Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 11:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Vogels fotograferen.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Vogels fotograferen.  (gelezen 1051 keer)
cis70
Francis
Schotland fan

« Gepost op: 03 Jun 2009, 19:07 »

Hallo allemaal,

Wij gaan van 18 juli- 3 aug. naar Schotland. Mijn vriend is amateurvogelfotograaf en wil graag van jullie weten op welke plekken er bijzondere vogels zijn te zien. Wij zitten in de buurt van Fort William, op Isle of Skye en een week in de buurt van Ullapool. Hij heeft bv. al prachtige  foto'van papegaaiduikers gemaakt op de Farne Eilanden, Bassrock maar dat was in een andere tijdsperiode, we weten dat die er dan niet veel meer zijn. Handa Island  heb ik al horen noemen. Schotland is sowieso prachtig om te fotograferen maar misschien weten jullie nog andere mooie plekken die we echt niet mogen missen. Onze dochter van 4 gaat ook mee dus tips om met haar te doen zijn ook van harte welkom.
Alvast bedankt,

Groetjes Francis
www.jerrybouwmeester.com  (voor degenen die benieuwd zijn naar de foto's die Jerry maakt)

skye
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 03 Jun 2009, 19:11 »

ik heb even gekeken op de site, mooie foto's. Ik mag zelf ook graag fotograferen.
ik zal eens voor je gaan denken.

Sonnie
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 03 Jun 2009, 20:48 »

notworthy echt prachtig zeg!! Ik ben zelf ook redelijk serieus bezig dus ik weet hoe moeilijk het is! Ik vind zijn stijl van fotograferen echt heel erg mooi! Nu woon ik toevallig in de buurt (Wierden), kan hij me niet een keer op sleeptouw nemen?  laughing7 Wink

Ik denk dat hij zich in Schotland ook wel lekker kan gaan uitleven! Ik ga in ieder geval erg mijn best doen  hello2

onze foto's en vakanties: www.sonnie-tieske.nl
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 03 Jun 2009, 21:44 »

Leuke site, erg mooie foto's.  icon_thumleft

Toeter

cis70
Francis
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 03 Jun 2009, 21:51 »

Er zit er hier 1 helemaal te groeien van alle complimenten. notworthy sunny  Sonnie, dagje op sleeptouw valt altijd over te praten natuurlijk. Hij heeft dat eerder gedaan en die mensen waren er heel blij mee. Wanneer gaan Jij en Thijs naar Schotland?
Heb 1 privebericht ontvangen met een prachtplek maar wsl. deze reis nog niet haalbaar qua afstand en tijd maar we komen nog vaker terug in Schotland. Leuk hoor, nu al reacties. Aye Aye icon_thumleft

groetjes Francis

Sonnie
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 04 Jun 2009, 15:54 »

Dat zou leuk zijn! Ik kan nog best wat van hem leren als ik zijn portfolio zo zie  Aye icon_thumleft

cis70
Francis
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 04 Jun 2009, 17:56 »

In die periode kunnne we elkaar zeker tegenkomen. Hebben jullie al een route in gedachten??

Sonnie
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 04 Jun 2009, 18:06 »

Ja, ik heb ons voorlopige reisplan gepost in reizen met de auto (geloof dat het subforum zo heet..)  Wink

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Vogels fotograferen.
Ga naar: