Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Feb 2012, 08:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: titel engels-talig boek gezocht met hierin wandelbeschrijvingen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: titel engels-talig boek gezocht met hierin wandelbeschrijvingen  (gelezen 1063 keer)
Elisabeth1
Gast
« Gepost op: 17 Jan 2010, 13:30 »

2 jaar geleden heb ik via de bibliotheek een boek geleend maar nu weet ik helaas de titel niet meer, wie kan me helpen? Ik heb het toen aangevraagd dus het staat sowieso niet bij ons in de bibliotheek en zonder titel wordt het dus lastig aanvragen.

De dikte van het boek is vergelijkbaar met "The rough guide", de papierdikte volgens mij ook, het was een klein lettertype.
Volgens mij was de voorkant groen, maar dat weet ik dus niet meer zeker en er zat volgens mij iets met een voetstap op.

Het boek was engelstalig. Ik weet niet meer of het boek geheel Groot-Brittanniƫ bestreek of alleen Schotland. Het gaat ons in ieder geval alleen over Schotland.
Er stonden allerlei wandelingen in beschreven, geen plaatjes of foto's, ook stonden er alternatieve routes in vermeld om de route bv eenvoudiger te maken.

Wie weet welk boek ik bedoel?

Elisabeth
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: titel engels-talig boek gezocht met hierin wandelbeschrijvingen
Ga naar: