Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 04:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: 'Land(be)leven'
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 'Land(be)leven'  (gelezen 1059 keer)
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Gepost op: 20 Jan 2009, 11:08 »

Hallo allemaal,

vanuit Groningen (en ook een beetje Brabant ;-) zijn we hier nieuw op 't forum.
'Wij' zijn Edward en Bernice en wonen nog niet zo lang in Doezum (dorp van de windhoos in zomer 2008),
in het Westerkwartier van Groningen.
Zelf ben ik geboren en getogen in Brabant (Valkenswaard), remedial teacher van beroep en in Griekenland en Brazilië gewoond. Maar ik ben geen type voor 'altijd mooi weer'... geef mij maar seizoenen, ruige natuur (hoewel Brazilië natuurlijk ook schitterend en spannend is) Schotse/Ierse landschappen en de rust en stilte.
Edward is wel een echte 'Grunninger' en werkzaam in de ICT. Met zijn vorige vriendin heeft hij heel veel leuke reizen gemaakt (check onze website voor reisverslagen), o.a. Australië, Paraguay, Namibië.
Naast onze banen zijn we ook semi boer en boerin op onze boerderij de 'Larkenshoeve'.
Trektochten, al dan niet te paard, èn met onze Springer Spaniël is onze favoriete manier van vakantie vieren.
Deze zomer willen we minimaal twee weken met eigen vervoer naar Schotland, hond gaat mee (heeft injectie en bloedonderzoek al gehad) en we hebben al heel veel plezier met de voorbereiding.

groeten, Bernice

trefwoorden: huishouden van Jan Steen - Lada Niva - Landrover - Pipowagen - houtkachel - buiten slapen

noorman
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Jan 2009, 19:46 »

Welkom op het Schotland Forum  thumbsup
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Jan 2009, 20:20 »

Welkom hier op het forum.

Ik lees het volgende in jou tekst  "geen type voor 'altijd mooi weer'... geef mij maar seizoenen, ruige natuur"

Dan denk je meteen aan Schotland  laughing7
Pas maar op; er zijn genoeg voorbeelden van Schotlandgangers die alleen maar mooi zonnig weer hebben gehad!

En opnieuw een Landrover erbij; nog even en de T4 is niet meer in de meerderheid  help

Veel plezier hier op het forum.

Egbert
Albertus
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Jan 2009, 20:20 »

Hallo Bernard en Bernice,
Welkom op het Schotlandforum. Naast Schotlandfan ben ik ook Defender fan, de ultieme auto om Schotland te verkennen.
Dit is een gezellig en beschaafd forum.
Je kan hier veel te weten komen over ( o.a. de mooie plekjes in) Schotland
Toevallig ook lid van LRCH?
Groeten,
Bert
Albertus
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Jan 2009, 20:21 »

Je was me net voor Egbert!
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #5 Gepost op: 20 Jan 2009, 20:33 »

laughing7
skye
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 20 Jan 2009, 20:33 »

welkom op het schotlandforum, van een Groningse, verdwaald in het wilde westen van NL( tja, de liefde he)

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 20 Jan 2009, 21:25 »

Welkom op dit forum. wat een leuke uitgebreide beschrijving van jullie.

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Jan 2009, 21:48 »

Thnx voor de welkomst-mailtjes  bagpiper
'k was eerst bang Wilma dat 't misschien 'too much' over zou komen.. maar aangezien we nog niet zo lang daar wonen, hopen we ook onze vriendenkring wat uit te breiden, vandaar..

We zijn idd ook lid van de LRCH, maar nog maar net (pas deze zomer een LaRo gekocht)
Het is een series 3, looks van een type 90, met een Discovery motor, Engels (stuur staat rechts, dus handig als we links moeten rijden op vakantie Wink ), wielophanging van range rover.. m.a.w een bouwpakketje dus. We willen ook nog eerst op sleutelcursus, omdat we te weinig ervaring daarmee hebben (standaard dingen lukt nog wel, maar meer kennis is nooit weg). Dus misschien hebben jullie nog tips!!?? Er zitten vast ook sleutelaars onder jullie.
Albertus
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 20 Jan 2009, 22:11 »

Bij de LRCH zit veel technische kennis: kijk op het lrch forum bij techniek of bel met een technisch persoon van de LRCH. Kom ook eens naar het kampeerweekend in september, daar heerst een hele leuke sfeer (kampvuren, kamperen, barbequen, honden en green lanen) en zijn er altijd mensen die alles van jullie laro weten.
Hier op schotlandforum zitten ook nog een aantal laro rijders en liefhebbers.
Een andere optie even googelen op land rover prikkers pagina daar kun je zo je vragen stelen.
Op het Schotland forum kun je, zoals ik nu, even off topic gaan zonder waarschuwing!
Groeten,
Bert

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 20 Jan 2009, 22:51 »

Welkom op het forum.  bagpiper

Toeter

It Swarte Skiep
Schotland fan

Born to be sheep

« Antwoord #11 Gepost op: 21 Jan 2009, 00:42 »

Hallo Edward en Bernice,

Nou we zijn bijna buren, hoor !!
Onze hobbypub "It Swarte Skiep" bevindt zich weliswaar ruwweg in de buurt van Drachten, maar ook in de gemeente Grootegast.
Het pubje wordt voornamelijk gebruikt door onze tieners, maar we zitten er zelf ook regelmatig met vrienden, buren etc en inderdaad is het Schotlandforum hier ook al een paar keer op visite geweest, erg gezellig !

We hebben jullie website natuurlijk even bekeken en geweldig zoals jullie je eigen wereldje daar in Doezum aan het opbouwen zijn.

Als je eens een avondje over Schotland wilt babbelen, ben je hier welkom !!

Gr. Pieter & Dineke

wilma3
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Jan 2009, 15:39 »

welkom hier
en wat een prachtige foto van jullie op de paarden.
Is het ene paard voor ons links een tinker of zit ik er helemaal naast.
Maakt ook niet uit ze zijn geweldig
gr. wilma3 (omdat er nog een wilma is)
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: 'Land(be)leven'
Ga naar: