Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 12:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: kingshouse - glencoe
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: kingshouse - glencoe  (gelezen 1145 keer)
bert
Gast
« Gepost op: 29 Mrt 2006, 19:14 »

Hoi,

Ik ben op zoek naar een uurregeling voor het traject: Kingshouse(hotel) - Glencoe. Want de site van Scottich Citylink laat het blijkbaar afweten? Huh
Ben op zoek naar de laatste busritten op woensdag 12 april van Kingshouse naar Glencoe?
En de eerste busritten op donderedag 13 april van Glencoe naar Kingshouse.
Ik weet dat er een buslijn is maar vindt nergens een bevestiging. Hopelijk kan mij hier iemand bij helpen!

Met vriendelijke groet,
Bert
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 29 Mrt 2006, 19:50 »

Ik weet niet of je hier iets aan hebt?: http://www.travelinescotland.com/default.jsp en anders even bellen met Kingshouse?:For further information please contact us on 01855 851259. of een e-mail naar het TIC in Glencoe/Ballachulish?:postmaster@ballachulishtic.plus.com

Yours Aye for Scotland
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 29 Mrt 2006, 19:55 »

Is er een rechtstreekse busverbinding, weet je dat zeker?

Met Citylink blijkbaar niet (volgens de site) (Please Note: The latest date you can search for is 02/10/2005 ?icon_scratch)

Misschien dat je via deze routeplanner iets kan vinden...
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: kingshouse - glencoe
Ga naar: