Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 10:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Belle & Sebastian
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Belle & Sebastian  (gelezen 1165 keer)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Gepost op: 19 Mrt 2006, 10:14 »

Naast Franz Ferdinand is Belle & Sebastian mijn favoriete band uit Glasgow.

Ik ga weer zoeken naar wat meer info en wat geluidsfragmenten van Belle and Sebastian icon_thumright

Heb je inmiddels al wat meer gevonden van ze? Ik ben wel benieuwd hoe je ze vindt Smiley Op Limewire is genoeg van ze te vinden thumbsup
En anders wil ik wel even wat op mijn site zetten, zodat je mijn favorieten kan luisteren!

Maandag 8 mei spelen ze in Paradiso, maar het is helaas al uitverkocht.. (achterlijk dure kaartjes ook, trouwens, 35 euro p.s.).? crybaby2
FJR Freak
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Mrt 2006, 07:49 »

Naast Franz Ferdinand is Belle & Sebastian mijn favoriete band uit Glasgow.

Heb je inmiddels al wat meer gevonden van ze? Ik ben wel benieuwd hoe je ze vindt Smiley Op Limewire is genoeg van ze te vinden thumbsup
En anders wil ik wel even wat op mijn site zetten, zodat je mijn favorieten kan luisteren!

Maandag 8 mei spelen ze in Paradiso, maar het is helaas al uitverkocht.. (achterlijk dure kaartjes ook, trouwens, 35 euro p.s.).  crybaby2

Op hun eigen site staan wel wat korte muziek filmpjes maar echt veel is het niet, dus als je iets van hun op je eigen site zou willen zetten graag Sas.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Mrt 2006, 18:54 »

Nouja, het wil niet echt lukken? confused1

Ik load wel een paar (of wat meer) nummers op via yousendit. Moet je ze wel voor volgende week gedownload hebben, anders worden ze er automatisch afgehaald. Zal ze nu meteen even uploaden, dan post ik zo de links er naar toe!

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Mrt 2006, 19:18 »

Hier wat nummers van B&S, over 7 dagen worden ze verwijderd, dus wees er snel bij Knipoog

White Collar Boy

Dress Up In You

Sukie In The Graveyard

Piazza, New York Catcher

Funny Little Frog

Judy And The Dream Of Horses

You Don't Send Me

For The Price Of A Cup Of Tea

If She Wants Me

Step Into My Office Baby

The Blues Are Still Blue

Your Cover's Blown

I Don't Love Anyone

Don't Leave The Light On, Baby
FJR Freak
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Mrt 2006, 06:18 »

Bedankt Sas, ik heb ze inmiddels gedownload en ga de nummers vandaag eens goed beluisteren, je hoort er nog van.
 icon_thumleft
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Belle & Sebastian
Ga naar: