Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 04:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: wie gaat ook naar p60
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: wie gaat ook naar p60  (gelezen 712 keer)
bluesbrother
Gast
« Gepost op: 19 Feb 2009, 23:24 »

Hoi Schotlandgekken
Ik wil graag in kilt naar het nieuwe keltisch/schots festival in P60 in Amstelveen http://p60.nl/index.php?pid=6&id=1304 met Skerryvore http://skerryvore.com/ .Ik heb ze live gezien samen met Donnie Munro (Runrig) en Wolfstone op het festival bij Clamis Castle.Ze zijn te gek.Wie wil ook in kilt hier naar toe.Je krijgt geen spijt Cheers Karel
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Feb 2009, 23:46 »

hello2
Welkom Karel!

Wij waren er ook bij dat concert bij Glamis.
Wat was het koud hé.

Skerryvore hebben wij ook erg van genoten.
Donnie Monro was niet zo bijzonder.
Wolfstone hebben we helaas gemist, want we moesten uiterlijk 11  uur op de camping zijn.

Groetjes Egbert
bluesbrother
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Feb 2009, 00:01 »

Ik vond het een leuk festival.Ik had alleen nog geen slaapplek geregeld en alles in de buurt was vol.Op het laatste moment nog een B/B gevonden.Ik ga weer dit jaar.Hoop naast dit festival ook een kaart te kunnen regelen voor Schotland-Nederland op 9 september.Ga jij ook naar het festival in Amstelveen? Karel
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Mrt 2009, 18:25 »

Helaas kan ik niet naar het festival in Amstelveen  sad1 moet werken. Jammer het had me heel leuk geleken.

Toeter

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: wie gaat ook naar p60
Ga naar: