Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 03:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: British Heritage Pass
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: British Heritage Pass  (gelezen 1623 keer)
Erik-Sandra
Schotland fan

« Gepost op: 05 Nov 2008, 21:45 »

Hallo allemaal,

wij willen in mei een rondreis door schotland gaan maken van 3 weken. Hierbij willen wij vooral veel kastelen en monumenten gaan bezoeken, dus willen we de british heritage pass aanschaffen. voor 30 dagen betaal je dan 79 pond, dat halen we er wel uit aangezien we zeker 15 locaties van deze pas gaan bezichtigen.
Maar nu is mijn vraag: kun je deze alleen online bestellen? of kun je deze ook ergens kopen? bijvoorbeeld in newcastle, waar wij met de dfds-ferry aankomen?

gr Sandra
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Nov 2008, 09:59 »

Wij hebben ze in het verleden nog aangekocht in de UK zelf, oa in Stonehenge en in het "Motorway Service Clacket Lane" aan de M25. Maar vrees dat dit nu niet meer mogelijk is.
In diverse kastelen in Schotland kan je eveneens kaarten afschaffen, maar die tellen enkel voor bezienswaardigheden van de National Trust. Terwijl de British Heritage Pass zowel telt voor de National Trust als voor English Heritage.

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
It Swarte Skiep
Schotland fan

Born to be sheep

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Nov 2008, 10:47 »

Hoi Sandra,

Welkom op het Schotlandforum.

Je zou even met het Brits Toeristenbureau kunnen bellen.

Pieter

Petra
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Nov 2008, 15:00 »

Hallo Erik-Sandra

Misschien dat er ook geschikte info staat in het topic van Annet "voordeelpassen"

Groetjes Petra
henriette veld
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 07 Apr 2009, 20:31 »

Hoi Sandra,

Ook wij bezoeken regelmatig kastelen e.d. Wij kopen dan een pas van Historic Scotland. Die beheren veel ruïnes, dus ik weet niet of je daar in geïnteresseerd ben Huh Afgelopen jaar betaald ik 67 pond voor 2 personen en dat heb ik er dik uitgehaald.
Als je toch in Schotland gaat rondreizen, lijkt het me handiger dat je een pas van HS of van The National Trust of Scotland aanschaft: die geven gratis toegang tot hun kastelen.
Erik-Sandra
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Apr 2009, 14:48 »

Hoi,

ivm de lage stand van de pond.. heb ik de kaart reeds aangeschaft.. voordat ie dalijk weer stijgt  Wink
henriette veld
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 17 Apr 2009, 23:08 »

Zeer verstandig!!!! hello2 Wij gaan nu ook alvast onze hopscotch kopen voor de overtochten naar de outerhebriden: normaal doe ik dat ook pas bij de eerste oversteek, maar vanwege de lage pond-stand........ sunny
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: British Heritage Pass
Ga naar: