Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 03:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: 100 ste forumlid
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 100 ste forumlid  (gelezen 2115 keer)
Smart-Team
Schotland fan

« Gepost op: 06 Mrt 2006, 17:26 »

Hoi,

Ik heb me gisteren aangemeld en vandaag zie ik dat ik het 100ste lid ben.
Awel, drink er allemaal eentje op mijn gezondheid, proost. Whisky Whisky Whisky

Vriendelijke groeten,

Stan
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Mrt 2006, 17:31 »

Haha, Stan, dat zullen we zeker doen  thumbsup Whisky

Gefeliciteerd met de eer!
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Mrt 2006, 17:32 »

Nou van harte dan, ik neem er ook een op, 100 leden wat goed zeg en allemaal ook nog actief? hello2

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Mrt 2006, 17:54 »

hello2 hello2 Leuk, wat een eer en wat enorm veel sunny leden!!!
Teije
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Mrt 2006, 18:16 »

Inderdaad, er zijn er 100 (inclusief het erelid testje dat ikzelf gebruik om te kijken hoe dingen werken in het forum zonder administratorrechten).
Van de 100 zijn 40 mensen actief vanaf 8 februari, de datum dat we de nieuwe forumsoftware hebben ge?nstalleerd.
45 mensen hebben al meer dan 100 dagen of langer niet ingelogd.

Ook heb ik vorige maand enkele oude leden verwijderd die langer dan 300 dagen geleden voor het laatst hebben ingelogd (eenmalig) en niets hebben gepost. Die heb ik eerst nog een emailtje gestuurd en nadat er geen bericht terug kwam pas verwijderd. En dan waren er nog een paar dubbele (zijn ontdubbeld). Maar goed, de 100 van nu staan er toch maar mooi.

In april bestaat het forum een jaar en ik denk dat ik daarna mensen die langer dan een jaar niet hebben ingelogd een mailtje stuur (hebben ze natuurlijk ook vorige maand allemaal al gehad met de omzetting naar het nieuwe forum) en wanneer er geen antwoord komt worden ze verwijderd. Zo houden we de groep lekker aktief.
FJR Freak
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Mrt 2006, 18:46 »

Teije en Lies gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.  hello2

En Stan ook gefeliciteerd als 100e lid.

Ik neem er ook ??n op jullie gezondheid.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 06 Mrt 2006, 20:04 »

Ik zie het al, jullie willen gewoon dat we trakteren! Nou bij deze:

en voor de nietdrinkers een taart:
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 06 Mrt 2006, 20:58 »

en voor de niet drinkers en de niet snoepers? coffee2

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 06 Mrt 2006, 21:27 »

Was aan het proberen een echte schot over te halen? om voor jou even op het forum te komen icon_scratch tongue3 icon_colors,maar hij lukte niet.(ernstige vorm van digibetisme) icon_pale
Teije
Administrator
*

« Antwoord #9 Gepost op: 17 Mei 2006, 20:36 »

Even een update: we hebben in totaal al 149 forumleden gehad. 31 ervan, die al langer dan 300 dagen niet ingelogd waren, hebben we ondertussen verwijderd. Er zijn nog 118 forumleden over op dit moment waarvan 31 nog nooit op het nieuwe forum (sinds februari 2006) zijn ingelogd.
Al deze mensen hebben een email gekregen met een uitnodiging om aan het nieuwe forum deel te nemen en we verwijderen ze pas als ze echt weken later nog niets van zich hebben laten horen. Zo hopen we de groep een beetje up-to-date te houden. Een forum met veel leden lijkt natuurlijk heel wat maar als ze nooit inloggen heb je aan die leden ook niet veel.

Maar al met al zijn we heel blij met de levendige groep die wel aktief is! Toen we met het forum begonnen dachten we aardig wat over Schotland te weten, maar al jullie bijdragen hebben ons weer wat bescheidenheid bijgebracht.  3some
Marien
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 17 Mei 2006, 22:07 »

Zijn jullie ook nog steeds dankbaar dat jullie dit forum zijn begonnen! Zo leuk, dat er meer van die Schotlandgekken zijn!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Teije
Administrator
*

« Antwoord #11 Gepost op: 07 Jul 2006, 22:42 »

Ok, de laatste update: alle mensen die nog niet op het nieuwe forum (dus sinds begin februari) hebben ingelogd hebben en niet hebben gereageerd op een mailtje met een uitnodiging daarvoor (ruim een maand geleden) heb ik verwijderd, dus we hebben nu alleen nog maar 'actieve' leden, 132 stuks. Dat wil zeggen dat er toch 57 verwijderd zijn, jammer, maar misschien komen ze alsnog een keer terug (een paar zijn trouwens alweer terug).
Nu gaan we pas over een halfjaar eens kijken of er mensen zijn die bv. een jaar niet meer hebben ingelogd, dan houden we de boel een beetje levendig.
 bagpiper
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 08 Jul 2006, 06:52 »

Nou, het is toch nog een behoorlijk aantal leden toch?
En een zeer levendige forum. Gelukkig. Vlag

Ina
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 08 Jul 2006, 07:12 »

Ik denk dat dat een teken is dat je een geweldig forum hebt Teije icon_thumleft
Er zijn natuurlijk altijd mensen die maar 1x komen om iets te vragen en geloof het of niet er zijn mensen die 1x naar Schotland zijn geweest en nooit weer willen, ik ken iemand de 3 weken regen heeft gehad en er absoluut nooit weer heen wil.

Komt Frans niet weer terug?

Yours Aye for Scotland
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 08 Jul 2006, 08:24 »

Gefeliciteerd,en het is inderdaad een? ?icon_thumleft forum, en internationaal? bagpiper getuige ook de vele Belgische en? laughing7 Schots-Nederlandse leden. Dus 8 februari  hebben we weer reden voor een feessie? laughing8
The Deeside Piper
Schotland fan

Nicole en Hans op de Broad Cairn bij Loch Muick

« Antwoord #15 Gepost op: 08 Jul 2006, 08:35 »

Ja mijn complimenten voor dit Forum, Ik kom hier praktisch dagelijks om de berichtjes te lezen, te beantwoorden en lekker te grasduinen.
Hulde voor de initiatiefnemers!   hello2   hello2

Groeten,

Hans                           bagpiper

The Dee(don)side Piper,                                      bagpiper
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: 100 ste forumlid
Ga naar: