Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 02:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Highlandgames in Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Highlandgames in Schotland  (gelezen 805 keer)
Teije
Administrator
*

« Gepost op: 26 Feb 2006, 21:33 »

Hier een lekkere onoverzichtelijke site met alle data van Highland games in Schotland 2006:

http://www.albagames.co.uk/Highland_games2000.htm
Keen
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Mei 2006, 21:30 »

Vorig jaar zijn we naar de Higland Games geweest in Strathconon, ons aangeraden door een local. En het was werkelijk subliem!
Het is geen groot festijn, maar echt heel gezellig en vrij authentiek. Iedereen kan ook gewoon meedoen, zowel volwassenen als kinderen vanaf 6 jaar. Voor ieder onderdeel is ook een prijs te winnen.
Mijn kinderen deden mee aan zaklopen, hardlopen, ei op een lepeltje lopen,... en wonnen 1 pond ofzo.
Mijn man deed mee met de 'groten der aarde' dus kogelstoten, paalwerpen, sheaf,.... Dat hij daarna 6 maanden thuis zat met afgescheurde pezen en spier moest hij er bijnemen  laughing7
Ik heb het even opgezocht en op zaterdag 29 juli 2006 om 11 uur zijn deze games er weer. Neem bij fris weer dekentjes mee en vergeet zeker je picknickmand niet!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Highlandgames in Schotland
Ga naar: