Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 11:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: eigen huis in Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: eigen huis in Schotland  (gelezen 1518 keer)
hansenlucie
Schotland fan

« Gepost op: 27 Mrt 2006, 21:09 »

Hallo wij zijn Hans en Lucie Schouten. Ook wij zijn Schotland fan en hebben sinds 1997 een eigen huis in Schotland . We gaan er gemiddeld drie keer per jaar naar toe. Vanmorgen zijn we weer  terug gekomen van 12 dagen verblijf daar. Hebben het weer erg naar ons zin gehad. Vragen en tips zijn altijd welkom

Lucie Schouten
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Mrt 2006, 21:13 »

Hoi, welkom hier!  wave

Natuurlijk, de belangrijkte vraag: waar precies staat jullie huisje?
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Mrt 2006, 21:18 »

En wat natuurlijk iedereen wil weten: verhuren jullie het huis ook wel eens wanneer jullie er niet zijn???

Welkom trouwens op het forum, Hans en Lucie! Een aantal van ons zal terecht heel jaloers zijn dat jullie een huis in Schotland hebben!
Marien
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Mrt 2006, 22:15 »

He gats, wat vervelend dat jullie een eigen huis hebben daar!  Knipoog Bofferds hoor! En van harte welkom op dit forum! Dat jullie maar veel over jullie ervaringen willen vertellen!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Mrt 2006, 07:31 »

van harte welkom hier,
en ja, ik ben een van die mensen die jaloers is hoor.
Denk niet dat ik echt zou willen wonen, definitief dan, zou mijn familie te veel missen. maar een eigen huis daar Yessss.
Lijkt mij echt super.
En inderdaad, waar staat hij? want het is toch iedere keer een hele reis ernaar toe.
Ben benieuwd naar de verhalen.

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Mrt 2006, 11:25 »

hallo en welkom,ook van mij.Waar ik benieuwd naar ben zijn jullie van plan om (oud en grijs etc) daar dan te gaan wonen?Dat lijkt mij dus het ultieme
hansenlucie
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 02 Apr 2006, 17:27 »

Wij hebben reakties gehad op onze aanmelding. Bedankt.
Wij hebben ons huis in 1997 gekocht. We waren hier bezig met een huis en gingen in die periode naar vrienden(sinds begin jaren 80) in Schotland. We kwamen daar al zeer regelmatig en van alle landen waar we geweest waren, sprong Schotland er met kop en schouders boven uit. We voelden ons daar altijd thuis. Onze vrienden kwamen met het idee daar een huis te kopen en we zijn toen bij diverse bestaande huizen gaan kijken. Conclusie, leuke huizen, maar een hoop kluswerk. Toen is het idee gekomen om naast onze vrienden een huis neer te zetten en dit is toen gerealiseerd. De eigenaar van de grond was ook aannemer en hij heeft er een project van gemaakt. Nu staan er totaal negen vrije huizen aan ons weggetje. Het gehuchtje heet Dalchreichart. Wij zitten er net buiten. Dit is in de glenmoriston. Vanuit Invermoriston(aan Lochness) is het 9 miles richting Kyle of Lochalsh. Net voor de brug over de moriston rechts af.  We moesten het ook een naam geven. Het heet Inis Cottage. Inis betekent in het keltisch weiland bij de rivier. We hebben er nog steeds geen spijt van en zijn net weer terug van een weekje.
We kennen ook Mirjam. Zij wonen ongeveer 40 km bij ons vandaan. Via een advertentie van hen in het AD zijn we met elkaar in contact gekomen. We hadden wel van ze gehoord en zij van ons.
Er werd gevraagd of we ons huis verhuren en dat doen we. Het is een volledig ingericht huis met alle luxe. Alleen geen vaatwasser. Het is geschikt voor 4 personen, maar 5 kan ook met een extra bed, wat er staat.
Wij komen al sinds 1977 in Schotland en willen er over een jaar of 6 permanent gaan wonen. Voorlopig weer even genoeg geschreven. Wordt vervolgd.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 03 Apr 2006, 07:33 »

Wauw, wat geweldig hoor.
Ik hoop ze hier ook zo gek te krijgen, en lekker dat het zo kon, dicht bij vrienden!
Mooi gebied.
Hoe gaan jullie er heen, boot, vliegen? je bent aardig wat reistijd kwijt zo denk ik iedere keer.
Hebben jullie ook een website oid waar evt verhuur staat?
Ik wacht op de vervolg

Wynn
Schotland fan

The Witch

« Antwoord #8 Gepost op: 03 Apr 2006, 13:44 »

Geweldige omgeving en heerlijk om daar te wezen in the Glenmoriston area, Ik ga over twee weken naar Schotland waarvan 10 dagen naar Invermoriston (onder andere) ik kom daar nu voor de 4e keer. Wat geweldig dat jullie daar verderop een huis hebben Smiley Ook waar wij zitten daar word momenteel achter gebouwd.
Er komen een huisje of 8 achter het vakantieparkje. dit is de link http://property.macandmac.co.uk/mip01857.htm als ik het geld had kunnen regelen had ik daar zeker een huisje gekocht ...  icon_biggrin maar ja wie weet wat er gebeurd in de toekomst  icon_colors

wave hello2

There is no coincidence...
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: eigen huis in Schotland
Ga naar: