|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Okt 2008, 08:42 » |
|
Heb even geluisterd, klinkt echt heel mooi. Bedankt voor de links.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Okt 2008, 08:52 » |
|
Bedankt voor deze gouden tip, prachtige songs en een mooie stem. Probeer nu de cd Sons of Somerled op te kop te tikken op Internet (eBay), deze is schijnbaar niet of nauwelijks nog te koop wel via MP3 downloads maar ik heb toch liever de originele cd. De rest van Steve McDonald is o.a. wel bij Bol.com te koop. 
|
|
|
|
|
|
HouDou Giel
|
|
|
|
arthur
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Okt 2008, 15:54 » |
|
Probeer het even bij de World of Scotland s'gravendeel daar heb ik ze ook gekocht  ik hoor het wel Gr arthur
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Okt 2008, 17:42 » |
|
Ik was al langer van plan om eens bij de World of Scotland binnen te wippen maar er is nog steeds niets van gekomen, nu heb ik gelijk een goede reden om er zeer binnenkort toch eens naar toe te gaan, ik woon er gelukkig niet zo erg ver vandaan. Bedankt voor de tip. 
|
|
|
|
|
|
HouDou Giel
|
|
|
|
arthur
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Okt 2008, 21:53 » |
|
ze hebben er hele leuke spulletjes hoor ik ken die mensen toevallig ik hielp ze elke keer met scotland live in puttershoek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freebird
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 Okt 2008, 14:43 » |
|
Ik wil niet lullig doen, maar deze Schot komt uit New Zealand... Hij heeft inderdaad een erg mooie, warme stem maar de instrumenten klinken mij te "gelikt Celtisch".
"Considered these days to be a Celtic music performer, New Zealander Steven McDonald has crossed many boundary lines, having played rock, new age and soundtrack music, amongst other material. He began piano lessons at the age of five, later switching to drums and joining his first band, the Strangers, as a 12-year-old. Later, as a member of the Dizzy Limits, McDonald spent some time in England, with the resulting influences taking him and his colleagues back to New Zealand, where the band changed their name to Timberjack and released the controversial Come to the Sabbat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 Okt 2008, 17:11 » |
|
" seen through the eyes of Steve McDonald... himself a grandchild of Scotland born in New Zealand". Hij is inderdaad in New Zealand geboren, maar heeft wel degelijk iets met Schotland te maken Zie voorgaande regel gevonden op een site genaamd, celtic cafe.com. Maar goed, wat maakt het uit, de muziek is geweldig en daar gaat het toch om ??!!!!! 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Mei 2009, 20:39 » |
|
Ik heb een album van Steve en dat is Sons of Somerled - een album dat me steeds weer weet te raken als ik het hoor PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Jun 2009, 09:40 » |
|
beetje late reactie ! Ja, de muziek en teksten zijn erg mooi. We hebben de andere c.d's ook dus als je ze eens wilt lenen ? Ik hoor het wel. Groetjes Joke 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Jun 2009, 17:48 » |
|
Een goede vriendin van mij en ik hebben beiden "Sons of Somerled" en nogmaals het album staat vaak op als we bij elkaar zijn en heeft ook vaak in de CD-speler gezeten als er eens mindere momenten waren. "I'll will keep your offer in mind, Joke"  PETER 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlar
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 Jun 2009, 16:39 » |
|
Ik heb vandaag 2 andere albums van Steve Macdonald binnen gekregen en de eerste en wat ik er van heb gehoord liggen in de lijn van "Sons of Somerled" - De sound is onmiskenbaar Steve Macdonald.
PETER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Jun 2009, 17:17 » |
|
Geniet ervan..............veel luisterplezier.  Joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|