Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 12:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Achnamara
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Achnamara  (gelezen 1083 keer)
jacqueline
Schotland fan

« Gepost op: 21 Jul 2009, 11:30 »

Kom ik weer eens binnenvallen met een vraagje:
heeft er iemand tips voor uitstappen in de omgeving van Achnamara?? En dan bedoel ik niet van die uitstappen die al in de (meeste) reisboeken staan, Loch Awe, Loch Fyne, Inverness....die staan al op onze lijst, maar andere leuke dingen om te doen in de omgeving, met twee koters van 7 en 8 jaar.
groeten
Jacqueline wave
Kokkie
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Jul 2009, 14:03 »

Kom ik weer eens binnenvallen met een vraagje:
heeft er iemand tips voor uitstappen in de omgeving van Achnamara?? En dan bedoel ik niet van die uitstappen die al in de (meeste) reisboeken staan, Loch Awe, Loch Fyne, Inverness....die staan al op onze lijst, maar andere leuke dingen om te doen in de omgeving, met twee koters van 7 en 8 jaar.
groeten
Jacqueline wave

Auchindrain museum:   http://www.auchindrain-museum.org.uk/

Inveraray Jail:   http://www.inverarayjail.co.uk/     en Inveraray Maritiem museum:     http://www.inveraraypier.com/

Bridge over the Atlantic ,ook wel aardig ( alleen de naam spreekt dat soort gastjes wel aan denk ik. Over een brug de Atlantische Oceaan over!!!!!!!!!!!!!!)
http://www.trekearth.com/gallery/Europe/United_Kingdom/Scotland/Argyll_and_Bute/Clachan_Seil/photo205412.htm
jacqueline
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Jul 2009, 15:38 »

bedoelde natuurlijk ook Inverary ipv Inverness   Bonk, maar bedankt voor de overige tips, zal eens kijken! Een brug over de Oceaan...mmm spannend
Kokkie
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Jul 2009, 18:09 »

Ja,dat had ik wel begrepen,maar die Jail en maritiem museum is wel iets voor die gastjes natuurlijk!

Schotland ligt nu eenmaal niet vol met pretparken en zandstranden!
Wel de Silver Sands of Morar natuurlijk,nabij Mallaig!

Ik persoonlijk vindt Schotland een minder geschikt land om met jonge kinderen naar toe te gaan,die hebben over het algemeen niet zoveel met natuur enz.

Maar dat is natuurlijk puur een persoonlijke mening en niet alle kinderen zijn hetzelfde.
jacqueline
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Jul 2009, 18:56 »

daarom zijn wij zo blij met Schotland, hebben persoonlijk niks met pretparken laughing7 enne, die twee van ons kunnen niet wachten om al die kastelen van dichtbij te zien! Dus geluk hebben met de onzen zullen we maar denken icon_thumleft
Kokkie
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Jul 2009, 21:06 »

Nog een tip:

Road to the Isles (Glenfinnan Monument) daar is de spoorbrug die werd gebruikt in Harry Potter.

Stoomtrein van Fort William naar Mallaig.

Kijk eens op internet Movie Lokations Scotland o.i.d.
jacqueline
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 22 Jul 2009, 08:40 »

Hoi,
ja, die heb ik ook al gezien, maar wij dachten eerlijk gezegd dat hij wat ver weg lag van ons vakantieadres. Anders gaan we er zeker heen, heb twee stoomtreinfanaten in het gezin..... Gaan ook al naar Dalmellington (eerste week), schijnen ook van die treintjes te staan. Bedankt voor al je informatie hoor!
groeten
Jacqueline
Kokkie
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Jul 2009, 12:36 »

Zit wat in.

Ongeveer 150km enkel!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Achnamara
Ga naar: