Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 12:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Runrig whisky Highland Park 22 jaar
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Runrig whisky Highland Park 22 jaar  (gelezen 1106 keer)
Joke
Schotland fan

« Gepost op: 21 Aug 2009, 14:22 »

Voor de Runrig-fans die tevens whiskyliefhebber zijn, een whisky special voor Scone.

http://www.singlemaltsdirect.com/shop.php?action=full&id=1899

We gaan eens kijken of we er 1 in Scone kunnen bemachtigen hello2 hello2

Leuk verzamelobject en herinnering aan het concert.

Joke  wave                  nog 8 dagen...................

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #1 Gepost op: 29 Aug 2009, 23:05 »

Waren vorige week op de camping, en zagen de aanplakbiljetten voor het concert van Runrig al hangen. Heb aan je gedacht Joke. Hoop dat het leuk is geweest. Zitten nog steeds in een nat Schotland. Vandaag Cowall Games in Dunoon geweest. bagpiper bagpiper bagpiper
Margolia
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Aug 2009, 07:55 »

........ Zitten nog steeds in een nat Schotland. Vandaag Cowall Games in Dunoon geweest. bagpiper bagpiper bagpiper

Als het goed is, is het droog geweest at the Scone-gig - tenminste een klein uur voor het concert had ik nog contact via een Runrig-vriendin van mij via SMS, die schreef dat er zon was, maar dat het wel fris was - is in ieder geval beter als enkele jaren geleden bij het Beat the drum-concert, toen het behoorlijk nat was.
We zullen vast wel horen de komende dagen hoe het allemaal geweest is.

PETER  bagpiper
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 30 Aug 2009, 09:05 »

We hebben gisteren aan het concert en Joke gedacht tijdens het zingen van Loch Lomond!

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Sep 2009, 17:31 »

Eerst sfeer-impressie met foto's van Scone is terug te vinden op de Runrig-Hyve: http://runrig.hyves.nl/

PETER  bagpiper
Joke
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Sep 2009, 15:15 »

We hebben gisteren aan het concert en Joke gedacht tijdens het zingen van Loch Lomond!

Ik heb ook aan jullie gedacht.....

We zijn weer terug, het concert was GEWELDIG !!!  en het weer ook,  icon_sunny, alleen rond 15.00 uur een paar spetters, maar verder helmaal toppie.

Verslag volgt nog !!

Joke

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 26 Sep 2009, 16:02 »

"Welcome back - allot has happen while ya have been away"...... ;-)

PETER  hello2
Joke
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Sep 2009, 13:36 »

"Welcome back - allot has happen while ya have been away"...... ;-)

PETER  hello2

Thank you !!

Welcome back - allot has happen while ya have been away"...... ;-)    VERTEL !!!

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 28 Sep 2009, 17:52 »

. ;-)    VERTEL !!!

Bijvoorbeeld dat Bruce van plan is om deze kant op de komen - nu alleen nog plaats en venue waar hij gaat optreden en elders las ik hier op het forum dat iemand wist te vertellen dat deze week bekend zal worden waar dat dan zal zijn. Verder natuurlijk de Schotse Pre-Christmas-concerten van Runrig en de mooie foto's van Scone - dus plenty nieuwe dingen dacht ik zo......

PETER  hello2
Joke
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 29 Sep 2009, 08:16 »

Bijvoorbeeld dat Bruce van plan is om deze kant op de komen - nu alleen nog plaats en venue waar hij gaat optreden en elders las ik hier op het forum dat iemand wist te vertellen dat deze week bekend zal worden waar dat dan zal zijn. Verder natuurlijk de Schotse Pre-Christmas-concerten van Runrig en de mooie foto's van Scone - dus plenty nieuwe dingen dacht ik zo......

PETER  hello2

Ja, dat heb ik inmiddels gelezen, maar heb nog lang niet alles bijgelezen, ben al wel snel op het RR forum gaan kijken naar reacties en foto's, zou de hele dag wel achter de pc kunnen zitten, maar daaar ontbreekt de tijd voor.
Dus ik ben nog wel even bezig......... evil5

Joke  wave

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Runrig whisky Highland Park 22 jaar
Ga naar: