Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 09 Feb 2010, 08:41 » |
|
Niet verder vertellen maar wel een goede tip... reservering is inmiddels gelukt. Ook in Centro Oberhausen.
Leo
Fijn dat het gelukt is. Wij verblijven in het b&b hotel in Centro Oberhausen. Het schiet nu lekker op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 09 Feb 2010, 08:44 » |
|
Wij blijven ook  Voor zover ik weet zijn er fans die blijven slapen in het B&B Hotel Oberhausen-Centro én in het Tryp Centro Oberhausen Hotel. Herma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 09 Feb 2010, 14:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 28 Feb 2010, 11:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 28 Feb 2010, 13:20 » |
|
 Ja, natuurlijk !!  Nog 5 dagen !!!  Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 02 Mrt 2010, 19:35 » |
|
Zoals een ieder inmiddels wel weet zijn de concerten voor maart 2010 allemaal geannuleerd. Dat betekent dat het concert in Oberhausen op 5 maart 2010 NIET doorgaat. De nieuwe datum voor het concert voor de König-Pilsener-ARENA in Oberhausen is zaterdag 15 MEI 2010, aanvang 20.00 uur. De kaarten die zijn gekocht voor het concert van 5 maart 2010 blijven geldig voor de nieuwe datum. Voor diegene die nog geen kaarten hebben: Er zijn nog kaarten verkrijgbaar via de KöPi Arena of via www.eventim.deDe stand is nu: Wie zijn erbij in Oberhausen? zwart = opgegeven voor 05.03.2010 én de nieuwe datum 15.05.2010 oranje = opgegeven voor 05.03.2010. Laat even weten of je op 15.05.2010 ook van de partij bent! Vast bedankt! Leo (2 personen)Herma (2 personen) Mieke (2 personen) Joke (4 personen) Anke (4 personen) Hans (1 persoon) Wilma (2 personen) Marga (2 personen) Caroline (1 persoon) Paul (2 personen) Joop (4 personen) Ali en Karin (7 personen)Peter (1 persoon)Vincent (4 personen)Wil (7 personen)Marina en Jan (2 personen) Leonard (2 personen)Yolanda (1 persoon) Arend (5 personen)Marianne (2 personen)totaal 27 personen

P.S. Deze informatie staat ook bovenaan in deze topic, daar wordt de totale lijst van Runrigfans die naar Oberhausen gaan bijgehouden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 02 Mrt 2010, 21:31 » |
|
Ik ga ook een nieuwe poging wagen......... PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 02 Mrt 2010, 21:38 » |
|
De stand is nu: Leo (2 personen)Herma (2 personen) Mieke (2 personen) Joke (4 personen) Anke (4 personen) Hans (1 persoon) Wilma (2 personen) Marga (2 personen) Caroline (1 persoon) Paul (2 personen) Joop (4 personen) Ali en Karin (7 personen)Peter (1 persoon)Vincent (4 personen)Wil (7 personen)Marina en Jan (2 personen) Leonard (2 personen)Yolanda (1 persoon) Arend (5 personen)Marianne (2 personen)totaal 27 personen

Edward & Bernice gaan ook mee!! (2 personen dus) We combineren het met de verjaardag van mijn moeder in Brabant. Wij gaan dus daar slapen. We proberen wel naar die MacDOnalds vantevoren te komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLeo
Schotland Moderader
visiting Scotland since 1978, FOL 93701
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 02 Mrt 2010, 21:39 » |
|
Jawel 15 mei staat in de Agenda....
Leo
|
|
|
|
|
|
Wij rijden rond in een VW T4 Exclusive camper.
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 02 Mrt 2010, 21:44 » |
|
Trouwens, Runrig-comité, complimenten voor alles wat jullie alvast uitgezocht hebben!  Dat mag eens gezegd worden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 02 Mrt 2010, 21:54 » |
|
Trouwens, Runrig-comité, complimenten voor alles wat jullie alvast uitgezocht hebben!  Dat mag eens gezegd worden! IK hoop degene die hier dit keer ( (alweer) het meeste heeft uitgezocht en weergegeven alhier ook nu ook echt loon naar werken krijgt....... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 02 Mrt 2010, 22:04 » |
|
Trouwens, Runrig-comité, complimenten voor alles wat jullie alvast uitgezocht hebben!  Dat mag eens gezegd worden! Daar sluit ik mij bij aan! Leuk dat jullie meegaan, maar gaan we naar de macdonalds? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 03 Mrt 2010, 07:03 » |
|
maar gaan we naar de macdonalds? De MacDonalds c.q. de Coca Cola Oase in het winkelcentrum CentrO is de verzamelplaats vanwaar we naar de Arena gaan. De Ierse pub was een leukere plaats om af te spreken, maar de groep is hiervoor te groot en de pub zit meestal bomvol met Duitse fans. Vandaar dat we deze lokatie hebben bedacht, maar als iemand een betere plaats weet dan houden we ons aanbevolen voor suggesties. groetjes Herma 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 03 Mrt 2010, 07:20 » |
|
Edward & Bernice gaan ook mee!! (2 personen dus)
Welkom Edward & Bernice ! Geweldig dat jullie ook meegaan. De stand is nu 43 personen.Misschien dat de nieuwe datum in mei nog meer mensen over de lijn trekt om naar Oberhausen te gaan. Trouwens, Runrig-comité, complimenten voor alles wat jullie alvast uitgezocht hebben! Dat mag eens gezegd worden! Graag gedaan. Ik wil hierbij Mieke (die geen officieel deel uitmaakt van het Comité) hartelijk bedanken voor o.a. het up-to-date houden van de Hyves topic(s) en het uitzoeken van de nieuwe datum. Dat heeft ons weer allemaal blij gemaakt, Mieke  PS. De totaallijst staat helemaal bovenaan de topic bij de aankondiging (op pagina 1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 04 Mrt 2010, 08:34 » |
|
Helaas zijn er een aantal personen afgevallen i.v.m. vakantie. De totale stand blijft nog even op 43 personen staan.
PS. De totaallijst staat helemaal bovenaan de topic bij de aankondiging (op pagina 1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 07 Mrt 2010, 12:20 » |
|
De totale stand voor het concert op 15 mei is nu 50 personen!
PS. De totaallijst staat helemaal bovenaan de topic bij de aankondiging (op pagina 1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 07 Mrt 2010, 16:38 » |
|
Jeetje wat een groep zeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 07 Mrt 2010, 18:08 » |
|
Hoi hoi Ik ben net terug uit Oberhausen! Wat een groot winkelcentrum! Maar goed. Ik heb wat rond gesnuffeld en op het Oase plein waar mac Donalds zit is het 's middags ook erg druk! Natuurlijk ook even naar de Irish pub AN CRANNOG geweest. Gezellig en groot!!! Ze willen best de bovenverdieping reserveren voor ons 15 mei! Wat vinden jullie?  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 07 Mrt 2010, 19:17 » |
|
Handig zo'n verkenner! Pub is wat mij betreft ook prima, misschien nog wel leuker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 07 Mrt 2010, 21:16 » |
|
Hoi hoi Ik ben net terug uit Oberhausen! Wat een groot winkelcentrum! Maar goed. Ik heb wat rond gesnuffeld en op het Oase plein waar mac Donalds zit is het 's middags ook erg druk! Natuurlijk ook even naar de Irish pub AN CRANNOG geweest. Gezellig en groot!!! Ze willen best de bovenverdieping reserveren voor ons 15 mei! Wat vinden jullie?  ? Prima idee, vind ik persoonlijk veel leuker dan de mac donalds, ik denk dat we toch naar de pub waren gegaan en jullie later dan hadden opgezocht!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 07 Mrt 2010, 23:38 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 08 Mrt 2010, 08:22 » |
|
ooo, dat zit gewoon op het Centro complex. Geen probleem dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 08 Mrt 2010, 08:29 » |
|
Klopt helemaal Hans, het is zelfs dichterbij de Arena dan de MacDonalds. Je hoeft hiervoor dus geen vignet te hebben. Als de Ierse pub voor ons plaats wil reserveren, dan is dat natuurlijk helemaal geweldig. De vraag is alleen voor hoeveel mensen moeten we reserveren? Wil iedereen afspreken in de Ierse Pub? En vanaf hoe laat ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 08 Mrt 2010, 08:39 » |
|
dat half uurtje lopen van mij klopt niet, met de routebeschrijving had ik per ongeluk 'centroallee' aangeklikt ipv 'promenade' dan zou het een stuk verder zijn en wèl een vignet nodig.
Anyway, dit is een prima plek om samen te komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|