Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 14:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse festivals /events in Nederland, België en evenementen in Schotland  |  Topic: fantastyval Brabant.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: fantastyval Brabant.  (gelezen 2373 keer)
Wilma
Schotland fan

« Gepost op: 03 Okt 2009, 06:26 »

Het is niet echt Schots, maar Iers mag ook he? Wij gaan 16 oktober naar een optreden van Moya Brennan (Clannad). Ze treedt op bij het fantstyfal ( http://fantastyval.nl/muziek.html )
We hebben een nachtje een hotel geboekt en pikken de zaterdag ook even mee. Ben zeer benieuwd, op de website ziet het er erg leuk uit!

Wynn
Schotland fan

The Witch

« Antwoord #1 Gepost op: 03 Okt 2009, 10:09 »

Ziet er leuk uit Wilma, misschien ga ik ook wel ff kijken op de zaterdag. Ik zag dat Donderelf er ook is.. dat is een geweldige verteller Smiley die hebben wij ook gehad op onze midwintermarkt een paar jaar terug.

wave

There is no coincidence...
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Okt 2009, 07:21 »

Zou heel gezellig zijn Wynn!

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 16 Okt 2009, 06:55 »

Nog even een paar uurtjes werken, en dan vertrekken wij vanmiddag richting Brabant. Ben zeer benieuwd.
Wynn, ging jij ook nog?

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Okt 2009, 08:03 »

Wij zijn gisteravond weer thuis gekomen. Wat een geweldig festival was het!
Het concert van Moya Brennan was super  hello2. wat heeft die vrouw een stem, en wat een persoonlijkheid. Wauw! Na de tijd voor iedereen een praatje! Wij gingen hoofdzakelijk voor het concert en de dag erna was een leuke bijkomstigheid. ontzettend goed geregeld, heerlijk sfeertje en op een paar buitjes na gelukkig droog.  Er waren zoveel mensen die zo mooi waren, wij keken onze ogen uit! Wij hebben ruim 500 foto's gemaakt, dus ik zal vanmiddag een paar mooie plaatsen. Rest van de muziek was ook prima.
Voor de 'oude' forumleden onder ons: Gerda was er ook, ze zag er erg mooi uit en doet iedereen de groeten. Het ging erg goed met haar.

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Okt 2009, 14:10 »

enkele foto's van het concert en fantasy mensen

Gerda en ik:

Mme Pompadoer (nicole) met haar lijfwacht

Elfenparade:

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 18 Okt 2009, 23:17 »

Op onze website staan de foto's van het festival! Helemaal links bovenin.
www.kukeluuku.nl

Connie
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 20 Okt 2009, 08:35 »

Leuke fotoos de dame in de elfen parade heeft neem ik aan wel even over haar make up gedaan.
Maar het moet gezegd worden het resultaat mag er zijn! Ze ziet er prachtig uit.  wave

Vr Gr Conny
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Okt 2009, 12:23 »

Ja, daar is ze 3 uur mee bezig! maar ze was de mooiste hoor! (vond ik)

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse festivals /events in Nederland, België en evenementen in Schotland  |  Topic: fantastyval Brabant.
Ga naar: