Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 03:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: goede ervaringen met Stenaline?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: goede ervaringen met Stenaline?  (gelezen 1108 keer)
Thomas
Gast
« Gepost op: 12 Jan 2009, 15:53 »

Hallo iedereen, dit word onze eerste keer naar de UK en het lijkt ons wel wat om met Stenaline te varen. Heeft iemand daar ervaring mee? Als het goed is varen we via Hoek van Holland naar Harwich. En dan weer van Harwich terug naar Hoek van Holland.

groetjes wave
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Jan 2009, 16:54 »

Hallo iedereen, dit word onze eerste keer naar de UK en het lijkt ons wel wat om met Stenaline te varen. Heeft iemand daar ervaring mee? Als het goed is varen we via Hoek van Holland naar Harwich. En dan weer van Harwich terug naar Hoek van Holland.

groetjes wave

Wij gaan minimaal 2 x p.j. met de Stena Line. Prima ervaringen.  icon_thumleft Goed eten, en niet te duur. Zeer vriendelijk personeel bij de incheck. De laatste keer dat we de nachtboot hadden ( vorige mnd ) was ik niet de spreken over de hut. Airc. deed het niet, was erg benauwd. Maar voor ons eigenlijk de meest favoriete oversteek. Heb vorige week een enkele reis geboekt voor Camper en 2 volw. voor 100 euro. Volgens mij niet echt duur. Nee!!! Nee!!!
Margolia
Thomas
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Jan 2009, 17:04 »

We willen toch proberen overdag te gaan dus we gaan ook geen hut boeken tongue3

groetjes wave
noorman
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Jan 2009, 17:06 »

Ik heb iets van 2 jaar op Uk en Schotland gereden met een vrachtauto en heb er bijna nooit geen klachten over gehoord of gehad , ook niet naar Scandinavië . En als er toch ergens iets op aan te merken was , was het ook zo naar alle tevredenheid opgelost  laughing7. Dus voor mij , Stena Line  thumbsup
Petra
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Jan 2009, 18:09 »

Hallo Thomas

Heb de oversteek HvH-H al diverse keren gedaan en vind het prima te doen.
Ervaringen met zowel de dagboot als nachtboot.

Zou toch nog even nadenken over de nachtboot.
Groot voordeel van de nachtboot is, dat jullie 'smorgens heel vroeg al van de boot afrijden.
Jullie kunnen dan uitgerust, makkelijk die zelfde dag nog in het zuiden van Schotland komen.

Als je de dagboot neemt kom je 'savonds halverwege de avond in Harwich aan.
Je rijd dan waarschijnlijk moe van het rondhangen op de boot niet meer zover.
Je moet dan al voor/naar de eerste overnachting uitzien.
Deze overnachtingskosten zou ik liever aan een hut op de nachtboot besteden.

Groetjes Petra
OLAU-fan
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 12 Jan 2009, 18:25 »

Hallo Thomas,

Wij zij 3 keer met Stena geweest: in 2004 en 2005 met de snelle STENA DISCOVERY en afgelopen december met de conventionele ROPAX-ferries. Een verslagje vind je hier: http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,2550.0.html

Stena Line heeft ons steeds prima voldaan en is zeker voor herhaling vatbaar. Minpuntje is dat de bovendekken geen rondom uitzicht bieden over zee, maar dat is persoonlijk.

Alvast een goede reis gewenst!

Mocht je specifieke vragen hebben, schroom niet.

Groet,

Robert
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: goede ervaringen met Stenaline?
Ga naar: