|
Thomas
Gast
|
 |
« Gepost op: 30 Jul 2009, 12:21 » |
|
hallo iedereen, Ik ga bijna richting schotland! ik vertrek van hoek van holland en kom aan in Harwich. Ik blijf tot de 27ste  Ik verheug me er echt op! De naam van de boot weet ik niet helemaal maar ik vaar met stenaline. Eindelijk na lang sparen een video camera gekocht  met 60 GB harddisc dus er gaat VEEL video materiaal door heen. We gaan in iedergeval naar: londen (wil je zus zo graag  ) stonehanche, harry potter kasteel en het meer van nessy Ik heb nog een belangerijke vraag voor jullie. Mijn moeder zij dat er van die kleine steek vliegjes misjes (geen idee hoe ik het moet schrijven) zitten. Waar zitten die in schotland/engeland???  groetjes, Thomas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Jul 2009, 12:59 » |
|
 Thomas heel veel plezier !  En je hebt je avatar aangepast zie ik ... Dacht dat jullie een witte herder hadden. Wij krijgen in September onze Ier-pup  Albert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Jul 2009, 16:38 » |
|
yep, ik heb 2 witte herders. maar ierse wolfshonden vind ik echt gaaf. Vandaar die foto  Wel foto's sturen van jouw pup he!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Jul 2009, 16:50 » |
|
Leuk Thomas, aftellen dus. Heel veel plezier gewenst!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 Jul 2009, 17:59 » |
|
Hallo Thomas Leuk om weer eens een bericht van je te lezen. Van dat vele video materiaal willen wij wel wat zien natuurlijk. Zet je wat video beelden op youtube en dan hier de link, zodat wij ook even sfeer kunnen proeven. Bij Loch Ness je camera klaar houden hè, je weet maar nooit  De boot zal de Hollandica of Britannica zijn. Je moeder zal midges bedoelen. In Engeland zal je ze niet zo snel tegen komen, in Schotland misschien wel. Vul bovenin bij zoek maar eens midges in, dan kom je wel meer te weten over deze hele kleine ieniemienie vliegjes. Maar misschien wil je dat allemaal wel niet eens weten  Heel veel plezier tijdens de vakantie. Groetjes Petra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kokkie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 Jul 2009, 18:33 » |
|
Hallo Thomas,
De midges zitten in Schotland,hoofdzakelijk aan de kust. Zo komen aan het eind van de middag met miljarden tegelijk om iedereen het leven zuur te maken!
Vooral juli en augustus! Het zijn echt kl.te beessies!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijjn hele bibliotheken over vol geschreven in de loop van de tijd.
Kijk of je de bodylotion van (merk) Avon " Skin so soft" te pakken kunt krijgen! In Nederland niet in de winkel te koop,maar wel op internet. In Schotland in de winkel te koop. Dit is het enige middel dat helpt! Echt!!!!!!!!!!
Veel plezier in " Mijn tweede vaderland" zoals ik Schotland wel eens wil aanduiden! Het land en de bevolking is de overlast van die krengen wel terdege waard.
Have fun,lad!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 31 Jul 2009, 13:46 » |
|
Hallo Thomas Leuk om weer eens een bericht van je te lezen. Van dat vele video materiaal willen wij wel wat zien natuurlijk. Zet je wat video beelden op youtube en dan hier de link, zodat wij ook even sfeer kunnen proeven. Bij Loch Ness je camera klaar houden hè, je weet maar nooit De boot zal de Hollandica of Britannica zijn.Je moeder zal midges bedoelen. In Engeland zal je ze niet zo snel tegen komen, in Schotland misschien wel. Vul bovenin bij zoek maar eens midges in, dan kom je wel meer te weten over deze hele kleine ieniemienie vliegjes. Maar misschien wil je dat allemaal wel niet eens weten  Heel veel plezier tijdens de vakantie. Groetjes Petra  wij gaan met de hollandica  ik bedoel in derdaad de midges  had geen idee hoe ik het moest schrijven  de video zal waarschijnlijk best lang worden  ik denk zo'n half uur  ik laat het weten waneer ik terug ben en wat ik er van vond groetjes, Thomas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T4
Schotland fan
The power of the Kilt
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 31 Jul 2009, 20:06 » |
|
Veel plezier Thomas  Ik zie dat je dit keer nog niet naar je stukje grond op Islay gaat. Misschien volgend jaar? Egbert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toeter
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 31 Jul 2009, 20:07 » |
|
Ook namens mij een fijne vakantie.  Toeter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 31 Jul 2009, 21:11 » |
|
Heel veel plezier! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danielGS
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 31 Jul 2009, 23:41 » |
|
Veel plezier daar in Schotland ...en als je me tegenkomt  wij vertrekken ook op 3 augustus tot 24 augustus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 01 Aug 2009, 08:33 » |
|
Veel plezier Thomas en een fijne vakantie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loek037
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 01 Aug 2009, 16:43 » |
|
Prettige vakantie! Ik vertrek de 27e.
