Zijn zelf eind mei ook voor het 1st met de motor naar Schotland gegaan en was toch ook wel wat nerveus voor wat zou komen.
Het viel reuze mee,just go with the flow.... Alles staat goed aangegeven en ze zijn erg meegaand met motor rijders is mijn ervaring in die week.
Geen gekke dingen doen en vooral op rotondes goed naar rechts kijken en uitkomen in dezelfde rijbaan als waar je in reed,dan is er niets aan de hand. Ik maakte al bij de 1e rotonde een foutje (een M weg)(kwam dus op de verkeerde rijbaan terecht,van de linker op de rechtse en die kerel wilde (op de rechterbaan) net flink gas geven en ons inhalen... hij moest flink in de ankers...sorry, gebaarde ik nog,maar kreeg mooi The Finger van hem

Op kleinere wegen geven de mobilisten die voor je rijden soms zelfs een seintje dat je er langs kan/mag.
Wel altijd checken of dat echt zo is,kregen 1x een seintje van ga maar,maar dat was erg krap.
Goed op je snelheid letten is ook een hele goeie tip,er staan,volgens de borden veel flitsers.... nooit 1 gezien,maar enorm veel borden die je waarschuwen ervoor.
Heel veel plezier in ieder geval.
Paul