Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 14:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Bruce Guthro komt naar Nederland!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Bruce Guthro komt naar Nederland!  (gelezen 1024 keer)
Mieke
Schotland fan

« Gepost op: 24 Sep 2009, 10:42 »

Het is nu echt officiëel!!!  hello2

Bruce komt naar Nederland...en wel op 8 mei 2010! Waar is nu nog even de grote vraag, maar het is in ieder geval een hele grote stap verder in de goede richting en zeker met het op de kaart zetten van ons kleine kikkerlandje voor wat betreft Bruce Guthro. En wie weet zet dit de deuren open naar Runrig!

Hierbij de link naar de site http://www.india-records.de/news/news/news/bruce-guthro-tour-2010-verkuendet/?tx_ttnews%5BbackPid%5D=19&cHash=b2ef2bb1e7

groetjes en een fijne dag   sunny allemaal, Mieke
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Sep 2009, 19:53 »

Nou dat is zeker goed nieuws, Mieke.  Aye
Ik hoop maar dat het een centrale lokatie is, zodat er veel fans naar toe kunnen gaan. En je hebt gelijk, als dit concert een succes wordt dan is de stap voor Runrig ook een stuk gemakkelijker. Wie weet waar dit allemaal toe gaat leiden.....
Groetjes
Herma

skye
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Sep 2009, 20:01 »

als er een Runrig schaap over de dam is .................. laughing7 laughing7

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Sep 2009, 16:30 »

icon_thumleft
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Sep 2009, 16:37 »

Ik hoop maar dat het een centrale lokatie is, zodat er veel fans naar toe kunnen gaan.........

Ons landje is niet zo groot en het is vast een locatie die voor velen te bereiken is - nu hopen dat het allemaal echt definitief wordt dat Bruce komt en dan zal dat een "major step" zijn naar hopelijk meer......... maar een stap maar tegelijk, anders gaat het mis...... ;-)

PETER
Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 27 Sep 2009, 11:30 »

Het staat nog niet op Bruce zijn eigen website, dus ik ben nog voorzichtig enthousiast.
Maar als het daadwerkelijk zo is, dan is dat natuurlijk geweldig!

Caroline
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Sep 2009, 11:34 »

Het staat nog niet op Bruce zijn eigen website, dus ik ben nog voorzichtig enthousiast.
Maar als het daadwerkelijk zo is, dan is dat natuurlijk geweldig!

Ja, we moeten nog een slag om de arm houden - maar de plannen zijn er schijnbaar wel om een concert in Nederland te doen, omdat anders er toch niet al melding werd gemaakt op bewuste site van de concert organisator van Bruce voor Duitsland.

PETER  wave

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 27 Sep 2009, 18:45 »

deze week wordt de lokatie bekend gemaakt, nu maar hopen inderdaad dat het in de buurt is!
Voor mij is dat laatste niet zo heel erg belangrijk omdat wij in het midden van het land wonen.

wave Mieke
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 27 Sep 2009, 21:50 »

deze week wordt de lokatie bekend gemaakt, nu maar hopen inderdaad dat het in de buurt is!.........

Hoe komt je aan het nieuws dat deze week bekend zal worden waar de lokatie is, waar Bruce zal optreden - dat betekend n.l. dat jij dus al zeker weet dat Bruce definitief komt naar Nederland volgend jaar - alleen dus ook nog niet weet waar ?

PETER  icon_scratch
Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 28 Sep 2009, 10:51 »

Hoe komt je aan het nieuws dat deze week bekend zal worden waar de lokatie is, waar Bruce zal optreden - dat betekend n.l. dat jij dus al zeker weet dat Bruce definitief komt naar Nederland volgend jaar - alleen dus ook nog niet weet waar ?

Ja Mieke, verklaar je nader  Wink
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 28 Sep 2009, 17:57 »

Ja Mieke, verklaar je nader  Wink

En jij zit zeker ook in het pact, jonge dame ?? Wat hebben jullie daar met Bruce bekookstooft in Duitsland na het concert van hem ??  Wink

PETER  bagpiper
Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 28 Sep 2009, 19:41 »

En jij zit zeker ook in het pact, jonge dame ?? Wat hebben jullie daar met Bruce bekookstooft in Duitsland na het concert van hem ??  Wink

Haha, nee serieus, ik weet echt van niets!  Nee!!! Ik ben ook erg benieuwd waar Mieke die info vandaan heeft.

Caroline
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Bruce Guthro komt naar Nederland!
Ga naar: