cis70
Francis
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 14 Jul 2009, 13:07 » |
|
Ja ja, het aftellen is eindelijk begonnen, onze dochter heeft al een afstreepkalender maar vind ik zelf ook nog wel leuk, dan zie je hoe het opschiet. Komende dagen de gewone doedingen die erbij horen voor je op vakantie gaat en dan....... zaterdagmiddag richting IJmuiden, nachtje boot, nachtje Kinloch Rannoch, 4 Corpach, 1 Portree (is tekort ik weet het), 7 Aultbea (kon alleen per week vandaar), 1 Pitlochry en dan nog 1 nacht boot. Heb zo'n zin!!!  Jullie allemaal alvast heel erg bedankt voor alle tips tot zover en vanuit Schotland laten we nog even wat horen indien mogelijk (laptop gaat mee ivm de fotografie, nu nog internet). Gaan er nog meer de boot op zaterdag?  Ben nog niet weg maar wilde het alvast even delen  groetjes Francis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4ToUov
Schotland fan
Carpe Diem
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Jul 2009, 13:13 » |
|
Kan niet meer zeggen dan onwijijijijs veel plezier. Oh ja.... natuurlijk hoop ik op goed weer voor jullie  Slainte Paul.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Jul 2009, 14:55 » |
|
Nee, niet a.s. zaterdag, wij moeten nog wachten tot 26/8, ben ook aan het aftellen !!!! Heel veel plezier en een fijne vakantie ! Hopelijk niet teveel  en veel  Groetjes Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
goud
Schotland fan
www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Jul 2009, 15:14 » |
|
En wij de 31e juli. Geniet ze!!!  Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dirk
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Jul 2009, 15:24 » |
|
Heel veel plezier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Jul 2009, 16:49 » |
|
Zeg maar dat wij er ook aan komen  Nog 7 nachtjes slapen voor ons! Hele fijne vakantie, geniet er maar van  Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansenlucie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Jul 2009, 17:00 » |
|
en wij komen 12 augustus pas met de boot
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansenlucie
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 14 Jul 2009, 17:01 » |
|
Sorry ik drukte te snel maar alvast fijne vakantie,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Albertus
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 Jul 2009, 21:38 » |
|
Fijne vakantie gewenst in Schotland en geniet van de overtocht!
Groeten, Bert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T4
Schotland fan
The power of the Kilt
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Jul 2009, 05:04 » |
|
Veel plezier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marga
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Jul 2009, 08:11 » |
|
Heerlijk voor jullie zeg!! Een hele fijne reis, wij mogen ook pas 28 aug. maar voor je het weet is het alweer zover. Heel veel plezier en mooie dagen gewenst!!
Gr. Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toeter
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Jul 2009, 18:43 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
macstonemountain
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Jul 2009, 20:54 » |
|
Ook van ons leuke vakantie en genieten !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cis70
Francis
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Jul 2009, 21:24 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 16 Jul 2009, 11:28 » |
|
Hallo cis70 Wil je een hele fijne vakantie toewensen. Geniet ervan. Gaan er nog meer de boot op zaterdag?  Vast wel  Groetjes Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 16 Jul 2009, 12:25 » |
|
Goeie reis en fijne vakantie!  Wie weet treffen we elkaar, forumsticker zit op de auto! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cis70
Francis
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 16 Jul 2009, 15:04 » |
|
wij hebben geen forumsticker (weer niet aan gedacht te bestellen natuurlijk maar zal een papiertje met schotlandforum op de ruit plakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 16 Jul 2009, 16:27 » |
|
wij hebben geen forumsticker (weer niet aan gedacht te bestellen natuurlijk maar zal een papiertje met schotlandforum op de ruit plakken.
Wij ook niet.  En m'n man wil géén stickers op de camper.  Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Jul 2009, 18:48 » |
|
Hallo
Goud, Misschien evt. voor de vakantie met een klein plakbandje op de binnenkant van het raam. De sticker hoef je trouwens niet vast te plakken. Heb zelf twee tegen elkaar geplakt, gaatje erin en koordje erdoor, zo bungelt die bij mij achter het achterraam (zou ook aan de spiegel kunnen)
Groetjes Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 16 Jul 2009, 18:51 » |
|
Hallo
Goud, Misschien evt. voor de vakantie met een klein plakbandje op de binnenkant van het raam. De sticker hoef je trouwens niet vast te plakken. Heb zelf twee tegen elkaar geplakt, gaatje erin en koordje erdoor, zo bungelt die bij mij achter het achterraam (zou ook aan de spiegel kunnen)
Groetjes Petra
Is ook een idee. Nu plak ik ze op de binnenkant van de garagedeur van de camper.  Gr. Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaanu
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 16 Jul 2009, 23:50 » |
|
Hoi hoi,
Misschien een tip mbt tot internet...in the UK kun je een usb stick aanschaffen, zelfde systeem als prepaid bellen. Van T-mobile is de beste mijns inziens. Je kunt voor 20 pound voor de hele maand ongelimiteerd internetten....verder wens ik jullie heel veel plezier in Schotland...
Groetjes, Fauzia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 17 Jul 2009, 18:31 » |
|
Hallo Misschien een tip mbt tot internet...in the UK kun je een usb stick aanschaffen, zelfde systeem als prepaid bellen. Van T-mobile is de beste mijns inziens. Je kunt voor 20 pound voor de hele maand ongelimiteerd internetten....verder wens ik jullie heel veel plezier in Schotland...
Fauzia, Misschien kun je een topic openen over wat je hierboven schrijft. Denk dat meerdere leden deze tip wel zullen willen weten. Groetjes Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 17 Jul 2009, 19:10 » |
|
Hallo
Fauzia, Misschien kun je een topic openen over wat je hierboven schrijft. Denk dat meerdere leden deze tip wel zullen willen weten.
Groetjes Petra
Daar heb ik zéker belangstelling voor.  Misschien zijn er ook anderen die hier iets over weten. En eventueel waar te verkrijgen. Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cis70
Francis
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Jul 2009, 07:27 » |
|
Nog een paar uurtjes en dan vertrekken we. moet eerst nog langs de huisarts voor een gisteravond heftig ontstekende plek in mijn been, vast stress  omk half 12 zijn en om half 1 vertrekken, lekkere timing allemaal maar durf ook niet zo op reis alhoewel de gezondheidszorg in Schotland top is natuurlijk. allemaal bedankt voor de reacties en tips en halverwege laat ik nog wel iets horen.  Francis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugs
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Jul 2009, 09:33 » |
|
Daar heb ik zéker belangstelling voor.  Misschien zijn er ook anderen die hier iets over weten. En eventueel waar te verkrijgen. Margolia Ik heb er een nieuw topic over geopend. Veel plezier, Francis, en sterkte met je been!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|