zijn of is dat "verplicht" echt zo verplicht ?

PETER
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #81 Gepost op: 14 Dec 2009, 19:21 »

Via Hyves hebben we weer een aanmelding ontvangen voor het concert in Oberhausen.
Vincent, geweldig dat je ook meegaat en wel met 4 personen!  hello2 hello2 hello2 hello2

De totale stand is nu 38 personen.

PS. De totaallijst staat helemaal bovenaan de topic bij de aankondiging (op pagina 1)

Joke
Schotland fan

« Antwoord #82 Gepost op: 15 Dec 2009, 16:32 »

Ik baal!!!

Marga

Marga,

Weet je al iets meer ?? Zal toch niet zo zijn dat je niet mee kan  protest protest

Joke  wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
albamar
Schotland fan

« Antwoord #83 Gepost op: 16 Dec 2009, 22:27 »

hello2 hello2 tongue3 Pffff....!!!! Nou, 't is geregeld hoor!! Ik kan gelukkig gewoon mee naar Oberhausen!!!
De studiedagen zijn echt verplicht, maar als beloning voor het harde werken kan ik op 5 maart rond 11.00 uur weg van de studiedag! Met dank aan mijn directeur notworthy notworthy hello2
Ik had het er best even benauwd van! 't Zal je gebeuren!

Een zeer opgeluchte Marga flag flag flag ; happy10
Paul
Schotland fan

« Antwoord #84 Gepost op: 16 Dec 2009, 23:42 »

Goed voor je Marga dat je een aardige directeur hebt. Wink

Geef hem maar een CD'tje van Runrig Kado Smiley Smiley Smiley

Paul
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #85 Gepost op: 21 Dec 2009, 08:35 »

Via Hyves wederom een aanmelding ontvangen, en wel voor 7 personen..... hello2 hello2 hello2 hello2 hello2 hello2 hello2

Welcome to the club Wil ! De lijst groeit gestaag.....

De totale stand is nu 45 personen.

PS. De totaallijst staat helemaal bovenaan de topic bij de aankondiging (op pagina 1)
Joke
Schotland fan

« Antwoord #86 Gepost op: 21 Dec 2009, 09:36 »

wow..................................wat een koppel al.  hello2 hello2

Gelukkig Marga, dat het geregeld is. Aye Klappen

Joke

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #87 Gepost op: 03 Jan 2010, 12:48 »

Marina en Jan, fijn dat jullie er ook bij zijn in Oberhausen!  hello2 hello2

De totale stand is nu 47 personen.

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #88 Gepost op: 07 Jan 2010, 17:44 »

Wéér 2 aanmeldingen ! Leonard en Sander gaan ook mee naar Oberhausen.   hello2 hello2
We hebben nu echt een bus vol.  tongue3

De totale stand is nu 49 personen.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #89 Gepost op: 12 Jan 2010, 17:36 »

JAAAAAAH Ik ga ook!
Kaart is besteld (jawel 1persoon)
Leuk om jullie dan ook te zien.
Ik ga zeker zwaaien met iets rood/wit/blauws.
Desnoods koop ik gewoon drie sjaaltjes en  knoop ze bij elkaar!
Gr Yo
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #90 Gepost op: 12 Jan 2010, 19:51 »

Hi Jolanda, zoals Mieke op Hyves al aangeeft heb jij de eer om nummer 50 te zijn!  icon_thumleft
Geweldig dat je meegaat.  hello2
Marga heeft al aangegeven om de vlaggen die ze heeft gemaakt voor de Fandag mee te nemen naar Oberhausen.  flag
Daar zit ook een Nederlandse vlag bij met daarop het mailadres.
Komt helemaal goed!!!

Nog 1248 uur voordat het concert begint......

De totale stand is nu 50 personen.

Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #91 Gepost op: 16 Jan 2010, 12:20 »

Ik stond al in de lijst, maar heb nu ook echt mijn kaartje binnen!  icon_thumleft

Ik neem aan dat de meeste mensen hun tickets al besteld hebben, maar voor diegenen die dat nog gaan doen: bestel via de website van de König-Pilsener-ARENA ipv via Eventim. Het scheelt 10 euro in verzendkosten, de kaartjes worden aangetekend verzonden en gewoon via TNT, dus als je er niet bent kan je ze gewoon afhalen bij het postkantoor/TNT Servicepunt.

Groetjes,
Caroline
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #92 Gepost op: 16 Jan 2010, 16:32 »

Ik stond al in de lijst, maar heb nu ook echt mijn kaartje binnen!  icon_thumleft
Ik neem aan dat de meeste mensen hun tickets al besteld hebben, maar voor diegenen die dat nog gaan doen: bestel via de website van de König-Pilsener-ARENA ipv via Eventim. Het scheelt 10 euro in verzendkosten, de kaartjes worden aangetekend verzonden en gewoon via TNT, dus als je er niet bent kan je ze gewoon afhalen bij het postkantoor/TNT Servicepunt.

Groetjes,
Caroline

Je moet wel geduld hebben geloof ik als je direct via König-Pilsener-ARENA bestelt, want ik meen me toch te herinneren dat het al langer geleden is dat je je kaartje had besteld - of heb je het nu pas van het postkantoor opgehaald omdat je in de tussentijd naar Schotland bent geweest ? Belangrijkst is in ieder geval dat je je kaartje binnen hebt en je hebt mooi 10 Euro bespaard

PETER  wave
Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #93 Gepost op: 16 Jan 2010, 16:47 »

Je moet wel geduld hebben geloof ik als je direct via König-Pilsener-ARENA bestelt, want ik meen me toch te herinneren dat het al langer geleden is dat je je kaartje had besteld

Uh, nee, ik heb mijn kaartje vorige week pas besteld. Dus met een week zijn ze binnen.

Groetjes,
Caroline
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #94 Gepost op: 21 Jan 2010, 19:30 »

Weer een aanmelding erbij!
Arend gaat mee met 5 personen!  hello2 hello2 hello2 hello2 hello2

Dat tikt lekker aan mannen!  Kilt Kilt Kilt Kilt Kilt

enne.....Welcome to the club  Aye

De totale stand is nu 55 personen.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #95 Gepost op: 22 Jan 2010, 19:45 »

Vinden jullie het wat om met oranje glow in the dark sticks te zwaaien op de tribune?HuhHuh
Van die dingen die je "knakt"en dan blijven ze een paar uur licht geven.
Ik zag een site waar je 50 van die dingen in een keer kunt bestellen.
Maar is hier animo voor?Huh??
Ik dacht  dat we dan in ieder geval elkaar kunnen  zien, maar de band ziet die oranje  Nederlanders ook.
 hello2
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #96 Gepost op: 28 Jan 2010, 08:05 »

Another entry! Welcome on board, Marianne !    hello2 hello2 

De totale stand is nu 57 personen.

flag
Joke
Schotland fan

« Antwoord #97 Gepost op: 04 Feb 2010, 16:32 »

Zojuist gelezen. evil5

Voorprogramma RUNRIG in Duitsland; Erik Penny

Erik Penny joins Runrig in Germany
We can now confirm that Erik Penny will be joining the band for the German dates in March. To find out more follow the link to his orprogramma RUNRIG in Duitsland;

Klinkt wel leuk.... hello2.
http://www.myspace.com/erikpenny

Joke wave

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #98 Gepost op: 04 Feb 2010, 17:31 »

Klinkt wel aardig, maar het is niet echt een feest nummer om de boel goed op te warmen, volgens mij.

Joke
Schotland fan

« Antwoord #99 Gepost op: 04 Feb 2010, 18:00 »

Nee, volgens mij een beetje luistermuziek. dontknow

Wat mij betreft hoeft er helemaal geen voorprogramma te zjin, maar als het niets is kunnen we de fanshop leeg "halen"  tongue3 laughing7

Joke wave

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Tourdata Duitsland / Wie zijn erbij in Oberhausen?
Ga naar: