Joke
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 22 Jan 2009, 15:59 » |
|
Ja hoor....... dit jaar gaan we Runrig in Schotland zien !!!!! Heb inmiddels de kaarten en camping geboekt. We vertrekken 26-8 en gaan via Calais of Duinkerken richting Dover. Op ons gemak tuffen we dan met auto en caravan naar het noorden om op 28-8 in Perth op de camping aan te komen. 29-8 is het concert van Runrig bij Scone Palace. Eindelijk ga ik Runrig in Schotland zien  Kan haast niet wachten !!!! Dit concert heeft een zeer bijzondere betekenis voor mij omdat ik vorig jaar, de dag na het concert in Hamburg (19-7) ben getroffen door een herseninfarct  . (Tijdens mijn opname in het ziekenhuis Runrig op de MP3 speler en dat heeft zeker geholpen bij het herstel). Ben nog wel aan het revalideren, (ik was links geheel verlamd) maar ga ervanuit dat ik dan zover hersteld ben dat ik dit mee kan maken... Ik ga ervoor........... een mooi iets om naartoe te werken. Inmiddels kan ik links weer vrij goed gebruiken en ik loop ook zonder hulpmiddelen. Daarna gaan we nogmaals naar Mull en Iona, hopelijk nu  . Verder nog geen plannen gemaakt, we zien tegen die tijd wel hoe het allemaal gaat. Maar ik kijk er nu al naar uit  Groetjes Joke
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Jan 2009, 18:01 » |
|
Alvast heel veel plezier gewenst Joke. Ik kan me voorstellen dat het voor jou bijzonder is. fij dat je herstel positief verloopt. Mijn MP 3 staat ook vol met alleen maar Runrig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Jan 2009, 18:29 » |
|
Sinds ik op dit forum over Runrig had gelezen heb ik ook al 2 CD's. Hele mooie muziek.  Veel plezier bij het concert. Wij zitten dan bij de Cowall Games op Dunoon dat weekend. En beterschap natuurlijk. Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McLark(enshoeve)
Schotland fan
Larkenshoeve
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Jan 2009, 19:14 » |
|
balen dat ik dan al weer moet werken.. klinkt goed..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfcvd
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Jan 2009, 08:34 » |
|
Ik had nog nooit van Runrig gehoord, maar naar aanleiding van jouw post even op internet gaan zoeken. Wat nummers van hun beluisterd en meteen vekocht. Mijn mp3 staat nu ook vol met Runrig!  Veel plezier bij hun concert in augustus, Joke! Goed te horen dat je herstel zo voorspoedig verloopt dat je dat kan gaan doen! Groetjes Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 27 Jan 2009, 13:18 » |
|
Dank je wel Caroline !!
Ja, ik ben ook helemaal verslaafd aan Runrig. Heb ze 2 keer in Duitsland gezien, dat was al geweldig !! En nu dan in Schotland, moet nog veel beter zijn !!! Aansluitend dan gelijk onze vakantie. Kan haast niet wachten.
Jullie ook veel plezier in juni ! Ziet er goed uit wat julie gaan doen.
Margolia, ook veel plezier bij de Cowall Games.
groetjes Joke
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
goud
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Jan 2009, 13:52 » |
|
Dank je wel Caroline !! Ja, ik ben ook helemaal verslaafd aan Runrig. Heb ze 2 keer in Duitsland gezien, dat was al geweldig !! En nu dan in Schotland, moet nog veel beter zijn !!! Aansluitend dan gelijk onze vakantie. Kan haast niet wachten. Jullie ook veel plezier in juni ! Ziet er goed uit wat julie gaan doen. Margolia, ook veel plezier bij de Cowall Games. groetjes Joke / Zal best lukken. Gaan ook naar de WK voor doedelzakbands in Glasgow. Staan we bij Glasgow Green. Midden in de stad, vlak bij het centrum. Concert in Glasgow in de Royal Concert Hall, van de SFU = Doedelzakband uit Canada, ( Simon Fraser University) aangevuld met de Celtic-Rock band Wolfstone.  Kaarten zijn besteld en zag vanmorgen op mijn afschrijving dat het bedrag van 37.50 pond, omgerekend 40.11 euro was. Dus dat scheelt een slok op een borrel.  Voor de liefhebbers, er zijn nog kaarten te bestellen via de ticketbox van de concerthal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 28 Jan 2009, 17:02 » |
|
Ben jaren terug in Glasgow bij het WK geweest. Wij vonden het erg druk en eigenlijk teveel muziek om je heen. Hoorde diezelfde avond en nacht alleen maar  . Normaal vinden wij dit erg leuk, maar dit was iets teveel van het goede. Wel erg leuk was het Pipefest in Edinburgh in 2005. (zelf meegespeeld). Ik had zelf in 2000 langs de kant gestaan (mijn man speelde toen wel mee) en vond dit een geweldig evenement. We weten verder nog niet goed hoe we deze reis gaan inrichten, zoals ik al schreef in ieder geval Mull en Iona en Skye zal ook zeker weer bezocht worden (Mijn favoriete eiland!!). Het hangt er allemaal vanaf hoe mijn herstel gaat. Wat zijn jullie verdere plannen Margolia ? Dat concert van SFU en Wolfstone zal ook erg leuk zijn. Ja, de afschrijving van mijn kaarten was ook erg leuk !!! Bijna de europrijs. Mag van mij zo blijven. Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goud
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Jan 2009, 17:38 » |
|
We beginnen in Paignton. Hopen daar onze pups te kwalificeren voor Crufts volgend jaar. Staan daar 4 dagen bij de show. Dan naar Schotland naar o.a onze zoon en de WK, waar 2 zonen met hun bands spelen. Concord en Strathclyde Police. Dan terug naar Wales. Naar Built Wells. Ook weer honden Show met kamperen. Weer met vele Engelse vrienden die hetzelfde ras hebben. En dan op naar Dunoon. Dan via Newcastle terug. In welke band hebben jij en je man gespeeld? Waarschijnlijk moeten wij elkaar dan kennen? Ben benieuwd. Margolia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 Jan 2009, 10:58 » |
|
Wij spelen bij bij de Saint Andrews Pipe Band. Mijn man pipes en ik tenor-drum. Momenteel ben ik even afwezig  ( de reden weet je). We hebben elkaar vast wel eens ergens gezien !  deze wereld is niet zo groot  Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albamar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Mrt 2009, 16:03 » |
|
Hoi Joke, Fijn dat het beter gaat met je! Inderdaad wel iets om naar uit te kijken zeg; Runrig !!  Ik zit helaas aan schoolvakanties vast i.v.m. m'n werk. Ik grijp er dus naast. Alvast heeeeel veel voorpret!  Wij gaan op 21 juli vanuit IJmuiden, eerste stop is 4 dagen Crianlarich (Ben More Lodge), daarna naar Edinbane Skye ook voor 4 dagen, door naar Auldearn (bij Nairn) voor 5 dagen. dit is elk jaar ons vaste stekkie(home away from home) we worden daar elke keer met open armen ontvangen. Dan nog 1 overnachting in Weem (anders is het net te ver rijden naar Newcastle). Kan haast niet wachten!  groetjes, Marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Mrt 2009, 17:32 » |
|
Hoi Marga.. We zitten nu gelukkig niet meer aan de schoolvakanties vast. De kids zijn dan 21 en 19 en willen niet meer mee  (hoewel...........Runrig wilden ze wel zien  ). Een goed excuus om ze dan maar weer eens in Duitsland op te zoeken (als Nederland niet doorgaat). Ze kunnen eventueel (als het doorgaat) ook naar de fandag. Het herstel gaat ook heel langzaam maar zeker iets beter. Ik moet gewoon klaar zijn voor het concert. (is mijn streven). Jullie reis ziet er ook leuk uit......alvast heel veel plezier !! groetjes Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jazz
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Mrt 2009, 09:26 » |
|
Heel veel plezier!!! Zo te lezen is het heel bijzonder voor je  Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt. Het is in elk geval een mooi doel om naar uit te kijken  Ik ben zelf ook aan het overwegen om naar dit concert te gaan. Ik ben zo ongeveer opgegroeid met Runrig en luister al bijna 20 jaar naar ze, moet ze toch een keer live zien dan he! 
|
|
|
|
|
|
Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Mrt 2009, 13:46 » |
|
Ja, Jazz, dat klopt, voor mij is het inderdaad heel bijzonder.(zeker na het infarct) Mijn favoriete band in mijn favoriete land, (waar ze ook nog eens thuishoren).leuk als je ook bij het concert kan zijn !! Dutch Runrig-fans United  heb sinds gisteren de DVD van Drumnadrochit, ga van het weekend eens kijken, en........het nieuwe tour-t-shirt bij de fanclub besteld. Nog 5 maanden  Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Mrt 2009, 21:54 » |
|
Hallo Nog 5 maanden  Voor je het weet zijn ze om en ga je al. Nu lekker genieten van de voorpret en alle songteksten van Runrig nog uit je hoofd leren  Groetjes Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 Mrt 2009, 09:45 » |
|
Hier heb je de songteksten: songteksten runrig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 30 Mrt 2009, 13:01 » |
|
Soms kunnen 5 maanden best wel lang duren ...... en dan ineens is het er.... en ook weer zo voorbij.......  . Ga morgen weer op therapeutische basis werken, dus dan gaat de tijd weer wat sneller. Dank je Wilma, die stond al bij de favorieten.( Het leuke van deze is dat de gaelic teksten in het engels vertaald eronder staan). Joke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 29 Jul 2009, 16:24 » |
|
Nou, de 5 maanden zijn bijna om.............................  Over precies 1 maand ( en een paar uur) staan we bij Runrig, yes,yes  En dan begint onze vakantie, de boot is geboekt en we zijn bezig om een mooie route te plannen. Gaan in ieder geval naar Skye,Mull,Iona,Arran.Islay en Jura. Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|