Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 13:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Aangenaam
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Aangenaam  (gelezen 1108 keer)
Chris
Schotland fan

« Gepost op: 01 Sep 2009, 21:50 »

Even m`n hallo en m`n verhaal hoe ik aan schotland kom.

Ik ben Chris en heb sinds een half jaar een Vriendin , en je raad het al, die komt uit Schotland. Schat van een meid echt, maar daar wil ik liever niet te veel over uitweiden Cheesy.  Nou ben ik, om ook kennis te maken met haar familie onder andere, deze Zomer bij haar in Schotland geweest. IK zal je zeggen, zij was niet de enige waar mijn hart sneller van ging kloppen. Man wat een prachtig land is dat zeg  Cheesy. We hebben veel dingen kunnen doen daar omdat het weer erg mee zat. Voor mij was het de eerste keer daar in Schotland dus echt alleen de toeristissche dingen bekeken. Edinburgh (met kasteel uiteraard) stirling (ook kasteel), en verder veel natuurwandelingen gedaan. Zelf komt Ze uit St Andrews, waar haar ouders een Pub hebben (Nu teidelijk gesloten). Maar ook in St Andrews veel dingen bezocht. Echt alleen nog maar het zuiden gezien, maar ze heeft me belofd volgend jaar een trekkershut te huren en in de Highlands te gaan wandelen.

Dus ja nu kom ik dit Forum tegen en aanmelden maar heh Cheesy, effe wat delen met elkaar verhalen uitwisselen, erg leuk dit Smiley.

groeten van ook een Schotland fan Smiley
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Sep 2009, 22:06 »

Welkom op het forum.  Vlag

Toeter

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 02 Sep 2009, 08:26 »

Welkom op dit forum!

Leuke manier om zo Schotland te ontdekken!
Waar heb je die schotse dame opgeduikeld, wel in Nederland?
St. Andrews staat o.a. voor volgend jaar ook bij ons op het programma!

jacqueline
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 02 Sep 2009, 08:42 »

je kan slechter terecht komen zullen we maar zeggen, zijn net terug van veertien dagen schotland en moet echt afkicken nu hoor, hier in belgië. sad2 Nou ja, gelukkig hebben we de foto's nog, zo'n 800 (vrees ik), want ook onze kinderen hebben driftig lopen klikken daarzo! Ga proberen een mooi reisverslag te maken en zal dat dan wel weer melden hierzo.
groeten
Jacqueline
Danny
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 02 Sep 2009, 14:26 »

Welkom chris hier op dit forum , Ik heb Schotland leren kennen omdat mijn broer met een Schotse getrouwd is.
Danny wave bagpiper
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #5 Gepost op: 02 Sep 2009, 16:21 »

welkom op het forum  wave
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #6 Gepost op: 02 Sep 2009, 19:56 »

Welkom Chris  wave

Zo te lezen ben je meer op Schotland verliefd dan op je vriendin  bagpiper
Geeft niet hoor: je bent niet de enige!
aurian
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 03 Sep 2009, 15:39 »

Welkom op het forum!

Groetjes Aurian
Chris
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 05 Sep 2009, 01:17 »

thx lads and lassies Wink, dit waardeer ik zeer Smiley. en ja ik kan u allen uitleggen waar ik haar opgedoken heb, maar dat hou ik nog effe geheim ;P.  beetje gissen mag denk ik nu  Wink.

@ Wilma : hou je van Cultuur en echte schotse history, bezoek dan de st Andrews Cathedral, ruine maar echt een bezoekje waard, dicht bij is ook st andrews Castle, ook in stukjes, maar een hele history is er vooraf gegaan. Centrum is ook met oude gebouwen bezet, en check ook de Grot waar Constantine ( eerste schotse koning die de naam king of Scots mocht dragen ( volgens de "geboorte acte" van schotland) verbleef. allemaal in de buurt van St Andrews, ik ben er geweest , en kreeg een geschiedenisles om m`n oren Smiley. vond ik niet erg ofzo Smiley dus dan is dat een aanrader. En Wilma laat me effe weten wanneer je gaat Smiley.

@ t4: ja ik had het er wel moeilijk mee  hehe. nee hoor ik ben ook zelf op pad gegaan effe kiekjes maken in de buurt enzo Smiley. dus ook alleen op pad geweest om van m`n "tweede liefde " te genieten Smiley.

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 05 Sep 2009, 06:30 »

Hoi Cris, dat zal zijn rond 19 juni volgend jaar! Bedankt voor de tips, geschiedenis vind ik altijd heerlijk om te horen, en vooral over Schotland!

Ken jij trouwens meer gemengde stellen? St Andrews is natuurlijk best groot, maar wij hebben vorig jaar contact gehad met een stel uit St Andrews en ik ben haar email adres kwijt geraakt. Heb al een oproepje gezet op onze website, maar dat moet ze maar net lezen. Het is al een wat ouder stel (gepensioneerd) dus zal wel heel toevallig zijn. Zij is Nederlands en hij dus Schots.
(John en Annet)

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #10 Gepost op: 08 Sep 2009, 12:21 »

Voor de St. Andrews minimeeting en het nog steeds niet geïdentificeerde gemengde stel uit dezelfde plaats:
http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,3858.msg59627.html  wave
Chris
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 10 Sep 2009, 23:09 »

sorry zag deze wat later, thx sas Smiley
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Aangenaam
Ga naar: