Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad ?
Ja, Peter, het was heerlijk, er even tussenuit.
26-8 duurt nog zo lang...............................maar dan op 29-8 HET CONCERT !! (nu nog 87 dagen !) Ik heb er zo'n zin in, ben alleen bang dat het erg druk al zijn, maar de sfeer onderling moet geweldig zijn !!
En ik hoop dat het met Malcolm goed blijft gaan. Ook ik vind het niog steeds erg spannend, Mieke.
26-8 lijkt nu nog ver weg, maar die datum wordt sneller bereikt dan je misschien lief is - geniet maar alvast van de voorpret van de trip en vooral ook wat betreft het concert.
Zo'n massale concerten zouden in eerste instantie ook niet echt mijn ding zijn - maar zo'n groot concert als dat van Runrig is net alsof je SAMEN een grote familie bent - alle barrières van taal, nationaliteit en geloof vallen weg - zo zou het altijd moeten zijn.
Het grootste aantal toeschouwers waar ik zelf onder was en wat ook ging om een concert van Runrig was "theScottish Fleadh" op 5 juni 1993 in Glasgow - Ik heb het jaar en de datum moeten "googlen" want ik heb alleen maar vage herinneringen aan dat festival op de "Glasgow Green" - weet alleen dat er toen zo'n 30.000 bezoekers waren en dat Runrig een van de hoofd-acts was. Dan heb ik Runrig verder een keer gezien op een festival dat heette "Tarlair Music Festival" en was in juni 1994 in een plaats die heet MacDuff nabij de zee en dat was een festival waar Runrig met o.a. Wet Wet Wet de hoofd-act was............
Nogmaals grote evenementen zijn niet direct mijn ding - maar zulke "familie-feesten" als Tarlair, "The Fleadh" en naar me lijkt ook Scone moet je gewoon een keer mee gemaakt hebben. Ik hoop voor iedereen die naar Scone gaat dat het een beetje weer is en dat het droog is en niet een modder-festijn wordt zoals het Beat the drum-concert nabij Loch Ness van Runrig enkele jaren geleden was.
PETER