Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 14:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Scottish Pre-Christmas-tour Runrig 2009
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Scottish Pre-Christmas-tour Runrig 2009  (gelezen 505 keer)
Urlar
Schotland fan

« Gepost op: 25 Sep 2009, 16:38 »

The following dates have been confirmed for Scotland in December 2009

Tuesday, 1 December – The Alhambra Theatre, Dunfermline.

Wednesday, 2 December – Royal Concert Hall, Glasgow.

Thursday, 3 December – Usher Hall, Edinburgh.

Friday, 4 December – Barrowland, Glasgow.

Saturday, 5 December – Music Hall, Aberdeen.

Tickets go on sale for Fan Club members on Wednesday 30 September 2009 and to the general public on Friday 2 October 2009 and will be available from www.seetickets.com or the ticket hotline at 0871 220 0260.

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Sep 2009, 20:14 »

Na wat hulp van Mike Smith (Runrig-fanclub) heb ik een kaartje kunnen boeken in de voorverkoop voor ALLEEN Fan club leden van de officiële Runrig-fanclub voor het concert in Edinburgh op 3 december in de voor mij bekende Usher Hall.

PETER  bagpiper hello2
Joke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Okt 2009, 08:54 »

Gefeliciteerd !! hello2

Hartstikke leuk, Peter.

IK zou zo weer willen, maar dat wordt een beetje te gek. Scone is net achter de rug  crybaby2

groetjes Joke wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 01 Okt 2009, 09:15 »

Gefeliciteerd !! hello2
Hartstikke leuk, Peter.
IK zou zo weer willen, maar dat wordt een beetje te gek. Scone is net achter de rug  crybaby2
groetjes Joke wave

Thank you, Joke............ voor mij was\is het bijna precies 4 lange jaren geleden dat ik zelf Runrig "live in concert" heb gezien en dat was toen ook in Edinburgh tijdens de pre-Christmas-tour 2005.

Voor wie ook voor morgen 10 uur (Nederlandse tijd) nog kaartjes wil boeken voor een van de Schotse Runrig-concerten en voor dat de kaarten voor iedereen verkrijgbaar zijn, raad ik aan zich ff bij mij te melden, want alleen via het internet(dus ook niet telefonisch via de genoemde hotline) via een speciale link kun je nu al kaarten boeken voor de desbetreffende concerten, die niet zichtbaar worden via de bovengenoemde link waar mee ik dit topic op het Schotland-forum ben begonnen en je gaat zoeken op "Runrig" bij de concerten. Je hoeft niet eens lid van de fan club te zijn....... ik zal daar hier verder niet op ingaan - ik ben al blij dat ik zelf de link kreeg van Mike Smith van de Runrig Fan Club in Aberdeen - waar voor hier nogmaals dank.  hello2

PETER  wave
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Scottish Pre-Christmas-tour Runrig 2009
Ga naar: