Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 Feb 2012, 04:03

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: West Highland Way
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: West Highland Way  (gelezen 1154 keer)
Stockie
Gast
« Gepost op: 27 Mei 2009, 09:08 »

Hallo,

Van 24 juni tot 30 juni zouden we met 8 vrienden de West Highland Way wandelen. Aangezien we niet zoveel tijd hebben zouden we maar een deel van de route doen. Ik heb gezien dat er ook de West Highland Railway in de buurt loopt, waarmee we dus een deel van de route kunnen overslaan.
Hierbij heb ik volgende vragen:
- Welk deel van de route is het meeste de moeite waard? (we kunnen 5 dagen echt rondtrekken)
- Heeft er iemand een idee van de kostprijs van de West Highland Railway?
- Is er langs de West Highland route regelmatig een dorpje/winkel voorzien waar we etensvoorraad kunnen inslaan?

Alvast bedankt,

Als er nog dingen zijn waar jullie ons willen op wijzen (het is onze eerste keer dat we naar Schotland trekken), aarzel niet  Smiley
mary
Schotland fan

Mary Street...bestaat echt

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Jun 2009, 17:55 »

hoi Stockie,ik heb de whw gestapt begin mei,ben alleen vertrokken en heb de allermooiste mensen leren kennen waar ik 8 dagen mee verder stapte.
Maar om op je vragen terug te komen,wat het stappen zelf betreft ga ik straks m'n planning er bij nemen(kan er nu niet aan)
Wat eten en drinken betreft moet je niet teveel meesleuren,zelf ben ik 10 dagen weg geweest en had voor 4 dagen maaltijden meegenomen en er nog eentje mee terug gebracht,er is
 onderweg voldoende te vinden.Ga je met tentje trekken of heb je accomodaties voorzien?
Zoals ik zei ik ga deze avond of morgen m'n planning en kaart erbij pakken ,dan kan ik meer vertellen Wink
groetjes Mary
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: West Highland Way
Ga naar: