Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 Feb 2012, 03:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: Dieselprijzen Engeland / Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Dieselprijzen Engeland / Schotland  (gelezen 5647 keer)
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Gepost op: 06 Sep 2008, 07:17 »

Op dit moment zijn bij de 3 grote supermarkten Tesco, Asda en Morrison de dieselprijzen het goedkoopst.  Aye Aye Bij de Morrison het goedkoopst 1.19 p. Vraag bij de costumerservice van de Tesco het boekje Tesco Store Finder. Hier staan alle Tesco's in met adres en welke services ze verlenen. Zeer handig. Scotland face Scotland face
Margolia
Albertus
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Sep 2008, 07:36 »

Dat kan inderdaad een paar eurocenten per liter schelen, maar als je er 10 km voor om moet rijden is al je voordeel weg. Om nog maar niet te spreken van het risico dat de pomp minder geschikt is om met een auto met caravan te tanken.
goud
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Sep 2008, 07:46 »

Dat kan inderdaad een paar eurocenten per liter schelen, maar als je er 10 km voor om moet rijden is al je voordeel weg. Om nog maar niet te spreken van het risico dat de pomp minder geschikt is om met een auto met caravan te tanken.

Wij hebben er niet voor omgereden, maar kijken of er iets op de route ligt, en boodschappen moet je altijd doen. Dan tanken we ook even. Nergens problemen gehad met onze Camper. We nemen als we denken dat het misschien niet lukt de buitenste pomp. Vlag Vlag
Groeten.
Margolia
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Sep 2008, 16:27 »

Heb net mijn visa afschrift binnen gekregen en kon ik ook even zien wat me de diesel bij elkaar heeft gekost.
In 3 weken totaal 3945 km gereden, diesel kosten 595,40 euro hoofdpijn
Dan heb je nog de overtocht en 3 weken overleven .... volgend jaar lekker 2 weken in zo'n "all in one" resort in een ver warm land  laughing7

Albert

goud
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Sep 2008, 18:02 »

Heb net mijn visa afschrift binnen gekregen en kon ik ook even zien wat me de diesel bij elkaar heeft gekost.
In 3 weken totaal 3945 km gereden, diesel kosten 595,40 euro hoofdpijn
Dan heb je nog de overtocht en 3 weken overleven .... volgend jaar lekker 2 weken in zo'n "all in one" resort in een ver warm land  laughing7

Albert

Wij hebben ongv. 3600 gereden in ruim 4 weken, maar volgend jaar gaan we weer Aye Aye Aye  Het weer was niet om over naar huis te schrijven, maar het blijft ons favoriete vakantieland. Maar 2 weken zon is ook heel fijn. Misschien doen we dat  nog eens in het voorjaar dan.
Gr.
Margolia
Petra
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 06 Sep 2008, 22:30 »

Hallo

In mijn vakantie is mijn butget eigenlijk ook voornamelijk aan de diesel opgegaan(+de overtochtkosten)
maar waar in Ned. vind je tegenwoordig nog de sevice dat je bij een tankstation geholpen wordt.
Denk maar zo "de mooie omgeving is gratis te bewonderen" en wat het eten betreft dat moet ik hier ook.

Groetjes Petra

ps. neemt trouwens niet weg dat de diesel van mij ook wel een stuk goedkoper mag hoor.
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #6 Gepost op: 17 Sep 2008, 21:27 »

volgend jaar lekker 2 weken in zo'n "all in one" resort in een ver warm land

Denemarken??  laughing7
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 18 Sep 2008, 06:48 »

De koers van de Engelse/Schotse Pond is bijna het kwartje van Kok gedaald dus dat moet toch een behoorlijk eind de brandstofprijzen compenseren. Maar daar hoor je niemand over?  dontknow
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 18 Sep 2008, 06:58 »

Denemarken??  laughing7

Aye hahaha

macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 18 Sep 2008, 07:46 »

De koers van de Engelse/Schotse Pond is bijna het kwartje van Kok gedaald dus dat moet toch een behoorlijk eind de brandstofprijzen compenseren. Maar daar hoor je niemand over?  dontknow

Het kwartje van Kok dat was toch in begin jaren '90 !

Het leven daar is inderdaad goedkoper geworden voor ons omdat de Euro dit jaar zo hoog stond, bedoel je dat soms ?

En ach mijn geklaag in deze topic moet je ook met een dikke knipoog lezen.  Wink

Albert

Freebird
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 18 Sep 2008, 19:41 »

Albert, ik lees tegenwoordig alles met een dikke knipoog. Als er tenminste wat te lezen valt, these days...

Maar dat bedoelde ik inderdaad. De pond staat zo gunstig voor ons dat ik het echt kon merken dit jaar. We hadden gewoon 300 pond over na onze vakantie in Wales. En geloof me, we hebben er echt niet op een pondje meer of minder gekeken en met een enorme kudde mooie boeken uit Hay on Wye vertrokken. We hebben zelfs daar een topkoffer gekocht omdat we ruimte te kort kwamen tongue3

Het ziet ernaar uit dat -door de credit crunch- de koers nog wel wat gunstiger word. Door de dalende dollar word ook de brandstof wel weer wat goedkoper, hoop ik. Dubbel mazzel dus. Alleen rottig voor de Britten, die dit jaar massaal voor vakanties in eigen land kozen en zich een breuk kochten aan goedkope kampeerspullen "om het een keer te proberen" Ik lees op andere fora enorme teleurstellingen over kampeer vakanties die -door gebrek aan ervaring- in het water vielen. Echt triest...

Dan maar voor een all-in prijs naar Tropisch Denemarken... laughing7
macstonemountain
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 18 Sep 2008, 20:45 »

Wat hebben jullie toch tegen Denemarken !!  protest   laughing7

Ben het met je eens, wij hebben het ook wel gemerkt maar geld overhouden ...  Nee!!!
Hebben vooral wat mooie spijkerbroeken van Nederlandse makelarij gekocht, en dat scheelde toch wel een hoop.

"ik lees tegenwoordig alles met een dikke knipoog. Als er tenminste wat te lezen valt, these days..."

Tja dit forum is ook voor mijn ontspanning, en hou het vrij simpel, het dagelijkse leven is al gecompliceerd genoeg.  icon_biggrin

Albert

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: Dieselprijzen Engeland / Schotland
Ga naar: