Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 14:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Sinterklaas komt weer naar Schotland !
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sinterklaas komt weer naar Schotland !  (gelezen 2866 keer)
Joke
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 28 Nov 2009, 10:50 »

Heel veel plezier daar in Schotland met Sinterklaas !!

Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 28 Nov 2009, 12:21 »

Bedankt allemaal, het is trouwens morgen, zondag 29 nov en de weersverwachting is goed, dwz droog !!! en zo'n 6 graden.
Vorig jaar waren er 65 kinderen , nu...................119, heel spannend. De kinderen komen in groepen bij Sinterklaas, zingen een liedje, krijgen het cadeautje ( door ouders meegebracht) en een chocoladetter ( extra letters met spoed ingevlogen). We hebben trouwens sponsors, zie de website, consulaat/ambassade geven financieel niet thuis en ambassade in Londen liet me zelfs weten dater ook geen berichtje meer op hun website kon worden geplaatst !
Maar het wordt zeker leuk, en Wilma, ik zal proberen I + Y te spotten.
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 28 Nov 2009, 13:35 »

Heel veel plezier morgen.  icon_sunny

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 29 Nov 2009, 22:23 »

Bedankt allemaal, het is trouwens morgen, zondag 29 nov en de weersverwachting is goed, dwz droog !!! en zo'n 6 graden.
Vorig jaar waren er 65 kinderen , nu...................119, heel spannend. De kinderen komen in groepen bij Sinterklaas, zingen een liedje, krijgen het cadeautje ( door ouders meegebracht) en een chocoladetter ( extra letters met spoed ingevlogen). We hebben trouwens sponsors, zie de website, consulaat/ambassade geven financieel niet thuis en ambassade in Londen liet me zelfs weten dater ook geen berichtje meer op hun website kon worden geplaatst !
Maar het wordt zeker leuk, en Wilma, ik zal proberen I + Y te spotten.

Had van mijn vriendin gehoord dat het erg geslaagd was! Wel erg druk, Y heeft ontzettend genoten. En dat ze met je gepraat had!
Leuk hoor.
Hoe hebben jullie het ervaren? met die drukte?

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 30 Nov 2009, 23:28 »

Wilma, het was geweldig, 108 kinderen met hun ouders, opa's en oma's( 250 mensen in de zaal !) Het was even heel druk toen alle mensen  zo ongeveer tegelijk aankwamen, betalen, naamstickers voor de kinderen, cadeautjes proberen ongezien aan te pakken. Het was echt Sinterklaas weer: koud en droog. We kijken terug op een heel geslaagde intocht, toch leuk als je ziet wat je met 4 enthousiaste meiden en veel hulp voor elkaar kunt krijgen. Morgen zullen er alvast wat foto's op de website komen, oa een groepsfoto waar I en Y ook op staan. Even leuk met haar gesproken, wat grappig dat ze de link naar de website van jou had gekregen !
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #30 Gepost op: 30 Nov 2009, 23:37 »

Leuk Andrea, zal morgen gelijk even kijken.
Ze had er inderdaad nog nooit van gehoord, dus dat was best wel grappig ja.
Ben echt benieuwd naar de foto's. Die van de Doedelpiet heb ik al gezien. Echt heel leuk.

Yo
Cryptorator

« Antwoord #31 Gepost op: 11 Nov 2010, 18:56 »

Hoi  ik vroeg me af of iemand weet hoe laat Sinterklaas in Aberdeen aankomt in de haven?
Hij schijnt de 20ste aan te komen daar en ik heb kennissen die het graag willen zien.

Dus graag een reactie....

Oh en even voor de duidelijkheid ik heb het over dit jaar 2010 Hypocriet
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #32 Gepost op: 13 Nov 2010, 21:29 »

Misschien even het consulaat in Aberdeen bellen ?
En anders van harte welkom bij "onze" Sinterklaas op 28 november: http://sinterklaas-in-schotland.freehosting.net/
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Sinterklaas komt weer naar Schotland !
Ga naar: