Joke
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 20 Mrt 2009, 14:23 » |
|
Fandag Runrig, Sinds kort heb ik contact met een Runrig-fan die van plan is om een Runrig-fandag in Nederland te organiseren. Zijn er liefhebbers voor zo'n dag ? Misschien kunnen we met elkaar Runrig naar Nederland halen voor een concert ??  Joke
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Mrt 2009, 18:04 » |
|
Hé Joke, volgens mij heb je Paul gesproken  ! Maaruh, ik ben voor! Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Mrt 2009, 19:40 » |
|
ik ook wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Schotland fan
Slainte!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Mrt 2009, 22:03 » |
|
Laat ze maar komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Mrt 2009, 22:05 » |
|
Ik vind het ook leuk hoor. Ik hoop dat het lukt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Mrt 2009, 22:28 » |
|
Een concert??? Prima!!!
Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Mrt 2009, 13:32 » |
|
Die fan van Runrig waar Joke het over had ben ik dus. In eerst instantie zou ik willen proberen een fandag op kleine schaal te organiseren,afhankelijk van de reacties die ik ga krijgen. Nu is het zo dat er al een fanclub is op www.runrig. hyves.nl zoals jullie waarschijnlijlk wel weten. Omdat ik zelf geen Hyves account heb en dat eigenlijk ook niet wil is Joke zo aardig geweest om op Hyves een oproep te plaatsen. Uit contacten die ik inmiddels gehad heb met andere Runrig fans is mij namelijk gebleken dat niet iedereen een Hyves account heeft en om verschillende reden ook niet wil. En ik zou deze fans ook graag willen bereiken. Zie ook www.80 web-log.nl -(door de jaren heen.) Ik ben namelijk zeer benieuwd hoeveel reactie we gaan krijgen. Verder lijkt het me ook voor mij makkelijker als we dit idee van een fandag met een een paar mensen verder uitwerken. Dus wie zich geroepen voelt mag mij altijd mailen op paulenriekieathome.nl of via het forum, om verder af te spreken hoe we dit het beste aan kunnen pakken, want meer weten meer dan een!! Groeten van Paul en een zonnig weekend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Mrt 2009, 10:23 » |
|
Hé Joke, volgens mij heb je Paul gesproken  ! Maaruh, ik ben voor! Caroline Ja, dat klopt en zoals je verder kunt zien heeft Paul zich ook aangemeld voor dit forum. Maar waar blijven al die fans  ?  Groetjes Joke
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 23 Mrt 2009, 12:20 » |
|
Ja, dat klopt en zoals je verder kunt zien heeft Paul zich ook aangemeld voor dit forum. Maar waar blijven al die fans  ?  Groetjes Joke Uhm, die zitten blijkbaar niet massaal op dit forum..... (Runrig fans zijn misschien niet altijd Schotland fans  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Mrt 2009, 12:46 » |
|
Caroline, Zou je denken  Heb je dit bericht al gelezen ? Yes, Malcolm is back home now, information from the last night Sunday Getherin on Radio Borders het is niet officieel...kijk maar.... The news isn't "official" insofar as it hasn't come from Runrig Management BUT the presenter of the Radio Borders show is a friend of the band and she would not broadcast anything that wasn't true Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Mrt 2009, 15:15 » |
|
Yep, had het ook al gezien! Blij te lezen dat het de goede kant op lijkt te gaan met Malcolm!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Mrt 2009, 12:22 » |
|
Joke
Zou jij Paul en Peter (van Hyves) met elkaar in contact kunnen brengen? Zou toch leuk zijn als ook niet Hyvers betrokken worden bij de organisatie van de fandag. En Paul kwam tenslotte met het idee.
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Mrt 2009, 13:29 » |
|
Caroline,
Volgens mij heeft Peter al op het "tachtiger web-log runrig" gereageerd en heeft Paul z'n e-mail aan hem doorgegeven.
Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Mrt 2009, 12:36 » |
|
Uiteraard ben ik ook van de partij!!  "De raderen draaien!!" Binnenkort maar eens een afspraak maken om de zaak verder te bepraten lijkt me.  groetjes en een goed weekend! Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Apr 2009, 13:45 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teije
Administrator
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 27 Apr 2009, 22:40 » |
|
graag gedaan  en succes met de fandag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
karin molenaar
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Mei 2009, 17:47 » |
|
Hallo,
Wij (man en ik) komen graag naar de fandag toe.
Veel succes met het organiseren.
Groet, Karin Molenaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 13 Mei 2009, 17:52 » |
|
Hallo, Wij (man en ik) komen graag naar de fandag toe. Veel succes met het organiseren. Groet, Karin Molenaar
Mooi Karin, dat je ook wilt komen samen met je man met een te organiseren Nederlandse Runrig fan dag - we(de organisatie) zullen ons best doen om iets leuks op touw te zetten. PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 14 Mei 2009, 08:00 » |
|
Hallo,
Wij (man en ik) komen graag naar de fandag toe.
Veel succes met het organiseren.
Groet, Karin Molenaar
Hallo Karin Leuk dat je ook wilt komen! Meld je je nog wel even aan bij de Runrig Mailinglist (als je dat nog niet gedaan hebt)? Gewoon even een mailtje sturen naar dutch_runrigfans@hotmail.comCaroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 12 Okt 2009, 14:24 » |
|
De eerste Nederlandse fandag is een feit !!!  ZATERDAG 7 NOVEMBER A.S. is de fandag in Ede. Aanmelden is nog mogelijk via deze link; http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,3471.0.htmlJoke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 12 Okt 2009, 18:00 » |
|
helaas, mijn vader is jarig, daar zitten we dan. Ik denk dat er meer fan dagen van Runrig zullen volgen dan verjaardagen van mijn vader, ga dus toch maar naar hem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 12 Okt 2009, 18:24 » |
|
helaas, mijn vader is jarig, dar zitten we dan. Ik denk dat er meer fan dagen van Runrig zullen volgen dan verjaardagen van mijn vader, ga dus toch maar naar hem
Hopelijk zal deze eerste Nederlandse Runrig-fandag naar meer smaken en dat er meer moge volgen. Jammer, dat je niet bij de eerste kan zijn. Volgende keer beter PETER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 16 Okt 2009, 13:16 » |
|
Over 3 weken de 1e Runrig fandag !!! ZATERDAG 7 NOVEMBER A.S. IN EDE vanaf 13.00 uur Geef je op via deze link ; http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,3471.0.htmlHoop heel veel forummers en fans daar te zien !! Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 31 Okt 2009, 09:25 » |
|
Nog een week te gaan - het aftellen kan beginnen voor de 1e Nederlandse Runrig Fan Dag.  PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|