Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 04:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Princess of norway of de king of scandinavia
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Princess of norway of de king of scandinavia  (gelezen 17791 keer)
MJ
Schotland fan

« Antwoord #150 Gepost op: 06 Nov 2009, 11:01 »

Ten eerste wil ik even stellen dat er niets en dan ook werkelijk niets is wat een leugen goed kan praten!
Dat vind ik een nogal dramatische uitspraak hoor. Volgens mij liegen de meeste mensen wel eens. Daarbij, iets is pas een leugen als er met opzet een onwaarheid is verteld.

Nogmaals, Frannie suggereert dat varen met de PON onveilig is en dat haar informatie gebasseerd is op feiten. Ik zou dat graag wat meer uitgelegd zien, want uit haar bovenstaande postings lees ik alleen maar een persoonlijke subjectieve waarneming.

Ik verbaas me overigens over jouw felle reactie. Heb jij dezelfde negatieve ervaring als Frannie, is het uitsluitend naar aanleiding van Frannie’s berichten in draadje of kennen jullie elkaar?
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #151 Gepost op: 06 Nov 2009, 11:48 »

Ik zit met verbazing dit draadje te volgen.

Er zijn met name 3 mensen die zich erg druk maken over DFDS, deze mensen zijn volgens mij geen regelmatige gebruikers (?) van DFDS. De rest( waaronder ik me zelf reken) is lakonieker.

1) DFDS zal de boot niet laten varen als het niet veilig is.
2) De communicatie laat te wensen over, enig verschil met vliegmaatschappijen ??
3) Ook voor mij is het een middel om aan de overkant van het water te komen, al kan ik me wel voorstellen dat vertraging/ annulering aan het begin van je vakantie geen leuk begin is.

En ten slotte
4) Ook hier krijg ik het gevoel dat de Schotse Nederlanders al wat van de alom geprezen relaxte houding van de Schotten hebben overgenomen  Wink Wink

Draadje sluiten?
adnil
Gast
« Antwoord #152 Gepost op: 06 Nov 2009, 13:14 »

Ik verbaas me overigens over jouw felle reactie. Heb jij dezelfde negatieve ervaring als Frannie, is het uitsluitend naar aanleiding van Frannie’s berichten in draadje of kennen jullie elkaar?

Sorry maar dan kan ik aan jou ook vragen of jij soms aandelen hebt bij DFDS Seaways?!

Ik vind gewoon dat in dit opzicht geen leugens verteld moeten worden, aangezien de meeste mensen niet dom zijn!

Ik heb voldoende persoonlijke ervaring met DFDS, en de nodige kennis van schepen en dit draagt bij aan mijn uitgesproken mening.
frannie
Schotland fan

« Antwoord #153 Gepost op: 06 Nov 2009, 13:18 »

Al eerder heb ik aangegeven dat vertraging overal voorkomt en dat veiligheid boven alles gaat.
Ook schrijf ik dat ik er niet op uit ben om DFDS een slechte naam te bezorgen het gaat mij om de communicatie en om het schip de PoN.

Verder ga ik hier niet op in laten we het forum gezellig houden een ieder heeft recht op zijn of haar mening maar het moet geen aanval worden lijkt mij.
MJ
Schotland fan

« Antwoord #154 Gepost op: 06 Nov 2009, 13:20 »

Draadje sluiten?

Goed idee.
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #155 Gepost op: 06 Nov 2009, 17:37 »

Dan open jij een nieuw draadje genoemd....positieve ervaringen met DFDS

Dan doe ik ook mee. In al de jaren dat we met DFDS varen zijn we op wat onbenulligheden na altijd tevreden klanten geweest. En we gaan minimaal 1 keer per jr. met DFDS Aye Aye Overal is wel wat.

Margolia
Teije
Administrator
*

« Antwoord #156 Gepost op: 06 Nov 2009, 17:48 »

dontknow Ik ben erg gesteld op jullie meningen, maar elkaar bekeren tot je eigen standpunt hoeft hier niet. Daraom ga ik zo een paar reacties verwijderen (nee hoor, niemand krijgt een gele kaart) en het draadje inderdaad sluiten.

Persoonlijk ben ik allang blij dat DFDS heeft begrepen dat de communicatie verbeterd moet worden.
Veiligheid gaat bij ons ook boven alles, maar overal worden fouten gemaakt en niemand is perfect.

Zodra er weer sprake is van het verzwijgen van gegevens of vervelende ervaringen (met welke maatschappij dan ook) kun je gerust een nieuw onderwerp openen.

icon_silent

PS: mensen die nu boos op mij worden mogen me PM-en  Hypocriet
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Princess of norway of de king of scandinavia
Ga naar: