Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 04:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Eyo
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Eyo  (gelezen 949 keer)
Anwynn
Gast
Eyo
« Gepost op: 03 Feb 2009, 12:36 »

Eyo iedereen ^'^
Ik ben Anwynn, een 17 (bijna 18) jarig vrouwelijke persoonlijkheid die al sinds ze klein was geboeid was door de Kelten & Schotland.
Naast een heleboel andere interesses (teveel om op te noemen) & allerlei artistieke bezigheden heb ik nog een opleiding Mode in Gent (laatste jaar nu).
Ik leer al enkele jaren doedelzak spelen (de schotse ofcourse ^'^) & sinds enkele weken kan ik eindelijk op de echte spelen (héél wat problemen mee gehad; men leraar was een tijd afwezig door ziekte & toen bleek mijn zak kapot te zijn).

Omdat ik binnenkort voor mijn 1e keer naar Schotland ga (belofte van men tante ^'^ Als ik 18 zou worden gingen we erheen) ben ik hier gekomen om te informeren Smiley
En misschien ook om al te informeren voor een toekomstplan: in Schotland gaan wonen (maar daar wacht ik nog even mee denk ik).

Mocht je vragen hebben dan mag je die gerust stellen!

Liefs,
Anwynn
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 03 Feb 2009, 13:30 »

Welkom op het forum  wave
mary
Schotland fan

Mary Street...bestaat echt

« Antwoord #2 Gepost op: 03 Feb 2009, 14:52 »

van harte welkom,volgens mij heb jij de Schotland-microbe al lang te pakken....
noorman
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 03 Feb 2009, 15:48 »

Welkom op het Schotland Forum  Anwynn  thumbsup
Bagh Alluin
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 03 Feb 2009, 16:58 »

Hallo Anwynn,

Misschien kombineren van pipes en studie?
Wonen in schotland en verder in je opleiding?
School of Art in Glasgow? http://www.gsa.ac.uk/
Succes met je keuzes en geniet van Schotland.

Jac
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #5 Gepost op: 03 Feb 2009, 19:03 »

Hallo Annwyn.
Onze zoon is als jochie van 8 begonnen met drummen bij een doedelzakband in Dronten. Daarna heeft hij voor z'n MEAO een stage gevonden in Glasgow, en woont nog steeds in Schotland, Edinburg nou. Dus zoek een stage of baan, zoek een graad 4 band, want dat is denk ik het niveau wat je speelt. Dat gaat je vast lukken.  Aye Aye  Dan kun je een beetje proeven van de sfeer en of het je bevalt. En naderhand beslissingen nemen.  bagpiper
Margolia
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 03 Feb 2009, 20:16 »

Ha Anwynn,

Welkom op het forum.  bagpiper

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 05 Feb 2009, 09:33 »

Ook van mij een welkom Anwynn,

Leuke naam, ben hem wel eens tegengekomen in één van mijn boeken, weet zo snel niet welk, maar vond hem toen ook al mooi!

Anwynn
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 08 Feb 2009, 21:17 »

Ook van mij een welkom Anwynn,

Leuke naam, ben hem wel eens tegengekomen in één van mijn boeken, weet zo snel niet welk, maar vond hem toen ook al mooi!
Dankje ^'^, mogelijk heb je hem uit mythes Smiley

Citaat
Annwn or Annwfn, ( "under-world" or "un-world", sometimes inaccurately written Annwyn, Annwyfn or Annwfyn) was the Otherworld, the land of souls that had departed this world in Welsh mythology. Ruled by Arawn, or much later by Gwynn ap Nudd, it was essentially a world of delights and eternal youth where disease is absent and food is ever-abundant. Annwn was said to lie so far to the west that not even Manawydan ap Llyr had found it, for you could only reach Annwn by dying yourself. It was also said, ...

Sorry voor late antwoord btw! Heb even druk met studies hier ^'^
Misschien doe ik wel een studie in Schotland Smiley Eerst zou ik graag hier 2 extra jaren doen maar daarna wil ik verder studeren.
Misschien in Schotland dan ^'^ (Een helderziende heeft me ooit is gezegd dat ik daar ga wonen dus ...  bagpiper)
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Eyo
Ga naar: