Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 08 Nov 2009, 08:45 » |
|
Wij zijn er ook bij! en die logo is inderdaad erg mooi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 08 Nov 2009, 09:53 » |
|
Ik vond de t-shirts met het fan-logo wel erg mooi.
Mooi om te horen dat er zo veel enthousiasme was\is over het fan-logo dat "all over the place" gisteren getoond werd tijdens de 1e Nederlandse Runrig Fan Dag. Het logo is al een keer in Schotland geweest van de zomer toen ik er mee rond liep tijdens mijn Schotland-vakantie en gaat weer mee naar Schotland volgende maand als ik naar Edinburgh ga voor het Runrig-concert aldaar en ben benieuwd of het dan nog opvalt en enige goedkeuring kan wegdragen bij de fans aldaar.......... en misschien bij de band.  PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 08 Nov 2009, 10:25 » |
|
Ik ben ook overstag en heb een zitplaats besteld. Wij zijn er ook bij! Geweldig Wilma en Hans dat jullie ook meegaan naar Oberhausen!  Het gaat daar hééél gezellig worden. Ik vond het erg leuk om jullie gisteren te ontmoeten! Ik vond de t-shirts met het fan-logo wel erg mooi. Ja Hans, dat vond ik ook  . Zou leuk zijn als we met z’n allen het fan-logo in Oberhausen kunnen laten zien. We hebben overigens toestemming gekregen van de band om het voor persoonlijke doeleinden te gebruiken (dus niet voor de verkoop). Diegene die het logo willen gaan gebruiken kunnen het opvragen bij ons mailadres: dutch_runrigfans@hotmail.comDe stand is nu: Wie zijn erbij in Oberhausen? Leo (2 personen) Herma (2 personen) Mieke (2 personen) Joke (4 personen) Anke (4 personen) Hans (1 persoon) Wilma (2 personen) totaal 17 personen Herma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 08 Nov 2009, 11:02 » |
|
Wow.........................wat leuk !!!!!! Het was ernorm gezellig gisteren en inderdaad erg leuk om al die mensen nu eens "live" te ontmoeten !! We gaan er in Oberhausen een gezellige boel van maken en ze laten zien, dat ze niet meer om ons landje heenkunnen, toch ? Tot ziens allemaal !!  Joke
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 08 Nov 2009, 11:46 » |
|
Hoi allemaal, Wij gaan ook proberen om op 5 maart vrij te krijgen zodat we ook meekunnen  Zo gauw het geregeld is bestellen we ook (zit)plaatsen!! Nemen we de vlaggen van de fandag mee  Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anke
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 08 Nov 2009, 14:57 » |
|
Hallo, wij zullen er zeker bij zijn, de kaartjes zijn binnen voor Oberhausen 5mrt 2010. Nu maar alle liedjes instuderen zodat we uit volle borst mee kunnen zingen. Oberhausen, here we come. Groetsies Anke. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 08 Nov 2009, 15:45 » |
|
En ik denk eer het maart 2010 is dat er nog meer Nederlandse fans zich hebben aangesloten bij de hele clan van Nederlandse Runrig-fans die zich hier en elders al hebben gemeld met de mededeling om richting Oberhausen te gaan voor het Runrig-concert aldaar. Dat wordt nog een dolle boel en ze zullen het weten dat er ook Nederlandse Runrig-fans zijn. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 08 Nov 2009, 17:05 » |
|
We hadden de kaartjes trouwens erg snel. Woensdag besteld en donderdag al bezorgd door DHL!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 08 Nov 2009, 17:53 » |
|
Een grof schandaal vind ik wel de absurde verzendkosten & servicekosten van 15,90 Euro voor de kaarten - aangezien iedereen individueel de kaarten heeft besteld zoals nu het geval is, heeft Eventim.de mooi wat extra centen verdiend en van die 15,90 Eurie had iedereen samen wat extra biertjes e.d. kunnen consumeren vooraf aan het concert volgend jaar. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 08 Nov 2009, 19:33 » |
|
Nou, dan is het toch een goed idee om de mensen die nog geen tickets hebben, gezamenlijk kaarten te laten bestellen! Dus "Riggies zonder kaartjes": verenigt U! Tis dat Peter erover begint, ik wilde het vanavond ook aan jullie voorstellen. Een biertje zal er vast nog wel inzitten! (mag het ook een colaatje zijn?)  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 08 Nov 2009, 19:42 » |
|
Dus "Riggies zonder kaartjes": verenigt U!
En bestel maar alvast een hele grote bus, want ik denk dat eer het maart 2010 is dat er nog een heleboel Nederlandse fans die kant op willen en eventueel zullen gaan richting Oberhausen als ik zie en lees hoeveel mensen er nog steeds bij komen......  Maar om weer even heel serieus te zijn wat betreft dat vervoer - zijn er nog daar over ideeën cq. suggesties etc. voor misschien nog wat meer mensen over de streep te trekken voor Oberhausen, maar een probleem hebben wat betreft in Oberhausen te geraken ? PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 08 Nov 2009, 19:49 » |
|
Als ik het eerlijk zeggen mag: wacht eerst even af tot een maand of zo voor die tijd. Je hebt dan een duidelijk beeld van wie komt en wie niet. Wie weet gaat je buurman wel, dan is het al helemaal geen probleem meer! Dus ik zou me nu nog geen zorgen maken... Hierbij het volgende voorbeeld: Iemand wilde graag komen gisteren (onze Friese Runrig-zus), maar om organisatorische problemen o.a. met het vervoer, kon ze niet komen. Blijkt er gisteren opeens een man uit Franeker voor onze neus te staan... Kijk...dat bedoel ik nou...  gr, Mieke (maarre...er kan altijd wel één of twee man met ons meerijden)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 08 Nov 2009, 20:10 » |
|
Als ik het eerlijk zeggen mag: wacht eerst even af tot een maand of zo voor die tijd. Je hebt dan een duidelijk beeld van wie komt en wie niet. Wie weet gaat je buurman wel, dan is het al helemaal geen probleem meer! Dus ik zou me nu nog geen zorgen maken... Hierbij het volgende voorbeeld: Iemand wilde graag komen gisteren (onze Friese Runrig-zus), maar om organisatorische problemen o.a. met het vervoer, kon ze niet komen. Blijkt er gisteren opeens een man uit Franeker voor onze neus te staan... Kijk...dat bedoel ik nou...  Mieke, je hebt in zo verre gelijk dat het geen probeem hoeft te zijn, maar ik probeer nu al een beetje vooraf bepaalde problemen in beeld te brengen en "factor toeval" speelt helaas niet altijd mee en daarom dat ik alvast een soort voorzetje doe om misschien wat meer mensen over de streep te trekken voor Oberhausen en ook om nog meer gebruik te maken van de diverse fora om mensen te stimuleren om hier of elders hun vraag te stellen voor hulp wat betreft vervoer etc. Ook wat dat betreft hebben sommige mensen een duwtje in de rug nodig en als er iemand toevallig over begint, dan is het ijs wat dat betreft ook weer gebroken of wil ik nu te zeer mensen betuttelen en aan de hand nemen ? PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 08 Nov 2009, 20:28 » |
|
of wil ik nu te zeer mensen betuttelen en aan de hand nemen ?
nee hoor! Wij Hollanders zijn sterk genoeg om ons niet te laten betuttelen, onze logo's zijn toch niet voor niks: "ik zal handhaven" en deze: "ik worstel en kom boven"... zo en nu tijd voor een fillumpie, welke wordt het...Rockpalast Köln of Live in Bonn (Bruce met lang haar)...  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 12 Nov 2009, 12:37 » |
|
 Arggghh. Gisteren was DHL geweest met het kaartje voor Runrig, natuurlijk net rond 12 uur als mijn zoon gehaald wordt van school, dus niemand thuis. Geen nood, ze zouden vandaag nog eens proberen. En natuurlijk weer rond 12 uur. Normaal geen probleem want mijn zoon blijft over, maar juist vandaag hebben ze studiemiddag, dus moest ik hem om 12 uur op halen. Kom ik thuis is DHL dus alweer geweest. Nu moet ik het morgen in Amersfoort gaan afhalen, dus op de weg naar huis vanuit Utrecht omrijden met alle files die daar bij horen  Betaal je 15,90 extra voor veilige verzending, moet je het nog zelf ergens op halen. Dan had ik liever 5 euro betaald en dat ik dan van te voren al weet dat ik het zelf ergens moet afhalen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 12 Nov 2009, 12:58 » |
|
Hans even bellen, ik heb naar dat nummer gebeld en ze hebben het mooi op mijn werk afgeleverd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 12 Nov 2009, 15:02 » |
|
Bedankt voor de tip. Ze sturen het naar mijn werk. Helaas wordt het dan pas maandag bezorgd omdat het van Amersfoort eerst naar Utrecht moet, en dan pas naar mijn werk. Ze hebben zelfs geprobeerd de bezorger nog te bereiken of hij eventueel vanmiddag nog een 3e keer langs kon komen, maar dat is niet gelukt. Een dikke  voor de klantvriendelijkheid van DHL!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 12 Nov 2009, 16:11 » |
|
Ach, ja, die kosten zijn wat hoog maar je hebt dan ook wat  En de groep wordt steeds groter !!!! Er komen er (waarschijnlijk) nog 2 bij  (Zullen we maar vast een bus bestellen, hahahah !!)  Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 12 Nov 2009, 19:05 » |
|
ja, die klantvriendelijkheid viel mij ook op! Ik moest het eigenlijk in Zwolle afhalen! Dus ik had gebeld en het was geen probleem om het bij de concurent af te leveren Gelukkig duurt het nog even voor je gaat, dus maandag maakt niet zoveel uit toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 12 Nov 2009, 19:30 » |
|
Nee hoor, dat weekend kom ik wel door.  En Amersfoort was niet eens zoveel om voor mij, maar ja midden in de vrijdagmiddag spits, is het gewoon veel te vervelend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 12 Nov 2009, 20:20 » |
|
(Zullen we maar vast een bus bestellen, hahahah !!)  Joke  Dat had ik al eerder aangegeven\voorspelt dat we maar alvast een bus moesten gaan bestellen met al die fans, die richting Oberhausen gaan en er komen er nog vast meer bij eer dat het maart 2010 is en DHL nog wel een paar keer hier en daar in het land een grote envelop brengt met een kleinere envelop erin.........  PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 13 Nov 2009, 12:27 » |
|
 Tot mijn verbazing werd het kaartje vandaag al bezorgd. DHL bedankt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLeo
Schotland Moderader
visiting Scotland since 1978, FOL 93701
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 13 Nov 2009, 16:28 » |
|
(Zullen we maar vast een bus bestellen, hahahah !!)  Joke  Niet nodig ik ga met mijn eigen bus...... Leo
|
|
|
|
|
|
Wij rijden rond in een VW T4 Exclusive camper.
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 13 Nov 2009, 16:48 » |
|
Jammer dat je niet mee gaat met de grote bus... Ik zie de Duitse krantenkoppen al voor me de volgende dag: "Runrig-hooligans uit NL bestormen Arena van Oberhausen"   grapje natuurlijk...  Hij zou best volkomen...  Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 13 Nov 2009, 21:28 » |
|
Niet nodig ik ga met mijn eigen bus......
Leo
Oh,dat is mooi !! De bus is geregeld  Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|