Inmiddels is vandaag "vers van de pers" Bruce zijn studio-album "No final destination" veilig hier bij mij gearriveerd - met net iets meer dan 41 minuten aan muziek is het wat aan de magere kant - maar de nummers die er op staan maken toch veel goed wat betreft die iets meer dan 41 minuten aan muziek - het smaak in ieder geval zeker naar meer.
Ik was al min of meer bekend met enkele nummers van Bruce's nieuwe album via het mini-album "The Drive Tour" dat al vooraf was verschenen met enkele nummers het huidige album.
Het nummer "Flew MacCarthy home" had vooraf al een grote indruk op me gemaakt en nu wederom bij het horen van het gehele album.
"Live" moeten diverse van de nummers goed en "opzwepend" hebben geklonken - tenminste die voorstelling heb ik er zelf bij......
PETER

P.S voor wat foto's als sfeer-impressie van Bruce's presentatie van zijn nieuwe CD en het bijbehorende concert in Oberhausen van 11-09-2009 kun je terecht op de Runrig-Hyve:
http://runrig.hyves.nl/forum/3623930/499v/Bruce_Guthro_in_Oberhausen_11_09_2009/?pageid=B89ZX0X28W84OKWC