Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 03:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Ben Nevis foto's
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ben Nevis foto's  (gelezen 1798 keer)
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 09 Nov 2008, 19:12 »

Wij kwamen mensen tegen op slippers!!!!
Bij ons was het zo warm, dat we niet genoeg hadden aan ons water. Gelukkig konden we bijvullen bij de waterval onderweg.
Er was iemand die dit water al een paar dagen dronk, dus we hadden de gok maar genomen en niet ziek geworden.

Erik
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 09 Nov 2008, 19:19 »

Wij kwamen mensen tegen op slippers!!!!
Bij ons was het zo warm, dat we niet genoeg hadden aan ons water. Gelukkig konden we bijvullen bij de waterval onderweg.
Er was iemand die dit water al een paar dagen dronk, dus we hadden de gok maar genomen en niet ziek geworden.
Mensen op slippers dat meen je niet, echt niet normaal.
Het water op de Ben Nevis is best te drinken, wij hadden onze fles ook bijgevuld. Als je het maar boven de grens doet waar de schapen lopen, in verband met bacterien.

An áit a bhfuil do chroí is ann a thabharfas do chosa thú
ciscka
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 13 Nov 2008, 19:56 »

Mooie foto's Erik!
In september heeft een goede vriend van mijn overleden zoon de Ben Nevis beklommen. Enkele jaren geleden hebben ze dat samen gedaan.
Nu, ter nagedachtenis aan mijn zoon, heeft hij de bijnaam van mijn zoon in een steen gekrast, boven op de Ben. Hij maakte er foto's van.
Ik vind het zeer bijzonder.
Misschien ziet een van jullie deze steen ook nog eens daarboven. Dan weet je waar dat woord vandaan komt en waarom het daar een plaats kreeg.

Groetjes
Ciscka

Erik
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 13 Nov 2008, 20:36 »

Dank je Ciscka.
Dat is toch wel bijzonder dat daar nou een steen ligt met de bijnaam van je zoon.
Als ik weer eens de Ben Nevis op ga, zal ik zeker zien of ik hem kan vinden.

Groetjes Erik

An áit a bhfuil do chroí is ann a thabharfas do chosa thú
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Ben Nevis foto's
Ga naar: