Het concert zit er op !

Maanden ernaartoe geleefd, de tickets waren al op 5/1 geboekt, maar het is gelukkig allemaal goed gegaan. We vertrokken al op 26/8 vanuit Calais naar Dover en zijn rustig richting Perth gereden. Daar kwamen we vrijdag 28/8 rond 13.00 uur aan. Alles stond goed aangegeven en we reden zo de "camping" op. Mieke en Eelke stonden ons al op te wachten.....Gezellig naast elkaar gestaan.
Daarna de tickets gehaald, ook alles prima geregeld door Seetickets. complimenten !
Vrijdags eind van de middag was er een soundcheck, die we goed konden volgen. 's Avonds was er voor de kamperende gasten een karaoke georganiseerd. We zijn even wezen kijken, was erg gezellig.
Toen we 's morgens wakker werden, scheen de zon,

Het was wel fris, maar droog !!!
Om 14.00 uur gingen de hekken open, wij konden via de ingang van de camping zo het terrein op, ook erg goed geregeld. Eerst een t-shirt gaan halen, daarna het songbook aangeschaft en de whisky (blijft dicht !!).

Rond 15.00 uur betrok het wat en kregen we een klein buitje, gelukkig weer snel droog en geen druppel meer gezien !
Er waren diverse nederlandse fans, zelfs met eigengemaakte t-shirts !!, heel mooi.
We zijn wat achteraf gebleven zodat we op onze stoelen konden zitten, deden trouwens heel veel mensen.
Maar wat duurt het lang.........., het voorprogramma was best wel aardig, maar je komt toch voor Runrig, eindelijk.............om 20.45 was het zover !!!
Het concert vond ik erg goed. (was naar mijn idee veel te snel afgelopen), gelukkig was Malcolm erbij en stond (voor zover je dat dan kan zien) als vanouds te spelen !! Zo'n giga concert met zoveel fans is echt een happening, helemaal geweldig !! Na 2 uur spelen was het afgelopen en konden we met z'n allen terugkijken op een perfect concert met veel mooie lichteffecten. En gelukkig waren de weergoden met ons.
Terugelopen naar de caravan en nog wat nagepraat met Mieke en Eelke, filmpjes en foto's alvast bekeken. (nagenieten, heet zoiets.....).
Zondag 29/9 moesten we rond 12.00 uur van de "camping" af zijn, we namen afscheid van Mieke en Eelke en ieder ging zijns weegs.
Onze vakantie ging van start. Natuurlijk liep ik in Runrig-shirt en kreeg later bij het tanken al de vraag of het concert goed was geweest. Ook de volgende dag op Skye reageerden er mensen op mijn vest en shirt, erg leuk allemaal.
Later hebben we nog diverse mensen op verschillende locaties gesproken over Runrig, allemaal enthousiaste Schotten.
Op de caravanruit zat de concertposter van Runrig en zelfs vorige week maandag op Arran werden we door Engelse fans aangesproken, die waren zelf ook geweest en gaan in december weer. Ook in een winkel in Oban werd ik aangesproken, (had geen Runrig-shirt aan.... maar zong mee met de cd, die aanstond,) waarop de dame zei ; he, een Runrig-fan, en zo sta je weer over Runrig te praten.
Mijn man zei nog, dat deze vakantie wel helemaal in het teken van Runrig had gestaan. (vind hij gelukkig niet erg, al is hij niet zo bezeten van Runrig als ik.)
En nu kunnen we onze foto's en filmpjes bekijken en zo weer even terugdromen naar Scone....................

Joke