Groet Loek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 Aug 2009, 17:18 » |
|
thx iedereen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 02 Aug 2009, 16:48 » |
|
het komt nu wel dicht bij hoor  alleen mijn kussen en wat kleding heb ik nog liggen en de rest is al ingepakt  ik heb er echt zin in!!! groetjes, Thomas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 02 Aug 2009, 17:04 » |
|
Hallo Thomas Batterij van de camera is ook opgeladen! Vergeet ook je oplader niet, voor het geval je de batterij tussendoor moet opladen. Daarbij dan ook de reisstekker. Zou de camera onderweg bij de hand houden. Voor je het weet zie je iets moois. Als je dan niet ergens kan parkeren, kun je misschien even snel wat filmen vanuit de langzaam rijdende auto. Als je eerst nog je camera moet pakken ben je soms te laat. Heel veel plezier en  aan de in GB. Groetjes Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 02 Aug 2009, 19:01 » |
|
Inderdaad petra! camera ga ik zeker bij de hand houden! ik heb gelukkig op mijn camera een accu zitten hihihih. kan 90 minuten achtereen filmen.
groetjes,
Thomas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 27 Aug 2009, 21:56 » |
|
JA!!! weer thuis! het was echt heel gaaf in schotland. ongeloofelijk veel regen gehad en een lekkende tent, maar met een plastic zijn eroverheen ging het goed het moeistedeel: de a 85 richting fortwilliam. echt heel gaaf daar! straaljagers: JEP! ik ben bij gray mar's tail geweest (weet niet zeker hoe je het schrijft) daar geen staaljager gezien. Bij loch ness wel! eentje op 4 meter boven het water. zag het jammer genoeg vanuit een winkel etelage en heb niet kunnen filmen. ik stond op een camping in barney en daar kwamen ze elke 10 minuten over. echt heel vet was het toen ze gingen dogfighten boven mijn hoofd met 4 straaljagers. Ik heb er intotaal een stuk of 40 jets gezien. en 2 c-130 hercules. Het was wel jammer dat de meeste activiteit savond's was. of ze zaten te hoog op te filmen. wie was er nog meer in schotland tussen 4 en 27 augustus?  en heeft een zwart mazda (5) ? die bij gray mar's tail was? wij reden met een groene volkswagen een tijdje achter je. hihihihi. groetjes, Thomas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toeter
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Aug 2009, 05:55 » |
|
Ha Thomas,
Leuk dat je Schotland gaaf heb gevonden, ondanks het echte schotse weer. (Geeft toch een bepaald sfeertje, hé!)
Straaljagers zijn altijd gaaf om te zien, vooral als ze zo laag over vliegen.
Toeter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 28 Aug 2009, 10:09 » |
|
Inderdaad! de regen creert wel wat ja groetjes Thomas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 Aug 2009, 07:41 » |
|
Hoi Thomas, welkom terug! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T4
Schotland fan
The power of the Kilt
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Aug 2009, 09:18 » |
|
Leuk dat je zo genoten hebt.  Een echte schotlandverslaafde geniet ook van de regen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Aug 2009, 09:30 » |
|
Hallo JA!!! weer thuis! het was echt heel gaaf in schotland. ongeloofelijk veel regen gehad en een lekkende tent, maar met een plastic zijn eroverheen ging het goed Door die regen weet je zeker dat je in Schotland bent geweeest. Als de slaapzak maar droog gebleven is. wie was er nog meer in schotland tussen 4 en 27 augustus?  en heeft een zwart mazda (5) ? die bij gray mar's tail was? wij reden met een groene volkswagen een tijdje achter je. hihihihi. Misschien bij vluchtige ontmoetingen even vragen! Heb je Nessie nog kunnen spotten? Volgend jaar weer? Groetjes Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshopster
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 29 Aug 2009, 11:06 » |
|
Hoi Thomas Fijn dat je het leuk hebt gehad! Je ouders ook? Gelukkig zat je niet gisteren in je tentje ergens op een berg want Huricane Bill kwam over: very wild weather! Wij wonen onder het "flight path" van RAF Kinloss. Dat betekent vrijwel dagelijks Nimrods. Ze mogen vliegen tussen 800 en 2300 maar soms komt er nog wel eens een later over brommen. Dan zit je dus rechtop in bed!  Verder komen er Tornados over van RAF Lossiemouth. Een paar keer per jaar zijn er grote oefeningen met buitenlandse straaljagers. Dan zie je inderdaad "dogfights". In mei hadden we een voorstelling van de Red Arrows vanwege het 50 jarige bestaan van RAF Kinloss. Dat was super! Verder is het hier echt doodstil hoor  . Groeten Ellen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|