Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 05:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Scotfest 2009 Tilburg
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Scotfest 2009 Tilburg  (gelezen 1537 keer)
Paul
Schotland fan

« Gepost op: 24 Mrt 2009, 00:47 »

Dit evenement vindt plaats in zowat mijn achtertuin.
Dus op naar Tilburg en ik zorg voor de koffie.

Schots en scheef naar Reeshofpark

Het evenement "Scotfest 2009 the veterans homecoming" zal op zondag 14 juni plaatsvinden in het Reeshofpark in Tilburg. Het voorzover bekend grootste gratis Schotse festival van Europa zal komende editie een eerbetoon zijn aan de oud-veteranen, die Tilburg 65 jaar geleden bevrijd hebben. Het bestuur heeft een aantal van deze bevrijders uitgenodigd om tijdens Scotfest 2009 in het Reeshofpark aanwezig te zijn.

Uiteraard staat het festival bol van de Schotse cultuur. Dit jaar zal het park vol staan met sterke mannen in "kilts". Wout Zijlstra zal de Highland Games weer verzorgen. Ook zullen de doedelzakken volop klinken. Voor de snuffelaars is er een Schotste markt. Daarnaast zal de populaire Brabantse folkband Ogham het podium betreden. De organisatie is hard op zoek naar vrijwilligers om mee te helpen met het opbouwen op 13 juni en het draaien van het festival op 14 juni in het Reeshofpark. Meer informatie: www.scotfest.nl
Als je meer informatie wilt dan hoor ik het wel.

Groeten van Paul

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Mrt 2009, 08:00 »

Leuk idee. Ik zag dat Scrum ook komt optreden. Ik heb wat van hun op Youtube gezien, ben wel benieuwd hoe ze live zijn.
Als het weer het toe laat gaan we vast wel. (Paul, zet voor ons maar een potje thee  tongue3)
De laatste jaren zijn we ook naar KeltFest geweest, zeker met mooi weer erg prettig vertoeven, vooral als Rapalje optreed)

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Mrt 2009, 12:59 »

Als we in Nederland waren, kwamen we vast langs, maar we zitten dan in Scotland hello2
klinkt leuk!

Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Mrt 2009, 18:28 »

Yep, ik ben dan ook in Schotland.
Op zich jammer, had me wel leuk geleken om Runrigfans en andere forumleden te ontmoeten!

Caroline
Annet
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Mrt 2009, 13:06 »

Hoi

@Paul: klinkt erg leuk!

@Hans: ik heb Scrum een paar keer live gezien, erg gaaf hoor!

gr
Annet
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Mrt 2009, 13:49 »

Hoi

@Paul: klinkt erg leuk!

@Hans: ik heb Scrum een paar keer live gezien, erg gaaf hoor!

gr
Annet

Ik denk dat wij gaan. Onze zoon woont in Tilburg en hij speelt bij de Concord PB.  bagpiper bagpiper
Margolia
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Scotfest 2009 Tilburg
Ga naar: