Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 03:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Voettocht Fort William Inverness
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Voettocht Fort William Inverness  (gelezen 3657 keer)
It Swarte Skiep
Schotland fan

Born to be sheep

« Antwoord #25 Gepost op: 14 Mei 2009, 21:50 »

Daar hadden een aantal prima raadfoto's bijgezeten !!

Van die paddestoelparaplu en die kabouters moet je nog even uitleggen.  dontknow

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 14 Mei 2009, 23:09 »

Heb je alleen maar foto's gemaakt met mooi weer.  icon_sunny

Wij waren in dezelfde tijd in Schotland, maar wij hebben veel regendruppels gezien.  Aye

Je hebt weer mooie plekjes bezocht.

Groetjes Toeter

T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #27 Gepost op: 15 Mei 2009, 05:50 »

Klappen Leuke foto's Henk.

Het is nu ook duidelijk te zien, dat je flinke hoogteverschillen moest overbruggen met de wandeling.
De foto's van de bruggen bij Invermoriston zijn ook zeer geslaagd  icon_thumleft
noorman
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 15 Mei 2009, 05:55 »

Heb je alleen maar foto's gemaakt met mooi weer.  icon_sunny

Wij waren in dezelfde tijd in Schotland, maar wij hebben veel regendruppels gezien.  Aye

Je hebt weer mooie plekjes bezocht.

Groetjes Carola

De eerste zaterdag was het zelfs heerlijk weer en voor mij met die bepakking beetje te warm .
De derde dag een klein beetje en de laatste en vijfde dag ongeveer 2 a 3 uurtjes maar niet echt overdreven .

noorman
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 15 Mei 2009, 06:00 »

Daar hadden een aantal prima raadfoto's bijgezeten !!

Van die paddestoelparaplu en die kabouters moet je nog even uitleggen.  dontknow

De derde dag kwam ik in een soort van sprookjesbos met veel kabouters , toeters en belletjes .
Dit op een stukje van plm 1 hectare groot , geen idee wie het heeft gedaan of wat de betekenis ervan is .
Misschien weet een ander forumlid het

Henk
Thom
Schotland fan

« Antwoord #30 Gepost op: 15 Mei 2009, 09:49 »

Hoi Henk,
Dank je wel voor je verslag. Hoop dat het weer goed gaat met je knieen en longen!!
Zelf heb ik o.a. de WHW en de Rob Roy Way gelopen. De Great Glen Way staat nog op mijn verlanglistje. Hopelijk volgend jaar.
Thom
noorman
Schotland fan

« Antwoord #31 Gepost op: 15 Mei 2009, 10:43 »

Hoi Thom ,

Met mijn knieën ging het 2 dagen later alweer wat beter .
Denk dat de bepakking ook te zwaar was en door de steile hellingen breekt je dat op .
Voor mij was dit de eerste keer en door de ervaring van nu doe ik het een volgende keer anders . Ben dan ook zeker van plan om hem nog eens te lopen of een andere route . Op zich was het een hele mooie omgeving en zeker aan te raden .

Henk
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Voettocht Fort William Inverness
Ga naar: