Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 11:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: waar pipes and drums tussen 2 en 15 augustus ?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: waar pipes and drums tussen 2 en 15 augustus ?  (gelezen 428 keer)
danielGS
Schotland fan

« Gepost op: 01 Jun 2009, 12:57 »

Hoi,

Vanaf 2 augustus vertrekken mijn vrouw en ik met de camper voor 2 of 3 weken naar Scotland  hello2 om ons reisschema op te stellen had ik graag geweten waar we in die periode optredens van pipes and drums kunnen beluisteren , highland games kunnen ook natuurlijk  Wink

Alvast bedankt ,
Ingrid en Daniel
Roald
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Jun 2009, 15:28 »

http://www.albagames.co.uk/Highland_games2000.htm. Je kunt zoeken op plaats (alfabetisch) maar ook chronologisch.

Verder kunnen VVV"s erg nuttig zijn: zo weet ik van Braemar dat er in de zomer elke vrijdagavond een band optreedt (elke week andere) waarvan een VVV de details ongetwijfeld heeft (tijd, duur).

Live and let live
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: waar pipes and drums tussen 2 en 15 augustus ?
Ga naar: