Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 10:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Bezoekje aan Mingulay????
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Bezoekje aan Mingulay????  (gelezen 806 keer)
henriette veld
Schotland fan

« Gepost op: 07 Apr 2009, 20:33 »

hallo, wij willen aankomende zomer een bezoekje brengen aan de Outer Hebriden. ik las net op internet, dat het eiland Mingulay prachtig is, met mooie kliffen en vele soorten vogels. Er zijn ook foto-verslagen, maar...... ik kan nergens vinden of en hoe je dit eiland kunt bezoeken. Is er iemand die dit weet Huh

Henriette
Thom
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Apr 2009, 09:52 »

Hallo Henriette,

het onderstaande heb ik van wikipedia afgehaald en geeft hopelijk antwoord op je vraag,
goet
Thom

Visiting Mingulay
The island attracts regular visits from naturalists and in recent years has also become popular with rock climbers. The National Trust for Scotland operates two licensed boatmen from Barra and further information may be available at the tourist office in Castlebay.[23]

There is an ‘occasional’ anchorage in Mingulay Bay sheltered from westerly winds. Landing on the beach may be difficult as there is a regular heavy swell and approaching the old landing place at Aneir may be easier. There is also a landing place at Skipisdale.[1]

henriette veld
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Apr 2009, 22:22 »

Hoi Thom,

Ik had deze informatie dus ook uit Wikkipedia...... en ik hoopte dat er dus ervaringsdeskundigen waren!!!! Evengoed bedankt!!!
Henriette
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 15 Apr 2009, 08:22 »

Vanaf Castlebay vertrekt een boot van Island Adventures voor een boottrip van 2 uur, waarbij ze langs het eiland varen.

Als je Google´t op    Mingulay boat trip, kom je meer te weten.

Groetjes Toeter

henriette veld
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 17 Apr 2009, 23:01 »

Bedankt notworthy Ik heb gegoogled en hij staat in mijn vakantieplanning!!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Bezoekje aan Mingulay????
Ga naar: