Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 14:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse festivals /events in Nederland, België en evenementen in Schotland  |  Topic: Yule Nieuweschans
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Yule Nieuweschans  (gelezen 1051 keer)
Wilma
Schotland fan

« Gepost op: 14 Sep 2009, 08:35 »

Ik heb net gelezen dat in het weekend van 19 en 20 december a.s. er weer een het Keltisch Midwinter Festival (Yule) is in Nieuweschans: http://www.keltischemidwinter.nl/index.html. Details volgen nog.
Vorig jaar ben ik niet geweest, omdat ik moest werken, maar ik hoorde via het Dutch Celts forum dat het, hoewel wat klein opgezet, toch wel erg gezellig was. Ik ben vrij en ben van plan om in ieder geval 1 dag te gaan. Waarschijnlijk de zondag.
Zijn er meer mensen die er heen gaan?

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Sep 2009, 16:33 »

grote kans dat wij wel van de partij zijn..
Eagleheart
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Sep 2009, 20:34 »

aangezien het hooguit 10 km bij me vandaag is zal ik er waarschijnlijk ook zijn. Maar persoonlijk vind ik Keltisch midzomer leuker dan Midwinter, komt misschien omdat ik Yule wel erg klein vond vorig jaar. Maar inderdaad, dat kleine heeft ook zo zen charmes. Smiley
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Sep 2009, 21:07 »

Dat was eigenlijk ook de reden dat ik er niet was, zo klein van opzet! Maar 'men' zegt dat het toch wel heel gezellig was, dus ik zal wel kijken.
O, lekker dichtbij, 10 km. maar!

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 17 Sep 2009, 08:14 »

Ik hoorde gisteren dat wij 20 december onze jaarlijkse spinningmarathon hebben, dus ik kan dan alleen zaterdags!

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse festivals /events in Nederland, België en evenementen in Schotland  |  Topic: Yule Nieuweschans
Ga naar: