Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 04:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Glasgow - Rowardennan
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Glasgow - Rowardennan  (gelezen 1209 keer)
bert
Gast
« Gepost op: 14 Mrt 2006, 22:58 »

Hallo,

Wij hebben moeten het traject: Glasgow - Rowardennan overbruggen met het openbaar vervoer. Dit op zondag 9 april. Maar vind er weinig informatie over op het internet.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of mij kan helpen?

met vriendelijke groet,
bert
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 15 Mrt 2006, 10:22 »

Helaas, Bert, dit was wat ik vond (dat wordt of wandelen, of met de ferry..):

If you wish to visit this village, there effectively is no public transport with bus routes terminating at Balmaha. There is a ferry that runs during the summer season from April to September. It travels between Inverbeg and Rowerdennan at weekends only until May. There is also a ferry service run by Cruise Loch Lomond calling at Inverbeg, Inversnaid and Tarbet. The most common form of transport in this area is of course walking. For the boater there are facilities for stopping at the refurbished pier. For the motorist there is a large well laid out car park amongst the woods the north end of the village, with route maps for walkers on display.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Mrt 2006, 16:02 »

Hallo Bert welkom op dit forum.Wat je kunt doen is vanaf Balhama een taxi nemen,ik weet niet of je back packed ofzo,maar je kunt misschien een e-mail wagen naar Sandwood Lodge,die zitten op Rowardennan,zij weten misschien een manier om naar hun toe te komen.e-mail stay@sandwood-lodge.co.uk
of www.sandwood-lodge.co.uk
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 15 Mrt 2006, 22:23 »

Inderdaad Gerda, ik dacht ook al aan een taxi, maar dat kan soms een prijzige grap zijn.

Wat ga je precies doen in Rowardennan Bert? Als je daar in een B&B/hotel moet zijn, kun je misschien aan de eigenaars vragen of ze je (eventueel tegen een kleine vergoeding) willen oppikken vanaf Balmaha. We hebben al vaker meegemaakt dat mensen daar het geen enkel probleem vinden om je ergens op te halen of af te zetten met de auto.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Mrt 2006, 09:57 »

Inderdaad Gerda, ik dacht ook al aan een taxi, maar dat kan soms een prijzige grap zijn.

Wat ga je precies doen in Rowardennan Bert? Als je daar in een B&B/hotel moet zijn, kun je misschien aan de eigenaars vragen of ze je (eventueel tegen een kleine vergoeding) willen oppikken vanaf Balmaha. We hebben al vaker meegemaakt dat mensen daar het geen enkel probleem vinden om je ergens op te halen of af te zetten met de auto.
Ja Sas,dat dacht ik ook met mijn hotelier in Callander.Zijn aanbod is 30 pond goedkoper dan de reguliere taxi.Zit nog steeds te dubben,heb de hele openbaar vervoer reis al uitgeprint,ik hik dan tegen 3 uur reistijd aan(vanaf Prestwick naar Calander 2x overstappen)

Ik vraag me af of je er in een auto sneller over doet,en ach,met de trein etc.kost ook geld,
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Glasgow - Rowardennan
Ga naar: