Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 03:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Motor(vriendelijke) campings
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Motor(vriendelijke) campings  (gelezen 1950 keer)
FJR Freak
Gast
« Gepost op: 07 Mrt 2006, 19:01 »

Als motorrijder is het misschien handig te weten waar er "motorvriendelijke" campings in Schotland zijn.

Hieronder een (incompleet) lijstje van dergelijke campings.

Aberfeldy: Kenmore Caravan & Camping Park, Mains of Taymouth, Kenmore, Ab?rfeldy. Schotland. Aan de rand van het Trossachs-natuurpark (+44-8873-226).
Castle Douglas: Loch Ken Holiday Centre, Parton, Castle Douglas. Dumfries & Galloway, Schotland (+44-6447-282).
Dingwall: Camping & Caravanning Club Site, Jubilee Park, Dingwall. Schotse Hooglanden, ca. 25 km van Inverness, aanzienlijk beter en goedkoper dan de gemeente camping in Inverness. Kampeercarnet gewenst (+44-.349-62236).
Edinburgh: Morton Hall Caravan Park, Frogston Road East, Edinburgh. Schotland. Tussen A701 en A702,5 min. van de nieuwe rondweg. Prima faciliteiten, bar/restaurant. Prima busverbinding met stad (+44-31-66441533).
Glencoe: Forestry Commission Caravan Site, Baliachulish, Glencoe. Argyll. Schotse Hooglanden, aan A82 even voor het dorp links van de weg (+44-8552-397)
Oban: Oban Caravan & Camping Park, Gallanchmore Farm, Oban. Schotse Hooglanden, eenvoudig, prima basis voor verkennen Hebriden-eilanden (+44-631-62425).
Peebles: Rosetta House Caravan & Camping Park, Rosetta Road, Peebles. Borders, Schotland (+44-721-20770).

Lake District
Patterdale: Sykeside Camping Park, Brotherswater, Hartsop, Patterdale. Cumbria. Barry, Maureen & Nigel Atkinson. Lake District. A592 Windermere-Ullswater over Kirkstone Pass. Komfortabele slaaphutten, kookruimte, boot-, fiets- en bergschoenenverhuur (+44-7684-82239) .
fred
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Apr 2006, 20:37 »

ik wil graag een camping toevoegen
nl. Badrallach campsite? aan de westcoast vlakbij Dundonell , zie ook www.badrallach.com
voor mij 1 van de mooiste plekken in Scotland

groetjes Fred
Ina
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 13 Apr 2006, 21:43 »

Welkom, inderdaad een schitterende camping zo te zien, heb je enig idee of je daar met een caravan in augustus plaats zult vinden?

Yours Aye for Scotland
fred
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Mei 2006, 20:24 »

Ina ,

je kunt er kolmen met een niet al te grote caravan
maar je kunt gewoon even meelen met Mick
bij mijn weten hebben ze plek voor 3/4 caravans
en nog even dit de weg er naartoe is op plekken steil en bochtig maar overal single track
en bij de kruising staat een bord unsuitable for caravans , dus gewoon niets van aantrekken

groet
Fred  icon_biggrin
Ina
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 19 Mei 2006, 21:52 »

Ina ,

nog even dit de weg er naartoe is op plekken steil en bochtig maar overal single track
en bij de kruising staat een bord unsuitable for caravans , dus gewoon niets van aantrekken

groet
Fred icon_biggrin

Oh nee, echt niet!!Ik ga er altijd maar van uit dat zo'n bord er niet voor niets staat!Maar ik heb een mailtje gestuurd of zij het wel of niet suitable vinden.

Yours Aye for Scotland
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Motor(vriendelijke) campings
Ga naar: